Küsimus hoonimise kohta
Hoonida saab teda veel tuhandeid kordi
Kerge hoonimine ei muuda veel mõõtu või vähemalt jääb se alla sajandiku mis pole nii suur vahe.
1 põhjus miks hoonitakse ongi see, et jääb veidi "kare" ja triibuline et siis rõngad kenasti sisse kuluks mitte mootor end sisse ja surnuks ei tossaks. Teine põhjus on viimase sajandiku/paari mõõtu ajamine (Hoon peaga on se lihtsam kuna ei ole ohtu et võtab liiga palju) Kui arvad et on liiga sügava triibuline (Milles veidi kahtlen) siis osta kasvõi väike trelli otsa käiv hoon ja kasuta seda maha keeratud vedru ja rohke õliga.

1 põhjus miks hoonitakse ongi see, et jääb veidi "kare" ja triibuline et siis rõngad kenasti sisse kuluks mitte mootor end sisse ja surnuks ei tossaks. Teine põhjus on viimase sajandiku/paari mõõtu ajamine (Hoon peaga on se lihtsam kuna ei ole ohtu et võtab liiga palju) Kui arvad et on liiga sügava triibuline (Milles veidi kahtlen) siis osta kasvõi väike trelli otsa käiv hoon ja kasuta seda maha keeratud vedru ja rohke õliga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mine kuskile mootorite töötelmisega tegelevasse firmasse, saad adekvaatsema vastuse, kui ise siin teadmatult oletades.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma kardan, et enamus inimesed ostavad selle teenuse inimestelt kellel on selleks vahendid ja teadmised.
Enamustel ei ole pinki ja põlveotsas tehtud töö kvaliteet jätab IMO soovida
Mõõda kõigepealt ära, mis on su silindri läbimõõt eri kohtadest.
Offtopikut ka veidi, võid vist Astronaga leivad ühte kappi panna varsti
Enamustel ei ole pinki ja põlveotsas tehtud töö kvaliteet jätab IMO soovida
Mõõda kõigepealt ära, mis on su silindri läbimõõt eri kohtadest.
Offtopikut ka veidi, võid vist Astronaga leivad ühte kappi panna varsti

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mina isiklikult ostan hoonimise ja puurimise teenuse sisse, kuna ei ole mõtet enda pead sellise suht väikse raha pärast vaevata.
Põlveotsas tehtud töö kvaliteet ei ole ligilähedanegi pingis tehtud tööle.
Pealegi maksab enamvähem normaalne käsihoon sama palju kui teenuse sisse ostmine ühe 4sil ploki kohta.
Ühesõnaga sul on pikki silindrit sooned sees?
Kas see ei peaks mitte blow-by-d juurde tekitama?
Väga sügavaid sooni ilmselt vaid hoonimisega välja ei saa.
Kokkuvõttes saab kindlasti aga küsimus on, kui suur on selleks hetkeks silindri läbimõõt.
Elukutselised plokitöötlejad oskavad sulle kindlasti ka kogemustele tuginedes vastuse anda,
mitu sajandiku või isegi kümnendiku on vaja eemaldada, et konkreetne vigastus välja saada.
Käsihoonid näevad üldiselt välja sellised: http://www.diseno-art.com/images_2/cylinder_hone.jpg
Põlveotsas tehtud töö kvaliteet ei ole ligilähedanegi pingis tehtud tööle.
Pealegi maksab enamvähem normaalne käsihoon sama palju kui teenuse sisse ostmine ühe 4sil ploki kohta.
Ühesõnaga sul on pikki silindrit sooned sees?
Kas see ei peaks mitte blow-by-d juurde tekitama?
Väga sügavaid sooni ilmselt vaid hoonimisega välja ei saa.
Kokkuvõttes saab kindlasti aga küsimus on, kui suur on selleks hetkeks silindri läbimõõt.
Elukutselised plokitöötlejad oskavad sulle kindlasti ka kogemustele tuginedes vastuse anda,
mitu sajandiku või isegi kümnendiku on vaja eemaldada, et konkreetne vigastus välja saada.
Käsihoonid näevad üldiselt välja sellised: http://www.diseno-art.com/images_2/cylinder_hone.jpg
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Teema autorile:
Kui saladus pole, siis mis raketiteadusega sa tegeled, et sajandik pole sulle mõõt?
Igatahes sinu eelneva jutu põhjal tundub, et sul pole ei mõõtudest ega mõõtmisest aimugi.
Täiesti arusaamatuks jäävad külmad nullpunktid samuti
Ja see, et su kulunud plokil on eelmisest hoonimisest crosshatch näha ei tähenda midagi, reaalselt on plokk ikkagi libedaks kulunud.
Samuti ei loe välja, mida sa sinna plokki panna soovid, neid samu kolbe ja rõngaid, mis seal olid?
Kordan eelkõnelejaid, kui tahad normaalset tulemust saada, vii see plok kuhugi mootoritöökotta, seal hinnatakse hetkega asi kas hoonimiskõlblikuks, või on vaja silinder puurida, et see uuesti ümaraks saada.
Kui saladus pole, siis mis raketiteadusega sa tegeled, et sajandik pole sulle mõõt?
Igatahes sinu eelneva jutu põhjal tundub, et sul pole ei mõõtudest ega mõõtmisest aimugi.
Täiesti arusaamatuks jäävad külmad nullpunktid samuti

