
Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Noh, kui kõik plaanipäraselt läheb, siis vast sõidu-paar üritaks Tartu Dragil teha, aga pole mõtet väga suuri lootusi hellitada, kuna auto toores ja dragil tahaks just lõppkiirust teada.
Selle auto põhiliseks distsipliiniks saab ikkagi ringrajasõit.
Selle auto põhiliseks distsipliiniks saab ikkagi ringrajasõit.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Spetsiaalsest alumiiniumist kütuselati toorikust. Aga hea uudis on see, et ma sain täna sobiva jupi Aeromotive'i toorikut ja järgmisel nädalal teen uue lati valmis 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Nö letihind USA-s 450mm pikkuse ja 16mm sisemõõduga latitooriku eest 36usd + transa.
Ross Machine Racingu omad on natuke soodsamad.
EDIT: Ross Machine Racingu tooriku puhul on 11usd/ft ehk umbes umbes 30cm jupi eest tahetakse 125 kr kandis.
Ross Machine Racingu omad on natuke soodsamad.
EDIT: Ross Machine Racingu tooriku puhul on 11usd/ft ehk umbes umbes 30cm jupi eest tahetakse 125 kr kandis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal olen auto kallal veidi nokitsenud, tegin uue kütuselati ja see nüüd küljes koos Siemens Deka 630cc pihustitega.
Ootan hetkel massi- ja starterilülitit, siis lõpetan elektrisüsteemi ka ära. Enne ei hakka lüliti- ja kaitsmepaneeli fotokaga piinama kuniks täiesti valmis asi, meisterdasin selle muidu süsinikplastist ja alumiiniumist
Mootor näeb hetkel välja selline ja midagi juurde sinna eriti ei plaanigi:

Kütuselatt:

Summuti ka peaaegu valmis, vaid väike jupp downpipe'i ja püti vahel veel teha (u. 30-40 cm):

Ootan hetkel massi- ja starterilülitit, siis lõpetan elektrisüsteemi ka ära. Enne ei hakka lüliti- ja kaitsmepaneeli fotokaga piinama kuniks täiesti valmis asi, meisterdasin selle muidu süsinikplastist ja alumiiniumist

Mootor näeb hetkel välja selline ja midagi juurde sinna eriti ei plaanigi:

Kütuselatt:

Summuti ka peaaegu valmis, vaid väike jupp downpipe'i ja püti vahel veel teha (u. 30-40 cm):

Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 10:27, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto hakkab lõpuks valmima, kuid radikat pole ikka veel. Lisaks oleks vaja tulede, kojameeste jm jaoks veel mõni juhe vedada, aga pole hullu.

Kogu summuti pikkuseks on u. 1,7 meetrit. Lisaks kaalub ta pea 3 korda vähem, kui täispikk summuti. Üllatavalt vaikne ka (juba all):

Lasin esirataste jaoks flantsid teha, kuna sadulad 62mm offsetiga BBS RS 16tollist velge vastu võtta ei tahtnud:


Kogu summuti pikkuseks on u. 1,7 meetrit. Lisaks kaalub ta pea 3 korda vähem, kui täispikk summuti. Üllatavalt vaikne ka (juba all):

Lasin esirataste jaoks flantsid teha, kuna sadulad 62mm offsetiga BBS RS 16tollist velge vastu võtta ei tahtnud:

Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 10:25, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud!
Summuti ei tee küljekarpi nõrgemaks, kuna valtsikohti ma läbi ei lõiganud. Samuti jäi põhjaplekki alles pikirelss.
Auto ikka treilapill ja puhtalt rajaks, kuna ta pole Eestis arvel, tal on Läti Autospordiliidu tehniline kaart (varsti EAL-i oma) ja tänaval liiklemiseks on teised masinad
Ahjaa, puuriga tänaval pole eriti lahe sõita, samuti uniball liigendite ja olematu müraisolatsiooniga.
Pealegi, rinkal sõites on treilaga käies hoopis rahulikum, sest kiiresti sõites võib ikka igasugu asju ette tulla, olgu rajalt väljasõit või tehniline rike.
Summuti ei tee küljekarpi nõrgemaks, kuna valtsikohti ma läbi ei lõiganud. Samuti jäi põhjaplekki alles pikirelss.
Auto ikka treilapill ja puhtalt rajaks, kuna ta pole Eestis arvel, tal on Läti Autospordiliidu tehniline kaart (varsti EAL-i oma) ja tänaval liiklemiseks on teised masinad

Pealegi, rinkal sõites on treilaga käies hoopis rahulikum, sest kiiresti sõites võib ikka igasugu asju ette tulla, olgu rajalt väljasõit või tehniline rike.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikka on, sest vedrustus on mõistagi väga jäik. Tänavamõistes jäik on rinkamõistes enamasti sulgpehme.pr8 kirjutas:Rinkavõhikuna küsiks, et kas amordid pole faktor treileri kasuks?
Kiirenduses on amordid üliolulised ja tänavasõit seetõttu välistatud. Treileril peal peab auto olema fikseeritud, et ei õõtsuks.
Treileril vedamine on selle auto jaoks ainus transpordiviis ja seda juba algusest peale. Nagu juba ütlesin, siis tänaval paarutamiseks on mul teised autod ja need pole sellest jõu poolest sugugi kehvemad

Teatud piirist muutub käänulise raja jaoks mõeldud autoga tänaval liiklemine piinaks, mitte nauditavaks tegevuseks. Küll aga peaks nö hobiautoga (mitte võistlussõidukiga) tänaval sõitmine just puhas nauding olema.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;