Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
Ma ei tea kuidas selle tagasiteenimisega on, aga me ikka jah sr teamile soetame igasuguseid huvitavaid aparaate ja see oleks üks varaint, kuhu investeerida. 100 auto kaalumine, keskmiselt 12 minutit autopeale võtab oma aja, ei tea Eestis nii pikkasid üritusi. Kui just ei hakka korraldama spetsiaalseid kaalumise üritusi :D
PS: panin ka nüüd smaili lõppu, et ma ei tunduks nii loll.
PS: panin ka nüüd smaili lõppu, et ma ei tunduks nii loll.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Ja mitte ainult, piloot, vaid ka kütus ja varustus. Nurgakaalud on täpisvärk. Kui tulemus teada, on juba võimalik mingeid järeldusi teha ja teistega kõrvutada, kellel on masina käitumine balansist sõltuvalt enam vähem selge... ilmselt Eesti driftis see knowhow hetkel veel väga kõva pole aga kindlasti tuleb kunagi see aeg ka...TURBOLOVER kirjutas: Aga kui ma õieti aru sain siis masina kaalujaotuses arvestatakse ka piloodi enda kaalu !?
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Kas ratta kalle drifti teema juures on ka mingil määral standartne või sobitab iga piloot endale vastava kalde ytleme tagasillale!
Kunagi oli mul Primera gt millega mu tydruk kraavi sõitis (sest ajast peale ei lase ma yhtegi naist oma auto rooli) ja millel sillatala kõveraks painutas nii et rattad olid lääpas ! Tegelikult oleksin ma pidanud selle kyll ää vahetama aga! Ma sain kiirenduse 8 sek. pealt 7,2 peale manööverdamine oli litsam ja ei kiskund kah seal juures!
Kunagi oli mul Primera gt millega mu tydruk kraavi sõitis (sest ajast peale ei lase ma yhtegi naist oma auto rooli) ja millel sillatala kõveraks painutas nii et rattad olid lääpas ! Tegelikult oleksin ma pidanud selle kyll ää vahetama aga! Ma sain kiirenduse 8 sek. pealt 7,2 peale manööverdamine oli litsam ja ei kiskund kah seal juures!

Ei tea öelda kas vastab absoluutsele tõele, kuna iga päev ei tegele sillastendindusega, aga räägitakse, et kõvematel stendidel pidid kas juba sees olema või saab lisada drifti seaded, mille järgi siis auto paika keerata. Kui enda auto japsist käte sain soovitati ka kohe sillastendi minna, et norm seadesse panna, sest eelnevad autod, mis nende kodanike poolt oli toodud olid nn drifti seades ja võib arvata et see ei mõju eriti hästi rehvide elueale, aga see ei ole vist eriline probleem driftijatele 

- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
hmm.....!junx kirjutas:Ei tea öelda kas vastab absoluutsele tõele, kuna iga päev ei tegele sillastendindusega, aga räägitakse, et kõvematel stendidel pidid kas juba sees olema või saab lisada drifti seaded, mille järgi siis auto paika keerata. Kui enda auto japsist käte sain soovitati ka kohe sillastendi minna, et norm seadesse panna, sest eelnevad autod, mis nende kodanike poolt oli toodud olid nn drifti seades ja võib arvata et see ei mõju eriti hästi rehvide elueale, aga see ei ole vist eriline probleem driftijatele
Käisin kunagi porschega sillastendis kus mul miski vanamees kõik tunde järgi nulli keeras vist, igatahes läks juhitavus hulluks nagu sigullil. Ise veel kiitis takka, et nii ei kulu rehvid ja on ökonoomne ja mis kõik veel
Lasin Tauf autos üle panna ja vihjasin et võiks rinkale sobiv seade olla. pandi maksimaalsed külgkalded mis tehas ette näeb jne ja auto juhitavus on suuremal määral muutunud kui öö ja päev :S 944 ei jõudnud enam ratast ringi tõmmata (Isegi kurvis) Räpina maanteelt luunja maanteele keeras proovimise mõttes 100km/h 90 kraadi kurvi (Loomulikult mõneks ajaks vastassuunda kasutadaes) aga se oli tõesti super mida õige sillaseade muutis. Kas driftile ka rinka seade kehtib? Kahtlen.
Oi sellega läheb vist veel hulk aastaid kui eestis drifti kohta know how-d liikuma hakkab
Aga se on ju tore, kõik kes tahavad proovida on hetkel suhteliselt võrdses seisus sest ei ole need käputäis harjutajaid end maailma lõppu ette rebinud veel 




DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Nii et kui ma aru saan siis enam-vähem mingisugused standard seadedjeff01 kirjutas:Käisin kunagi porschega sillastendis kus mul miski vanamees kõik tunde järgi nulli keeras vist, igatahes läks juhitavus hulluks nagu sigullil. Ise veel kiitis takka, et nii ei kulu rehvid ja on ökonoomne ja mis kõik veelLasin Tauf autos üle panna ja vihjasin et võiks rinkale sobiv seade olla. pandi maksimaalsed külgkalded mis tehas ette näeb jne ja auto juhitavus on suuremal määral muutunud kui öö ja päev :S 944 ei jõudnud enam ratast ringi tõmmata (Isegi kurvis) Räpina maanteelt luunja maanteele keeras proovimise mõttes 100km/h 90 kraadi kurvi (Loomulikult mõneks ajaks vastassuunda kasutadaes) aga se oli tõesti super mida õige sillaseade muutis. Kas driftile ka rinka seade kehtib? Kahtlen.
Oi sellega läheb vist veel hulk aastaid kui eestis drifti kohta know how-d liikuma hakkab
Aga se on ju tore, kõik kes tahavad proovida on hetkel suhteliselt võrdses seisus sest ei ole need käputäis harjutajaid end maailma lõppu ette rebinud veel
on siiski olemas?
See oleneb need seaded olenevad konkreetsest autost ka. Ja noh madaldatud autol lähevad üldjuhul need kalded suht puusse. Tehase maksimumidega annab midagi päästa aga tavaliselt jääb sellest väheks.
Üldjoontes drifti autol on mingil määral olemas nö stardipunkt aga see oleneb veel sajast muust asjast, kaasa arvatud juhist endast.
Üldjoontes drifti autol on mingil määral olemas nö stardipunkt aga see oleneb veel sajast muust asjast, kaasa arvatud juhist endast.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn