Tallinna transport polegi probleem (Tänan pakkumast) tegelikult aga soov oli kuulata meistreid ja ise teha miskit. Plaan on teha odavalt ajutine mootor stock osadest. 2-3 hooaega võiks ta väikest niisama sõitmist kannatada. Kuna kaanetöö on kallis siis plaan õhk turbo abil silindrisse suruda aga klapid ei tohiks siiski loksuda.
Sisselaske klapp on 33mm (8mm varrega) ja väljalase 30mm (9mm varrega) aga klappe vaid 2 silindri kohta

)
Täna lõin ühe sisselaske juhtpuksi välja ja se on 65mm pikk ja pronksist. Ühe küljega on ta kanalis lausa 35 millimeetri pikkuselt ja 100% katmata kaane valuga. Klapipesa tööpinnast juhtpuksi otsani 22mm Sisselaskega oleks justkui lihtne, kanal puhastada, uus puks teritada ja sisse koputada aga nüüd küsimus et kui sügavale......päris 35mm teda enam kanalisse lüüa ei tahaks.
Väljalaskega on keerulisem. Puksid on malmist, välja lüües lööb vaid tükke ja ei liigu mitte grammigi. Kas tuleb välja puurida või hoopis pressida? ja väljalaske juhtpuksi ümbritseb suur alumiiniumi plönn mis pool kanalit sulgeb....kohe kohutav näeb välja. Liikudes põlemiskambrist summuti poole tuleb 2 cm peale klapipesa vastu täiesti risti sein mis peaks olema juhtpuksi sees hoidev "liha" se mägi sulgeb liialdamata pool kanalit ja et väljalaske gaas saaks edasi liikuda peab ta tegema 90 kraadise pöörde et ühelt poolt seda mäge kuidagi mööda saada (Teinekülg on täielikult suletud ja sealt pole kuhugile minna. Ega enne vist aru ei saa kui pildi suudan teha sellest keerulisest kohast.
Kui keegi ütleks, et klapitaldrikust juhtpuksi otsani praegu jäävat 22mm võiks suurendada näiteks 15mm jagu oleks rahu majas ja teaks mis teha aga sellega väheneks juhtpuksi pikkus endiselt 65´lt 50nele aga kas se on ka piisav.....seda enam, et klapisääre tihendeid tal ju pole.
Kas keegi on lõiganud originaal pesadesse suuremaid klappe sisse? Nimelt on kaanes 30 ja 33mm klapid aga saada on rohkem uuema tüübi klappe mõõduga 32 ja 35,5mm või on se 1,25mm suurem raadius probleemiks?