Käidud, tulemused pole just rõõmustavad.
Minujaoks ei seleta tulemused kahjuks seda kuidas preagu jõuab auto 100 juures veel ratast vedada ringi natuke ja kuidas nii kähku 200-ni läheb,kui tal jõudu pole ja stock autost ikka oluliselt kiirem nüüd tundub...
Üldine seis on - väga rikas ja tänu sellele peale 3,5-4k rpm hakkab allakäik,sest küte ei jõua põleda..
imelik on ka see,et dünos vend ütles,et tema üle 0,2-0,3 bar ei näinud seal - samas ma pärast maanteel lasin ja sain ka 0,5 kätte isegi (kella järg segu siiski 10 ka siis)
4-ndaga paar tõmmet
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13095
ja 5-ndaga,
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13091
nagu ta seletas siis 5-ndaga on autol rohkem takistust ja aega paremini kütet põletada vms... suht segaselt sai, igastahes ka tema diagnoos on ,et liiga rikas .
Kahjuks ei õnnestunud mul läpakaga seda logida kella, ligipääs oli kehva ja aku sai tühjaks valel ajal jne.
Mina preagu muud vahet ei näe,et usas nad panevad kitile MSD BAP-i mis rõhu peale annab originaal pumbale survet juurde , minul on aga bosch 044 pandud lihtsalt .... kuna originaal surve regulaator peaks minuarust mõlemal juhul alles jääma siis nagu ju vahet olla ei tohiks...
preagu tuleb välja ,et umbes pool jõudu puudu ja mina rahul juba minekuga.. imelik .
Ainuke uhke asi on see,et väänet on sitaks, usas nad eriti üle 500 väände ei saa . Võrdluseks Z erimudel (stockis 300kw+torukolled)
http://www.eastcoastsupercharging.com/i ... 00Dyno.JPG
edit: belt slippi pakuvatakse usa corverti foorumitest, et lisaks manuaalsele tensionerile peaks olema kindlasti ka vedru oma... see oleks küll lihtne lahendus