K: Mis õli keegi kasutab?
Motul 20w-60
igati rahul sellega...huvitaval kombel kadus mobil1 10w-40 suht kiirelt mootorist 1000km peale läks 300gr umbes...aga motulit valan ehk 5000km peale nii palju sisse.
igati rahul sellega...huvitaval kombel kadus mobil1 10w-40 suht kiirelt mootorist 1000km peale läks 300gr umbes...aga motulit valan ehk 5000km peale nii palju sisse.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
sallu kirjutas:Aga kuidas selle õliga ikka on... siiamaani olen castrolit kasutanud, aga praegu avanes võimalus Liqui molyt saada väga väga hea hinnaga.
Mihkel kirjutas:Lembit pakkus mulle ka seda Liqui Moly Race Tech-i.
Praegu kaalun kas valada Subaru mootorisse Castrol RS või Liqui Moly Race Tech GT1, mõlemad on 10W60 õlid.
Viskoosusandmed temperatuuridel on peaaegu samad, veidike Liqui Moly kasuks.
Ma loodan, et nad talvel liiga viskoossed pole.
Liqui Moly "pour point" on-35 ja Castrolil -40.
Ma ei kujuta ette, mida nad täpselt selle all mõtlevad.
Tavott ilsmelt mootoris just hästi ei ringle.
EDIT: Pour point on siis see, kui õli veel 5-e sekundi jooksul 90kraadi keeratud anumast välja voolab.
Kasutasin S14-s ja hetkel ka A4-s sees. probleeme pole olnud kummalgi selle õliga
Nii, aga õpime vigadest ja räägime, mis õlidega meil mootorid kokku on läinud!
Võiks mainida ka muud võimalikud vea põhjused vms.
Adnoc 10w40 semi - kahed saaled
, ühel korral oli õli tase enne ootamatult alla normi vähenenud ja teisel korral võis olla praak kapremont - otseselt õli süüdistada ei saa, aga edaspidi kasutan Castrol, Valvoline või Motul.
Võiks mainida ka muud võimalikud vea põhjused vms.
Adnoc 10w40 semi - kahed saaled

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
LE õlid. (Lubrication Engineers)
Mootorisse pole küll palju variante, kuid kõikvõimalikud muud sõlmed jäävad kõvade koormuste all kestma just nende õlidega.
Vabalthingava V8 mootorisse teen kohe testi ära. Automaatkasti sai proovitud erinevaid õlisid, LE jäi pidama, st ei libistanud, eks viga oli ka kastis endas.
Ise ei pea lugu kehvast kaubast, aga nime eest ma reeglina rohkem maksma ei hakka, eriti kui kõva nime taga on ka suhtkoht hädine toode.
Seda mitte ainult õlide kohta.
Mootorisse pole küll palju variante, kuid kõikvõimalikud muud sõlmed jäävad kõvade koormuste all kestma just nende õlidega.
Vabalthingava V8 mootorisse teen kohe testi ära. Automaatkasti sai proovitud erinevaid õlisid, LE jäi pidama, st ei libistanud, eks viga oli ka kastis endas.
Ise ei pea lugu kehvast kaubast, aga nime eest ma reeglina rohkem maksma ei hakka, eriti kui kõva nime taga on ka suhtkoht hädine toode.
Seda mitte ainult õlide kohta.
Viimati muutis hents99, 29.05.2009 22:49, muudetud 1 kord kokku.