Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Loodame siis varsti aegu kuulda 8)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Noh, kui kõik plaanipäraselt läheb, siis vast sõidu-paar üritaks Tartu Dragil teha, aga pole mõtet väga suuri lootusi hellitada, kuna auto toores ja dragil tahaks just lõppkiirust teada.

Selle auto põhiliseks distsipliiniks saab ikkagi ringrajasõit.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Raceboy kirjutas: Millalgi peaks kohale jõudma ka kütuselati materjal, siis teen ka uue lati.
Millisest materjalist jutt käib ?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Spetsiaalsest alumiiniumist kütuselati toorikust. Aga hea uudis on see, et ma sain täna sobiva jupi Aeromotive'i toorikut ja järgmisel nädalal teen uue lati valmis 8)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Ma kirjutasin OpenTracki ka sinu auto teemasse posti.

Ega seda toorikut vist tavalise alumiiniumprofiili hinnaga keegi ei anna.
Küsisin kunagi päris mitmest aluprofiile müüvast ettevõttest
kuid kellegi tootevalikus sellist asja ei leidunud.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Palju 1m Aeromotive latt maksab?
Kui kellegil huvi, siis müüme ka kütuselatte. Praegu ka kaks 50cm pikkust juppi laos.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Nö letihind USA-s 450mm pikkuse ja 16mm sisemõõduga latitooriku eest 36usd + transa.

Ross Machine Racingu omad on natuke soodsamad.

EDIT: Ross Machine Racingu tooriku puhul on 11usd/ft ehk umbes umbes 30cm jupi eest tahetakse 125 kr kandis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vahepeal olen auto kallal veidi nokitsenud, tegin uue kütuselati ja see nüüd küljes koos Siemens Deka 630cc pihustitega.

Ootan hetkel massi- ja starterilülitit, siis lõpetan elektrisüsteemi ka ära. Enne ei hakka lüliti- ja kaitsmepaneeli fotokaga piinama kuniks täiesti valmis asi, meisterdasin selle muidu süsinikplastist ja alumiiniumist 8)

Mootor näeb hetkel välja selline ja midagi juurde sinna eriti ei plaanigi:
Pilt

Kütuselatt:
Pilt

Summuti ka peaaegu valmis, vaid väike jupp downpipe'i ja püti vahel veel teha (u. 30-40 cm):
Pilt
Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 10:27, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Auto hakkab lõpuks valmima, kuid radikat pole ikka veel. Lisaks oleks vaja tulede, kojameeste jm jaoks veel mõni juhe vedada, aga pole hullu.

Pilt

Kogu summuti pikkuseks on u. 1,7 meetrit. Lisaks kaalub ta pea 3 korda vähem, kui täispikk summuti. Üllatavalt vaikne ka (juba all):
Pilt

Lasin esirataste jaoks flantsid teha, kuna sadulad 62mm offsetiga BBS RS 16tollist velge vastu võtta ei tahtnud:
Pilt
Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 10:25, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Kõva töö 8) Kas see sumps küljekarpi nõrgaks ei tee?
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Carbon dash on Sul täitsa piece of art :-D Kuidas plaan on - treilapill või sõidab omal jalal kuhu vaja?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tänud!
Summuti ei tee küljekarpi nõrgemaks, kuna valtsikohti ma läbi ei lõiganud. Samuti jäi põhjaplekki alles pikirelss.

Auto ikka treilapill ja puhtalt rajaks, kuna ta pole Eestis arvel, tal on Läti Autospordiliidu tehniline kaart (varsti EAL-i oma) ja tänaval liiklemiseks on teised masinad :) Ahjaa, puuriga tänaval pole eriti lahe sõita, samuti uniball liigendite ja olematu müraisolatsiooniga.
Pealegi, rinkal sõites on treilaga käies hoopis rahulikum, sest kiiresti sõites võib ikka igasugu asju ette tulla, olgu rajalt väljasõit või tehniline rike.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Rinkavõhikuna küsiks, et kas amordid pole faktor treileri kasuks?

Kiirenduses on amordid üliolulised ja tänavasõit seetõttu välistatud. Treileril peal peab auto olema fikseeritud, et ei õõtsuks.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

pr8 kirjutas:Rinkavõhikuna küsiks, et kas amordid pole faktor treileri kasuks?

Kiirenduses on amordid üliolulised ja tänavasõit seetõttu välistatud. Treileril peal peab auto olema fikseeritud, et ei õõtsuks.
Ikka on, sest vedrustus on mõistagi väga jäik. Tänavamõistes jäik on rinkamõistes enamasti sulgpehme.

Treileril vedamine on selle auto jaoks ainus transpordiviis ja seda juba algusest peale. Nagu juba ütlesin, siis tänaval paarutamiseks on mul teised autod ja need pole sellest jõu poolest sugugi kehvemad :)
Teatud piirist muutub käänulise raja jaoks mõeldud autoga tänaval liiklemine piinaks, mitte nauditavaks tegevuseks. Küll aga peaks nö hobiautoga (mitte võistlussõidukiga) tänaval sõitmine just puhas nauding olema.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Jäikus muidugi ka, aga mõtlesin rohkem amortide vastupidavust/väsimist.

Samas muidugi rinka vs drag vastupidavust eriti võrrelda ei saa, kuna viimases pole see üldse oluline ning seetõttu saab rohkem piiri peale ajada.
Vasta