Küsimus eri Garrettite vastupidavuse kohta
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 03.08.2008 9:32
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Küsimus eri Garrettite vastupidavuse kohta
Huvitaks siis kas kellegil on kogemust, kumb võiks ALS-iga küpsetamist paremini taluda, kas "vana hea" T3 , või midagi GT28, GT30 seeriast?
Sama lugu ka TB0367'ga mis isegi suht värskena vaba summutiga kohe otsad annab.sada1000 kirjutas:Ei tea kas on abi, aga näiteks mu Fiati originaal garrett (TB2810) tõmbas kohe suitsu üles kui isegi väljalaset sai moditud. Ja nii pidigi olema nendega. Liiga pehmed. GT seeria omadega seda muret ei ole.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 03.08.2008 9:32
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Täitsa huvitav . Escortite ja sierrade peal pole eriti kuulnud,et orginaal TB0384 vms seal vaba väljalaskega ära sulaks, isegi "mild" ALSi (s.t umbes 0bar-i off-throttle) korral väidavad,et kestab umbes 3 aastat- enamik neist autodest on ilmselt sellised pühapäevasõidukid muidugi aga ikkagi. Huvitav ,kas Fiati jaoks on need turbod siis tiba väikesed,et vaba väljalaskega on neid võimalik üle spoolida või milles asi? Kas GT seeria on oma nahal järgi proovitud?