Audi 90T Driftprojekt HP
Täpselt ei mäleta aga muudetav klapi ajastus on audi 40v v8 mootoritel, vanal 32v-l seda pole.mulk kirjutas:Kas S8 mootori nukad on muudetava ajastusega nö. vanos?
Kui nii, siis kas tegu on on/off seadega, või toimub nukkade astmeta ajastamine?
Mis puutub mootoritesse, siis HP, äkki viitsid PS-i visata, kust võiks selle rahaeest miskit leida.
Mis seal imelikku on? Kui ma nüüd 5 min googeldamisega õieti aru sain, siis ABH on 280 hj @ 5800 ja AKH on 340 hj @ 6600.HP kirjutas: Nukkvõllid onS8 AKH mootoril imelikud. Sisselaske oma on 11.5mm tõusuga ja laiem kui ABH 10mm tõusuga nukkal. Samas väljalase tundub kitsam ja on sama tõusuga 9.5mm. Klappid on samuti erinevad. AKH
IN 32.5mm EX 27mm VS ABH IN 32mm EX 28mm. Portide kuju on enam vähem sama.
Loomulikult peab sisselaske nukk ja klapp suurem olema.
Kiireaudi sõitis ca 8 aastat tagasi sama raske tankiga umbes sama aega, seega sarnase tulemuseni jõuda aastaid hiljem suuri kulutusi kandes ja vaeva nähes V8-le gaasi pähe lastes pole vast nii suurt imetlust väärt? Kui on soov eriline olla ja raha peale vimma kanda, siis võib igasuguste põnevate asjadega tegeleda, misiganes kedagi õnnelikuks teeb...Joel kirjutas:Hästi paned, Taavi. Rispekt! 12,7 veerandmiili aeg 1,7t kaaluva tankiga ainuüksi pihustite vahetuse ja nitrokomplekti lisamise (+ VEMS) kuludega ei ole keskpärane ja esimese mootori tehnilistel probleemidel oli vähe seost putitamisega. Kõik muud Sinu nimetatud asjad ei ole kuidagi seotud V8 mootori, õnne, oskuste ega eduga.Taavi kirjutas:Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil
Audi V8 mootorid on Eestis hetkel veel suhteliselt avastamata ressurss - kogu aur ja raha läheb peamiselt 2,2T20v'de arendusse. Eks üks põhjusi ole ka selles, et odavas hinnaklassis on Audil V8 mootoriga ainult suured kolakad (V8, S6, A8 ), st V8 arenduseks on mõistlik ta kõigepealt kuhugi väiksemasse keresse sokutada. Kui aga ehitamist nagunii nullist alustatakse, siis on see väike vaev võrreldes vastu saadava kahekordse töömahu ja sellest tulenevate boonustega pöördemomendikõveras, ressursis jms. Mul isiklikult on igati hea meel, et Henri V8 arenduse käsile võttis. Ehk saab miskit isegi kõrva taha panna...
Joel sinu V8 projekt oli väga kindla sihi ja visiooniga ehitatud - toimiv aga eriline stiilipuhas lahendus tänavaautole. Samuti said tehnika toimima läbi raskuste, aga veerandmiili numbreid taga ei ajanud, ning foorumites õhulosse ei ehitanud.
HP-le soovin edu, eelnevate tulemuste pealt vaadates võib antud V8 projekt väga huvitavaks kujuneda.
ivar kirjutas:Tähelepanu oli suunatud vist pigem väljalaske osakonnale, mis võimsamal mootoril tundub lahjem olevat.
Sellele samale asjale vihjasin ka mina.
Pean veel klappipesade suuruse ära mõõtma ehk on ABH motos 1mm suuremad klappid aga peasad samad. Nüüd meenub et VW 16v motodel olen midagi sarnast kohanud.
BEST ET11.051@207km/h
Noh, vabalthingaval mootoril on prioriteet ikkagi sisselaske "osakonnal". Muidu pole ju midagi välja lasta!
Vanast kirjandusest mäletan, et EX/IN portide voolavuse suhe pidi olema a la 75-80%. Heh, 1400+ hj 10000+ rpm vabalthingaval Pro Stocki mootoril (8.2L V8) on see 60%! Väljalaset aidatakse lihtsalt 20 kraadi suurema nukiga.
Spekuleerin nüüd, et väljalaske duration on väiksem overlapi vähendamiseks, mis ajaks muidu HC lakke. Mõistagi pole küsimus ainult nukis või klapis, vaid ka pordi efektiivsuses, kollektoris jne väljalaske voolavuses.

Spekuleerin nüüd, et väljalaske duration on väiksem overlapi vähendamiseks, mis ajaks muidu HC lakke. Mõistagi pole küsimus ainult nukis või klapis, vaid ka pordi efektiivsuses, kollektoris jne väljalaske voolavuses.
Minu veendumus erinevatest allikatest loetu põhjal on see, et too 70..80 % on tavalise kütuse ja tavalise surveastme korral in the ballparkpr8 kirjutas:Noh, vabalthingaval mootoril on prioriteet ikkagi sisselaske "osakonnal". Muidu pole ju midagi välja lasta!Vanast kirjandusest mäletan, et EX/IN portide voolavuse suhe pidi olema a la 75-80%. Heh, 1400+ hj 10000+ rpm vabalthingaval Pro Stocki mootoril (8.2L V8) on see 60%! Väljalaset aidatakse lihtsalt 20 kraadi suurema nukiga.
Spekuleerin nüüd, et väljalaske duration on väiksem overlapi vähendamiseks, mis ajaks muidu HC lakke. Mõistagi pole küsimus ainult nukis või klapis, vaid ka pordi efektiivsuses, kollektoris jne väljalaske voolavuses.
