vw 1,9 td 55kw turbo asendamine modernsemaga

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
viiul
Postitusi: 9
Liitunud: 03.04.2007 19:38
Asukoht: kose
Kontakt:

vw 1,9 td 55kw turbo asendamine modernsemaga

Postitus Postitas viiul »

Tervist! nüüdseks siis kõvasti loetud ja uuritud, aga otsi veel omajagu lahti.

Nimelt hakkas minu 1,9 td ventol turbo lekkima ja vaja ta millegiga asendada, eelmine turbo oli kkk k14-7 028145703E.

Nüüd aga liigub mõte, et kuna asi juba sai lahti võetud ja uut samatüübi turbot vast raske (soodsalt) leida ka, siis võiks mõelda juba mõne uuemat tüübi turbo peale, mille valikul võiks arvestada kas intercooleri paigaldamise võimalusega(esialgu perspektiivis) , muutuva geomeetriaga turboga või siis sootuks mõlemaga, eriti oodatud arvamustele muutuva geomeetriaga turbo ja täismehhaanilise kõrgsurve pumba koostöö võimalikkuse kohapealt

Kui kellelgi häid mõtteid, kogemusi, näpunäiteid, lahendusi, pakkumisi siis olen nendele väga avatud ;)
audikas
Postitusi: 17
Liitunud: 14.11.2007 14:48
Asukoht: Tartu,Elva

Postitus Postitas audikas »

Lihtsuse mõttes soovitaks tavalise turbo leida aga kui tööriistad käes püsivad siis võid ka muutuva geomeetriaga turbo peale aretada aga tollele on vaja leiutada labade kontroll süsteem ja see saada ilusti toimetama .
Siin on neid aretatud peale http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=2257
Ainult TD
audikas
Postitusi: 17
Liitunud: 14.11.2007 14:48
Asukoht: Tartu,Elva

Postitus Postitas audikas »

Hiljuti ise panin ühele vento td le peale 2000 a MB vito 2,2cdi 92kw turbo
(tollel tavaline wg. turbo) ja sai tehtud 3" summuti ja panin intercooleri ka peale ja mineku vahe muutus kõvasti just cooleri paigaldusega.
Kõrgsurve pumba pärast ei ole mõtet muretseda see toimetab hästi,
muidugi annab sellel ka üht teist paremaks teha ;)
Ainult TD
viiul
Postitusi: 9
Liitunud: 03.04.2007 19:38
Asukoht: kose
Kontakt:

Postitus Postitas viiul »

See juba läheb, ülimalt suured tänud mõnusa lugemise eest, just sellist informatsiooni ma otsisingi. Kiiruga loetud aga tundub, et kiire taasliikuma saamise huvides ei mängi välja, kui just keegi midagi konkreetset ei paku. Niisama "stock on" ei ole ja pikemalt pole aega. Kui just pole midagi, mis hoiaks ühtlaselt rõhku ja majandaks oma geomeetraga ise. Ideaalis siis midagi sellist millel oleks wastegate ja muutuv geomeetria koos :-D
turbode maailmas pelgalt diisliga...
Vasta