Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ma siiski jään "rihm libiseb" juurde preagu .

vaja ehitada või osta
Pilt

pinguti, pole veel kuskilt vastust saanud kui kõva pingutit sinna vaja on, muidu oleks homseks olemas...
Pilt
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kõige lihtsam on sel juhul hammasrihma kasutada, pole mingit libisemist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Kõige lihtsam on siiski pingutid panna nii nagu ette nähtud.
Nii sobib kuni 650wrhp ja küll hakkab ka eestis sobima.

Astrona - Väljalaske piir stock hp-de juures? :roll: ulme oleks see.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ei pruugi ju ulme olla. Praegult oled ka mega rikka seguga sõitnud ja katalüsaatorid hakkavad vaikselt umbe minema. Rohkem polegi vaja.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Ja osa hp läheb ju kompressori ringiajamiseks kah nii,et gaase peaks isegi stock jõu juures märgatavalt rohkem olema ;)
Lost but not forgotten
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Selles osas on natuke kehv lugu,et maas sumpsiga riskiks sõita küll sinna Ligurisse, aga ... testimise ajal küll seas ruumis sees ei tahaks olla. Ja siis oleks vaja ka sumps küljes run teha :roll:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Maik kirjutas:Selles osas on natuke kehv lugu,et maas sumpsiga riskiks sõita küll sinna Ligurisse, aga ... testimise ajal küll seas ruumis sees ei tahaks olla. Ja siis oleks vaja ka sumps küljes run teha :roll:
Väljalaske puhul pidasin silmas ka porte ja runnereid.
Müra on seal tõesti rohkem, ei tea kas vastas maja põrkest tekib võimendus või mis.

EDIT:
pr8 kirjutas:Bensiinimootorist mingi müra või? :)
Rehvid undasid mul seal nii, et 300hj @ 3"-otse-toru BENSIINI:)mootori müra polnd kuuldagi. Ses mõttes, et kui Ligur ise tuld ei karda siis võid ju proovida :)
Viimati muutis Astrona, 02.04.2009 0:38, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Bensiinimootorist mingi müra või? :)

Kõrvaklapid abiks.
R129
Postitusi: 19
Liitunud: 15.07.2008 16:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas R129 »

Kui enda mootorit mootoridünos seadistada lasksin, siis olid nii tropid kui ka klapid. Asi toimus sisuliselt klassiruumi suuruses taos, ning paljad torud olid aknast väljas. Peale mõningast aega ei pane kõrva valu enam tähele - ainus mis niiöeld takistab on tohutu kõva "müra hirm" ja kartus midagi kotti lasta. Paraku viimane ka juhtus :)
Mahu ning jõu poolest umbes samasugused isendid sinu autoga
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Nii, lõppeks sain kõik vajalikud vahepuksid,rulli ja laagrid eile kokku

http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1 rohkem ei viitsinud mustade kätega kahjuks pilte klõpsida,aga jäi umbes nagu ülemistel piltidel. Ikka suht kepp oli seda installida nüüd,kui roolilatt oli ees.

Nüüd vaja uus rihm ka tellida (sest preagu poest sellises pikkuses ei saa nagu vaja loomulikult..)

Vaatasin,et see kompressori kronstein on ikka jõhkralt kõik väga musta kummipuruga koos nii,et rihm kindlasti vahetusse ka. Eks siis pingutab nii peale,et alumise pinguti oma asendist välja venitab ja jälgib uuesti kas hakkab tekkima kummipuru või mitte.

läheks uuesti ligurisse aga finants piirab, peab prsedyno vist kasutama...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Sai täna sangernebo c5 z06-ega sõidetud ja autosid vahetatud testimiseks...

Ütles sama mis dünogi näitab, alguses on hea minek aga alates mingist hetkest ülemist otsa enam juurde ei tule - peaks nagu vastupidi just olema . Ega persetunde järgi midagi muutunud ei ole jah peale rihmapinguti installi, käin homme raadile 0-400 sõitmas, vast saan mingi aja ka kirja, eks sealt saab arvutada midagi. Muidu autod suht võrdsed, mul aint minek alguses kiirem ja väänet rohkem tundub olevat.. tal siis 400hp

Peab siis vist püksirihma pingutama ja klapivedrud ära tellima? Kas see võiks vähendada ka segu rikkust kuidagi ? Või pole need omavahel üldse seotud ? Peab vähe foorumites tuulama seniks kuni raha koguneb. Pole küll kallid aga.. jah.. 100-180 usd komplekt.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

miski 13,56 vms sain ajaks, 60ft oli 2,9 kandis enamus slippidel , täpsemal võin homme vaadata.
lõpukiirused olid kõik 180 keskmiselt
eriti pidamist just ei olnud seal alguse osas, 3000rpm oli liiast juba, siledaks lihvitud betoon? asfaltil tundub nagu parem isegi olevat. Kuigi taga bilstein sport amort nüüd uued , ikkagi viskab silla hüppama kohati..vähendasin rehvirõhku
2,5 pealt kuskil 1,5 peale , läks vähe paremaks hüppamise osa.

edit2: tqhq kalkulaatori järgi teeks see ntx 1560 kg massi juures 375rwhp aint.

miski teise AT stock vettega sai tehtud, tema parim oli 173 lõpukiirus.
rõhuga ilmselt probleemi pole, belt slipiga ka ilmselt mitte..dunno mis next siis vaja teha. Segu ikka on 10 kandis

aju tegijad kahtlustavad ikka belt slipi - nojah,kurat seda teab - millegiga rihma jooksmist õigeks panna pole olnud peale silma - tuleb dünosse vist pööretelugeja kaasa võtta... või auto pakkudele tõsta ja siis sellega mõõta. sealt peaks ka mingi selguse tooma
Viimati muutis Maik, 18.04.2009 20:21, muudetud 3 korda kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Korraliku seadet vaja äkki?

Meil läks Corollal peale segu paika sättimist igatahes käigukast laiali, ju siis tuli pöördemomenti juurde :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

slikiga siis 12 seki mees :) pole ju yldse paha?
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

booster kirjutas:slikiga siis 12 seki mees :) pole ju yldse paha?
Stock Vette on ka slickiga 12s sees. :) Lõppkiirus näitab kõik ära, +10 km/h originaalile juurde on max +50hp, st. midagi on valesti.
Vasta