No nii, sain lõpuks cooleri kah külge - hästi ei tahtnud mahtuda, ja nüüd ei jäändki ilusti keskele, aga pole eriti oluline, hea et üldse külge sai, ja torud lõdvikud istuva ilusti. Ilus ilm oli võtsin töö garaazi ees lõunal ette, aga lõpuks sadas vihma ja oli kott-pime, paras kepp oli. No ja kui stange juba eest ära, siis sai sealt hulgi mõtetut kola välja võetud - stange läks 19kg pealt 7.5kg peale, jäi ka muud kraami üle ja ca pool kilo mutreid-polte

Peale selle lendas ka "söe-kanister" - nüüd kogu kapotti alune palju tühjem ja konkreetsem. Kuna stangest sai raame minema visatud, siis stange keskosa ja kapotti vahel on 2cm pragu - jätangi selle esialgu nii, natuke rohkem tuult, ja see nina ongi tal muidu nõmedalt lame
IC on mingi Renault Traffic'u pealt vms kärg on ~600x200x50mm 2" otstega - ühesõnaga nüüd tuleb turbost coolerisse 2" torud ja coolerist mootorisse 50cm x 2.5" ja 20cm x 2.75". Muidu oleks turbo 2" otsa kohe 2.5" peale pannud, aga üks 2->2.5" lõdvik oli puudu ja kuna cooleri sisend niikuinii 2" siis ongi võibolla nüüd parem.
Cooleri ruumala küll aint natuke suurem kui stock, aga pindala palju suurema ja asukoht kah parem, ning stock coolerist enam õhk läbi ei käinud.
Panin MBC kah peale (võtsin jällegi teise masina pealt), keerasin enne poldi mingi 3mm välja, kuna enne oli see 1.5bar sulatamis-seadistus, ja nüüd hoiab mingi 0.8bar. Koju sõites (ainult 2km) kõik oli muidu ok, aga korra käis küll mingi imelik müra läbi - loodan et seda rohkem ei kuule. Kuna enne coolerist üldse õhk läbi ei käinud, siis nüüd sooja mootoriga natuke teine tunne isegi ilma põhjagaasita.
Tee oli märg ja auklik, seega väga proovida ei saandki - Tehnika tänava nimi tuleb vist sildade jms tehnika testimisest - aga loomulikult hoopis teine masin kui enne 0.4bariga. Foori taga piduriga ajasin paari sekundiga +0.4bar boosti üles (noh peale-remonti-testimise mõttes

), aga märg oli ja siis tõmbas ringi ja hakkas rapsima

- ühesõnaga spoolib küll. Ja surge müra läks loomulikult veel hullemaks.
Nüüd kõik asjad küljes - õige aeg seadistama hakata. Kui homme ilus ilm, peaks siis Tatari-Liivalai ristmikul seadistama hakkama
Peaks korra ka 100ni kiirenduse ära mõõtma. Stock 9.0sek'ist peaks ikka parem olema, Praegu suht stock aju, mis on natuke paigast ära, stock rõhk, tiba suurem cooler ja turbo, tuleb pigem <8s, kui stardis pooma ei hakka, aga eks näis.
Kas keegi teab, mis on ATM kastiga S13 CA18DET veerandmiili aeg 
Manuaaliga on 15.3s. 100ni kaotab atm juba 1.5sek, aga arvatavasti 400m peal üle 2seki ei kaota

Suht mõtetu ikka, et käigukasti pärast läheb 100ni 1.5sek kauem.
Netist leidsin ainult Alfa Romeo 164 1987a atm ja manuaali võrdluse - sajani kah atm +1.5sek, aga veerandmiili peal +1.1sek. Ehk võiks oletada, et stm s13 läheb 16.4s stockist.
Just avastasin, et olin enne valesti aru saanud: mitte 1. pealt 2.'le ei vaheta see kast 80kmh pealt vaid 3. pealt 2. peale alla. 60kmh pealt lükkab teise, 113kmh (+/-3kmh) algab 3., ja 4. pannakse @ 180kmh (+/-5). Huvitav et raamat näitab non-euro variandile 10% väiksemaid vahetus-kiiruseid - arvatavasti neil seal lühem 3.9:1 differ 3.69 asemel.?
Ei tea mis ta siis teeb, kui pöörete piirajat tõsta, vahetab ikka käigu ära - ei usu, pakun et ikka pöörete järgi vahetab, kuigi atm peaks teadma ka kiirust ?
Tuim tekst, krt peaks fotoka kurjaks ajama.