Ja see, et su kulunud plokil on eelmisest hoonimisest crosshatch näha ei tähenda midagi, reaalselt on plokk ikkagi libedaks kulunud.
Samuti ei loe välja, mida sa sinna plokki panna soovid, neid samu kolbe ja rõngaid, mis seal olid?
Kordan eelkõnelejaid, kui tahad normaalset tulemust saada, vii see plok kuhugi mootoritöökotta, seal hinnatakse hetkega asi kas hoonimiskõlblikuks, või on vaja silinder puurida, et see uuesti ümaraks saada.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
tra küll nüüd hiilgas, esmalt esitad nii rumala ja puuduvate andmetega küsimuse ja siis keerad mingi jama kokku millest sa ise kah aru ei saa ja mis siia teemasse absoluutselt ebavajalik. Tule maapeale tagasi oma eelajaloolise opeliga mis sinu mõõtühikute juures (tuhandikud) oli tehasest tulles vast kuni 20 ühikut mõõdust väljas. Ei ole olemas tolerantsi mis kõigile mootoritele Superhea oleks (Et nagu 4 sajandikku on kehvem või parem kui 5).....nagu ei ole olemas parimat surveastet jne. See käibki selle järgi mis kolvi tootja ette näeb või kui seda ei tea siis tunde ja kogemuse järgi ja +/-1 sajandik pole siin määrav näitaja kuigi sina räägid siin 10x väiksematest arvudest.
Pigem peaks käima sa seda rada et mõõdad ära oma kolvid ja silndrid aga pakun et toereetikuna sa ei teagi ehk kuidas seda teha. Kui plokk pole liialt ellipsis siis mõtled edasi. Seejärel jagad kolvid silindritesse nii et tolerantsid võimalikult võrdsed saaksid ja siis mõtled selle numbri peale, kas se on sinu jaoks OK või juba liiga suur ja hoonimisse ei lähe. (Kui sina mõtled tuhandikes siis oleks huvitav teada sinule sobiv tolerants tuhandikes) Kui arvad et kolvi/silindri mõõdu vahe võib veel suurem olla siis hooni üle ja korras. Mida siin joonestada ja Mu..i mängida? Kui oled sissesõidu ära teinud siis pead kahjuks mootori pulkadeks võtma ja remontmõõdus kolbide järgi puurima sest mitme sinu mõõtühiku jagu on juba kulunud
Pigem peaks käima sa seda rada et mõõdad ära oma kolvid ja silndrid aga pakun et toereetikuna sa ei teagi ehk kuidas seda teha. Kui plokk pole liialt ellipsis siis mõtled edasi. Seejärel jagad kolvid silindritesse nii et tolerantsid võimalikult võrdsed saaksid ja siis mõtled selle numbri peale, kas se on sinu jaoks OK või juba liiga suur ja hoonimisse ei lähe. (Kui sina mõtled tuhandikes siis oleks huvitav teada sinule sobiv tolerants tuhandikes) Kui arvad et kolvi/silindri mõõdu vahe võib veel suurem olla siis hooni üle ja korras. Mida siin joonestada ja Mu..i mängida? Kui oled sissesõidu ära teinud siis pead kahjuks mootori pulkadeks võtma ja remontmõõdus kolbide järgi puurima sest mitme sinu mõõtühiku jagu on juba kulunud

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ma võin veel noor ja loll olla aga minuarust käib asi ikka kolvi järgi mitte mingite laest võetud tehase mõõtude järgi... uued kolvid koos plokiga tegija kätte ja tema siis teeb ploki kolbidele sobivaks mitte ei tee plokki näiteks tehase mõõdust 0.5 rem mõõtu ja siis vägisi kolvid pärast hiljem sisse surub sest peab ju sobima mõõdud olid õiged ...nonsens
Täiendus
Küsimus oli suht ebatäpne v olla, täiendan.Klikiaegne
Opel r4 1598 cc,
kolv,käik 80*79,5?Tehnilistest andmetes on ka ? täitsa kirjapildis.
Kui mina isiklikult üldse midagi teen on aluseks joonis ja 0 punkt seal peal.
http://www.youtube.com/watch?v=P8FKKHzEoiM

kolv,käik 80*79,5?Tehnilistest andmetes on ka ? täitsa kirjapildis.
Kui mina isiklikult üldse midagi teen on aluseks joonis ja 0 punkt seal peal.
http://www.youtube.com/watch?v=P8FKKHzEoiM
Viimati muutis Sportlane, 25.04.2009 11:44, muudetud 1 kord kokku.