küsimus nissan 200sx s13 moto kohta
küsimus nissan 200sx s13 moto kohta
Mure siis selline ,et hammasrihm läks sõiduajal pooleks ja nüüd arvatavasti klapid peas aga mis natuke imelik on see ,et kui hakkasin märke paika panema ,et rihma peale panna tuli välja ,et kahest ülemisest rihmarattast üks ratas ei liigu. Nimelt siis ei liigu see ratas mis on otse mootori poole vaadates vasakpoolne . aga alumisele saan kenasti tiiru peale teha ja see kuhu CAS andur peale käib seda saan ka kenasti liigutada...kas kellelgi on kogemusi millega tegu võib olla...sest kuigi ise olen antud teemal suht. võhik siis minuteada on ju alumine ratas kolvide oma ja see kuhu CAS andur peale käib (parempoolne) on nukkvõlli oma?
ja kui alumine ratas käib ringi siis ei olegi klapid peas ? või lõi klapid sisse kinni tagasi?
ja kui alumine ratas käib ringi siis ei olegi klapid peas ? või lõi klapid sisse kinni tagasi?
se mis ringi eikäi se on arvatavasti sisselaske klappide nukkvõll. se et ta ringi eiviigu võib olla ka selleviga ,et klap(id) kõver(ad) keera klapikambri kaan maha ja tee visuaalne vaatlemine. ning kui saad selle nukkvõlli kuidagi ringi siis vaata üle igaksjuhuk silindrite kompresioon . kui komp on väike siis arvatavasti klapid on ebatihedad ja võivad olla kõverad.siis eiaita muu kui blokikaan maha ja klappide remont ja kõverate klappide väljavahetamine ja sooveldamine.saad kontrollida ka õhuga. kui kõik 4klappi silindril on kinni ja .siis lased rõhu sisse ja vaatad kui rõhk langeb siis võivad kah klapid olle ebatihedad.
telerex kirjutas:se mis ringi eikäi se on arvatavasti sisselaske klappide nukkvõll. se et ta ringi eiviigu võib olla ka selleviga ,et klap(id) kõver(ad) keera klapikambri kaan maha ja tee visuaalne vaatlemine. ning kui saad selle nukkvõlli kuidagi ringi siis vaata üle igaksjuhuk silindrite kompresioon . kui komp on väike siis arvatavasti klapid on ebatihedad ja võivad olla kõverad.siis eiaita muu kui blokikaan maha ja klappide remont ja kõverate klappide väljavahetamine ja sooveldamine.saad kontrollida ka õhuga. kui kõik 4klappi silindril on kinni ja .siis lased suruõhu sisse ja vaatad kui rõhk langeb siis võivad kah klapid olle ebatihedad.
Õhku pressib mootorisse meid ümbritsev õhurõhk. Starterit andes pressitakse se õhk kokku ja mõõdetakse seda küünla august spetsiaalse manomeetriga aga kui niiviisi küsid siis ära parem ise midagi ava ja mõõda
Otsi mõni sõber kes misiganes mootorit natukenegi remontinud.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: küsimus nissan 200sx s13 moto kohta
Ma ei soovita seal midagi maha keerata - kui ikka ei tea kus on nukkvõllid ja mis on väntvõll.maario123 kirjutas:...sest kuigi ise olen antud teemal suht. võhik siis minuteada on ju alumine ratas kolvide oma ja see kuhu CAS andur peale käib (parempoolne) on nukkvõlli oma?
ja kui alumine ratas käib ringi siis ei olegi klapid peas ? või lõi klapid sisse kinni tagasi?
Aja kokkuhoiu mõttes ürita uus plokikaas leida või vii auto remonditöökotta. Isegi kui need klapid olid veel peale rihma katki minemist sirged, siis hiljem peale neid "kolvi rattaid" keerutades ei pruugi nad enam sirged olla.on ju alumine ratas kolvide oma
Pigem arvan, et sisselaske nukk jooksis kokku ja sellepärast üldse rihm katki läks.
Kui ikkagi otsustad jätkata, siis võta näiteks SL klapikamber maha (5min), keera nukkvõll maha (5min), vaata kas sel on kulumise ülekuumenemise vms jälgi . Tõmba tõukurid välja (2min), pane võll tagasi, keera poldid näpuga kinni ja vaata kas ta ringi käib (5min)- peaks käima vabalt - lihtsam kui kompressori otsimine jms.
Kui nukkvõllid on maas võid ka samas kompressoriga või manomeetriga silindrite surveid proovida
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET