Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
http://www.dss.ee/foorum/viewtopic.php?f=48&t=379
Arutelu selle kohta käib seal, nagu ka kõik muu drifti puutuv.
Arutelu selle kohta käib seal, nagu ka kõik muu drifti puutuv.
www.facebook.com/SmokeHunters
krt tee siin arutate ainult mootori võimsust. mõelge kaalu peale kah ikka. 50kw per tonn ei jõua kuhugi v.a kui kaalujaotus u 90/10 ette on või mingi hästi toreda ülekandega differ on :P
alates 100+ kw/1000kg peaks olema juba enamvähem piisavolema et rahulikult driftimisega tegeleda mitte 3 jalaga pedaalide peal tammuda ja swarchneegri käppadega rooli edasi tagasi keerata samal ajal kässarit tõmmates??
sallu palju sul see tank üldse kaalub kui küsida tohib??
lamellidest rääkides siis sooja ilmaga on need ikka toredalt libedad, eriti kui nad juba toredalt soojad on.
kui suvekatega +25 kraadi juures hakkas sidur nägusid tegema 5k rpm pealt startides siis viimane kogemus +10 kraadi juures lamellidega näitas et üle 3k rpm'i startida ei saa.
torsen ei sobi sellepärast hästi et tal on momendijaotus väga kiire. LSD'l on väike viivitus ja see kompenseerib aeglast kätt/rooliülekannet. Torsen on esiveolistele paras otsesõitmiseks. Läbivus igasugu plägas on kah torsenil parem aga see on juba 4x4 foorumi teema.
terv
erich
alates 100+ kw/1000kg peaks olema juba enamvähem piisavolema et rahulikult driftimisega tegeleda mitte 3 jalaga pedaalide peal tammuda ja swarchneegri käppadega rooli edasi tagasi keerata samal ajal kässarit tõmmates??
sallu palju sul see tank üldse kaalub kui küsida tohib??
lamellidest rääkides siis sooja ilmaga on need ikka toredalt libedad, eriti kui nad juba toredalt soojad on.
kui suvekatega +25 kraadi juures hakkas sidur nägusid tegema 5k rpm pealt startides siis viimane kogemus +10 kraadi juures lamellidega näitas et üle 3k rpm'i startida ei saa.
torsen ei sobi sellepärast hästi et tal on momendijaotus väga kiire. LSD'l on väike viivitus ja see kompenseerib aeglast kätt/rooliülekannet. Torsen on esiveolistele paras otsesõitmiseks. Läbivus igasugu plägas on kah torsenil parem aga see on juba 4x4 foorumi teema.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
VOT see on yks asi mida oleks tore teada! Kaalu jagamaine!?erikred kirjutas:krt tee siin arutate ainult mootori võimsust. mõelge kaalu peale kah ikka. 50kw per tonn ei jõua kuhugi v.a kui kaalujaotus u 90/10 ette on või mingi hästi toreda ülekandega differ on :P
alates 100+ kw/1000kg peaks olema juba enamvähem piisavolema et rahulikult driftimisega tegeleda mitte 3 jalaga pedaalide peal tammuda ja swarchneegri käppadega rooli edasi tagasi keerata samal ajal kässarit tõmmates??
sallu palju sul see tank üldse kaalub kui küsida tohib??
lamellidest rääkides siis sooja ilmaga on need ikka toredalt libedad, eriti kui nad juba toredalt soojad on.
kui suvekatega +25 kraadi juures hakkas sidur nägusid tegema 5k rpm pealt startides siis viimane kogemus +10 kraadi juures lamellidega näitas et üle 3k rpm'i startida ei saa.
torsen ei sobi sellepärast hästi et tal on momendijaotus väga kiire. LSD'l on väike viivitus ja see kompenseerib aeglast kätt/rooliülekannet. Torsen on esiveolistele paras otsesõitmiseks. Läbivus igasugu plägas on kah torsenil parem aga see on juba 4x4 foorumi teema.
terv
erich