Ühest Reher-Morrisoni netilehe artiklist meeles, et nende mootoris see suhe ca 55%, ilmselt oligi juttu Pro Stock mootorist. Nende CR on palju - 14:1?
Madala CR ja suure boostiga pakuks selle optimaalse suhte sinna 90% lähedale kuid netis on ette juhtunud ka 42&42mm klappidega rivipaugutaja.
Just my 0.02$
Pro Stocki surveaste on üks suurimaid saladusi, aga see pole üldse kõrge, 15 kandis vast. Point selles, et tunnel ram sisselase on täpselt häälestatud, mistõttu max võimsuse juures on VE 125% kandis, s.t. kompressormootori territoorium juba.
http://www.youtube.com/watch?v=rKH2RWZd ... annel_page
Ehk 1140 Nm / 8.2L on 140 Nm/L kohta. Tavaautodel on 100 Nm/L ok, nagu ka teemaks oleval 4.2 L on. 110 on juba üsna hea. Mina vaatan just seda, mitte võimsust, mis sõltub lihtsalt pööretest.
See 80% suhe võib olla tavaautole vajalik, kuna väljalasketorustik on takistav.
Ülelaadimine on hoopis teine teema, kuna sisselaskele on "taganttuul".
Muuseas, boost võib sisselaskeklapile ikka korralikku survet avaldada, muidugi 4-klapi puhul vähem, aga näiteks 60+ mm'se klapiga kompressormootori puhul võib see olla 100 kg kanti, ehk klapivedrude seat pressure juures tuleb seda arvestada.
http://www.youtube.com/watch?v=rKH2RWZd ... annel_page
Ehk 1140 Nm / 8.2L on 140 Nm/L kohta. Tavaautodel on 100 Nm/L ok, nagu ka teemaks oleval 4.2 L on. 110 on juba üsna hea. Mina vaatan just seda, mitte võimsust, mis sõltub lihtsalt pööretest.
See 80% suhe võib olla tavaautole vajalik, kuna väljalasketorustik on takistav.
Ülelaadimine on hoopis teine teema, kuna sisselaskele on "taganttuul".
Muuseas, boost võib sisselaskeklapile ikka korralikku survet avaldada, muidugi 4-klapi puhul vähem, aga näiteks 60+ mm'se klapiga kompressormootori puhul võib see olla 100 kg kanti, ehk klapivedrude seat pressure juures tuleb seda arvestada.
Olgem ausad, 15 on ikka kõrge surveaste.pr8 kirjutas:Pro Stocki surveaste on üks suurimaid saladusi, aga see pole üldse kõrge, 15 kandis vast. Point selles, et tunnel ram sisselase on täpselt häälestatud, mistõttu max võimsuse juures on VE 125% kandis, s.t. kompressormootori territoorium juba.
http://www.youtube.com/watch?v=rKH2RWZd ... annel_page
Ehk 1140 Nm / 8.2L on 140 Nm/L kohta. Tavaautodel on 100 Nm/L ok, nagu ka teemaks oleval 4.2 L on. 110 on juba üsna hea. Mina vaatan just seda, mitte võimsust, mis sõltub lihtsalt pööretest.
See 80% suhe võib olla tavaautole vajalik, kuna väljalasketorustik on takistav.
Ülelaadimine on hoopis teine teema, kuna sisselaskele on "taganttuul".
Muuseas, boost võib sisselaskeklapile ikka korralikku survet avaldada, muidugi 4-klapi puhul vähem, aga näiteks 60+ mm'se klapiga kompressormootori puhul võib see olla 100 kg kanti, ehk klapivedrude seat pressure juures tuleb seda arvestada.
Erivääne on ka muidugi mootori kirjeldamiseks üks näitaja aga kuid sama oluline on ka "kurvialune" pindala. Hoolika rehkendamisega on võimalik mootor väga kitsas pööretediapasoonis tõesti ebamaiseid VE'sid evima panna. Samas peaks(?) sellise mootori momendigraafik meenutama midagi sarnast, mida seismograaf 8pallise maavärina korral kritseldab. Pro Stockis ehk saabki seda endale lubada kus turbiini stall kõrge ja stardis annab konverter korraliku momendikordistuse... polegi rohkem kui kahte käiku vaja. Kui eksin, palun paranda.
Taganttuul on ülelaadimise puhul ainult kompressormootoril, turbo kui harvad juhud välja jätta, tekitab ka päris arvestatava pumpamiskao.
Sealjuures seat pressure probleemiks VL klappidel.
Teema ise kisub OT'ks aga muidu huvitav. Keegi splitib äkki?
Kas selliste autode puhul on üldse mingit mõtet rääkida staatilisest surveastmest kui vaid pärtel tunneb pro stock autode nuka speke ja kõike muud mida vaja teada, et üldse aimu saada mis kogus õhku kui väikseks kokku surutakse?
Keegi pädev võiks sellised vestlused teise inimese teemast eemaldada kuna siit võiks huvitav diskussioon välja kujuneda
Keegi pädev võiks sellised vestlused teise inimese teemast eemaldada kuna siit võiks huvitav diskussioon välja kujuneda

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Nii kohale jõudsid nii vedrud kui amordid bilsu B8. Esimesed coilid on valmis ja täna hakkame tagumisi tegema. Kohal on ka powerfleks puksid. Aiste vahale on tõstetud ajutiselt 2.2 liitirune stock S2 162kw moto mis saab endale ainult chipi. See jääb kapottialla seniks kuni V8 lõpplikult valmis saab. Loodan lähipäevadel ka pildid üles saada.
BEST ET11.051@207km/h