Coilidega auto kõrguse muutmine muudab kaalujaotust ning vastavalt sellele muudab auto juhitavust.Maik kirjutas:See ei muudaks ju midagi auto puhul, eriti kaalu suhtes?
Teoreetiliselt peaks tagant raskema autoga natuke kergem driftida olema või siis 50/50 kaalujaotusega...
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
Jälle pannakse staatiline ja dünaamiline kaalujaotusühte patta ja segatakse korralikult läbi
"Raske tagaosaga kerge sõita" pole tegelikult reegel (Mu olematu kogemuse põhjal) ja kehtib selle kohta, et kerge tagaots ette saada, kerge inertsil lasta tööd teha aga raske päästa sest gaasi tagasi lastes ta tagasi lihtsalt ei tule.....rooliga kahjuks veelvähem. "S" is üle visates enam kinni ei püüa (Proovige omega B universaaliga ja saate aru....NB! Isegi opel pani sellisele autole LSD tehases alla ja MV6 3mene driftib küll, 2,5ne vaid kehvade rehvide ja inertsi jõul
Käisin kunagi Porschede rahvusvahelisel rajapäeval, kus üle 60 elaja päev läbi saugat nühkisid ja lõpp muutus juba üsna igavaks aga õnneks oli Lp. O.Herne (Korraldaja ja ka sõitja) lisanud kavasse ka mõne kurvi drifti
Oi kui tore oli vaadata tagamootoriga porschede spinne samal ajal kui 50:50 kaalujaotusega 944 isegi minuga roolis suutis ettenähtud kohas driftida ja mitte spinnida. Võibolla oli neil asi mõtlemises kinni (nad ju päev läbi püüdnud mitte külge ette lasta) 60% tagasillal ja 40% esisillal autod seal tol korral igatahes ei driftinud. Kardan et see on ka põhjus miks ükski põrnikas ei drifti.
Nii, et pole ükski äärmus hea ja arvan et enamvähem võrdselt peaks olema kaal jagatud aga ka veel 10% kaaluerinevused võivad veel väga edukalt sõita ja see sõltub ka sillageomeetriast. Lihtsalt sõida ja proovi ja tõsta raskust kord ette kord taha ja leiad omale sobivad seaded.
Kui tahad driftida siis tee nii nagu mina (OK OK Tegelikult ära nii tee
)....aja millelgi tagasil viltu alla....kasuta kasvõi äärekivi ja mine rajale
......Mul oli kunagi vaid 100kw kanti pürgiv 924 millel tagasild veidi viltu alla sai ja funni oli rohkem kui rubla eest sest igas asendis võttis rapla rajal ratta ringi ja roolimist esisillaga polnud tegelikult üldse ja kõik käis vaid gaasi ja selle vabastamisega
Kartma pidi vaid mõnda kurvi....võtsin selt ninaga tünnid/rehvid eest ja polnud enam midagi vaja karta sest polnud enam nina mida hoida FUN jätkus olgugi, et rehve mu veidi ekstreem veljele oli raske leida (15x9 = alates 225/15 või veelparem 245 ja 265 R15) http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... %20034.jpg
Suhteliselt tühi teema kui keegi proovib nüüd siin asja teoreetiliselt omale selgeks teha midagi ehitamata.
Loogiline mõttekäik sellisel teemal oleks selline:
Tahan ehitada drifti autot...Andke nõu tooriku valimisel -> ostad tooriku ära ja hakkad harjutama ....varsti on põhjust püstitada uus teema -> vedrustuse valimine või ümberehitamine -> mootori järgi aitamine. Siis on näha, et sul on tõsi taga ja on mõtet sinu aitamise nimel mööda netti tuhlata ja uurida et kes kusagil juba midagi teinud on ja ise ennastki täiendada. Anna andeks aga selline jutt et 500-600hp viljandi vahel 150nega driftimiseks .....no ma ei tea. Sebi miskine auto ära või kui õigeveoline olemas siis lihtsalt võta ette ja hakka proovima / harjutama.....Juba peale esimest õhtut tunned mida sul esimesena on vaja modifitseerida. Niikaua kui raha kogud sõida aga edasi sest kõiki hädasid ja auto puudujääke suudab suurel määral kompenseerida oma autot tundev ja kogenud juht.
EDU


Käisin kunagi Porschede rahvusvahelisel rajapäeval, kus üle 60 elaja päev läbi saugat nühkisid ja lõpp muutus juba üsna igavaks aga õnneks oli Lp. O.Herne (Korraldaja ja ka sõitja) lisanud kavasse ka mõne kurvi drifti


Kui tahad driftida siis tee nii nagu mina (OK OK Tegelikult ära nii tee



Suhteliselt tühi teema kui keegi proovib nüüd siin asja teoreetiliselt omale selgeks teha midagi ehitamata.
Loogiline mõttekäik sellisel teemal oleks selline:
Tahan ehitada drifti autot...Andke nõu tooriku valimisel -> ostad tooriku ära ja hakkad harjutama ....varsti on põhjust püstitada uus teema -> vedrustuse valimine või ümberehitamine -> mootori järgi aitamine. Siis on näha, et sul on tõsi taga ja on mõtet sinu aitamise nimel mööda netti tuhlata ja uurida et kes kusagil juba midagi teinud on ja ise ennastki täiendada. Anna andeks aga selline jutt et 500-600hp viljandi vahel 150nega driftimiseks .....no ma ei tea. Sebi miskine auto ära või kui õigeveoline olemas siis lihtsalt võta ette ja hakka proovima / harjutama.....Juba peale esimest õhtut tunned mida sul esimesena on vaja modifitseerida. Niikaua kui raha kogud sõida aga edasi sest kõiki hädasid ja auto puudujääke suudab suurel määral kompenseerida oma autot tundev ja kogenud juht.
EDU
Viimati muutis jeff01, 14.04.2009 17:59, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
sa pead silmas weightshiftingut , mina aga sildadel olevat raskust. Igastahes kerge prsega autod lähevad väga kiirelt käest ära nagu jeffgi. Corvetiga sain saugal driftida ma küll vähemalt suht kindlakäeliselt ja tal on 51 : 49 nina-tagaosa suhe.Coilidega auto kõrguse muutmine muudab kaalujaotust ning vastavalt sellele muudab auto juhitavust.
Coilidega mul kokkupuude puutub. Kurvi külg ees läbides juba ei muutu see kaalubalanns küll nüüd enam kuskile juba poole pealt....
http://www.drift-connection.com/drift-cars.php
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Arvad sa:PMaik kirjutas:Teoreetiliselt peaks tagant raskema autoga natuke kergem driftida olema või siis 50/50 kaalujaotusega...
Tagant raske auto vajab rohkem powahit et külg ette saada, ning kui juba ees on, siis tagasi otseasendisse saad ainult läbi spinni.
See on ka põhjuseks, miks kesk- ja tagamootoriga autod tehasest vägagi alajuhitavaks sääditakse. "Average Joe" laseb gaasi maha kui külg ette läheb, ning 40:60 masina puhul tähendab see "S"-i ja kraavi. Tagumine ots tuleb lihtsalt nii jõuliselt tagasi, et teha pole eriti midagi.
Fieroga kiiresti kurvi läbimiseks tuleb enne lugeda 911 teooriat, erinevalt muudest sõidukitest tuleb kurvi kiiresti sisse minna, ning jalg piduril hoida. See jagab dünaamilist kaalujaotust natukene paremaks, et roolist mingitki tolku oleks.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn