Toyo T1-R vs. Yokohama Parada 2 vs. Goodyear Eagle F1
Endal olemas T1-R'id ja nühkinud R888 rehve ka siledaks. Kuival on R888 külmana iga kell parem aga lihtsalt kui ta läheb käest ära, siis läheb järsku...tänavarehv selles mõttes on parem (hakkab tasapisi läbi libisema nii, et tunnetad seda vabalt).
T1-R on praegu camskill'is nii hea hinnaga nii või naa, et ostsin need teisele autole ka (lähipäevil peaks teele tulema sealt).
Igapäevaseks sõiduks on R888 mürarohke ja mõttetult kallis, et teda nii kulutada tänaval. 205 reaalne laius on 215, mitte 225, nagu siin mõned mainisid.
Minu hääl oleks praegu ühesõnaga T1-R'ile
T1-R on praegu camskill'is nii hea hinnaga nii või naa, et ostsin need teisele autole ka (lähipäevil peaks teele tulema sealt).
Igapäevaseks sõiduks on R888 mürarohke ja mõttetult kallis, et teda nii kulutada tänaval. 205 reaalne laius on 215, mitte 225, nagu siin mõned mainisid.
Minu hääl oleks praegu ühesõnaga T1-R'ile

Civic VTi-T
Ok. ma ise võtsin tegelikult sellelt lehelt: http://www.toyor888.net/racing/index.htm
...reaalselt pole ka mõõtnud aga tunduvad küll tiba laiemad, kui mul tavaline tänavarehv 205.
...reaalselt pole ka mõõtnud aga tunduvad küll tiba laiemad, kui mul tavaline tänavarehv 205.
Civic VTi-T
Kõik õige - see 225 oli sul lihtsalt reaalse laiusega 215.RFL kirjutas:ma reaalselt ei mõõtnud, vaid tõstsin 205/55 r15 r888 - 225/60 r15 tavarehvi peale ja kontaktpinna laius oli neil sama.HoCi kirjutas:Igapäevaseks sõiduks on R888 mürarohke ja mõttetult kallis, et teda nii kulutada tänaval. 205 reaalne laius on 215, mitte 225, nagu siin mõned mainisid.
Mul ühed 195/55/15 olid 175mm ehk kitsamad kui 170/500/13" võistlus rehvid.
Peale selle võistlus rehvidel antakse reaalsed numbrid, millest on triibud maha lahutatud. Tänava rehv 255, mis tegelikult on 240mm ja kontaktpinda 200mm on isegi sama seguga kehvem kui 205 toyo - natuke pingutan üle aga mõte jääb samaks.
r888, kui läks külglibisemisse, siis sama kiiresti sain ka ta tagasi.
Külmalt ei kõlba need kuhugi. Norm töötemp neil vist 90C. Näiteks suht libedal graniitkillustikasfalt maanteel peale 20lm sõitu tegin "stop and go" ja sain ajaks 4.9s 100ni ja sama rehviga külmalt lennuväljal võistlustel ~5.5s jäi parimaks.
205 toyosid pakutakse tihtipeale odavamalt kui samaväärseid (255) tänava rehve - tuleb arvestada ka seda et 6.5" laiast veljest piisab - 255 rehvile peaksid ostma laiad veljed, aga selle raha eest saaksid mitu jooksu heaks sõidetud toyosid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tõstaks selle vana teema uuesti üles, vähemalt üks osa sellest.
Plaanis endale osta Toyo T1-R kevadel, mis oleks nende letihind poes, olen kuulnud igasuguseid pakkumisi.. 195/50/15 oleks vaja.
Ning kuidas on pidamisega, kuival ja märjal asfaldil, läheks alla tänavasõidu autole, ning mis lood on rehvimüraga, kas on see väga suur?
Aitähh..
Plaanis endale osta Toyo T1-R kevadel, mis oleks nende letihind poes, olen kuulnud igasuguseid pakkumisi.. 195/50/15 oleks vaja.
Ning kuidas on pidamisega, kuival ja märjal asfaldil, läheks alla tänavasõidu autole, ning mis lood on rehvimüraga, kas on see väga suur?
Aitähh..

Soovitan tellida Camskillist. Endale tellisin kevadel 205/55/R16 ning leidsin Eestist ainult ühe firma, kes samu müüs. Hind oli Eestis 2,73 korda kallim kui Camskillis tol perioodil. Camskilli eelis on ka see, et seal on alati uued (tootmiskuupäeva poolest) rehvid, Eesti laovarud võivad suht vanad olla.
Kommentaar nende rehvide kohta on üks - super.
Pidamine lumes (3-5cm lörts aprilli hommikul) - väga hea. Kurvides läbi ei libisenud, pidama jäi hästi. Vedama saamisega oli küsitavusi.
Pidamine vihmas - väga palju pole proovida saanud aga siiani pole üllatusi olnud.
Pidamine kuivaga - väga hea
Mina hindan neid parimateks rehvideks mis mul olnud on. Müra on vähe, oma olemuselt on nad pehmed (mugav sõita Tallinnas) ja väga ei kulu. Sai hiljuti siin neid ka Rapla rajal viimasele piirile aetud ja kõik head omadused said kinnitust. Ainuke mis per*edüno ütles, oli see, et need rehvid on väga tundlikud rehvirõhule nii pidamiselt kui ka müralt.
Kommentaar nende rehvide kohta on üks - super.
Pidamine lumes (3-5cm lörts aprilli hommikul) - väga hea. Kurvides läbi ei libisenud, pidama jäi hästi. Vedama saamisega oli küsitavusi.
Pidamine vihmas - väga palju pole proovida saanud aga siiani pole üllatusi olnud.
Pidamine kuivaga - väga hea
Mina hindan neid parimateks rehvideks mis mul olnud on. Müra on vähe, oma olemuselt on nad pehmed (mugav sõita Tallinnas) ja väga ei kulu. Sai hiljuti siin neid ka Rapla rajal viimasele piirile aetud ja kõik head omadused said kinnitust. Ainuke mis per*edüno ütles, oli see, et need rehvid on väga tundlikud rehvirõhule nii pidamiselt kui ka müralt.
Mina soovitan samuti camskillist tellida. Esmaspäeval tellisin, arve sain sama päev ning tegin ülekande. Neljapäeval pandi teele ning järgmine neljapäev olid Toyod ukse taga. Mingeid erilisi kommentaare nende kohta öelda ei oska, siiani pole pettunud, tundub et täitsa head rehvid 
edit: Rain, mis see rõhk sul nendes on siis? Mina olen harjunud sõitma keskmisest veidi kõrgema rõhuga tavaliselt, tea kas peaks natuke välja laskma õhku

edit: Rain, mis see rõhk sul nendes on siis? Mina olen harjunud sõitma keskmisest veidi kõrgema rõhuga tavaliselt, tea kas peaks natuke välja laskma õhku
2,7Bar - rajal libises ebameeldivalt läbi
2,5Bar - rajal tsipa libedad aga liikluses on nad nii kõige vaiksemad
2,1-2,3Bar - rajal parim pidamine, samas vilisevad ja maanteel mürarikkad
leidsin, et parim kombinatsioon oleks 2,4Bar kandis hoida (tehas pakub mu autole ette 2,1Bar ja taha 2,3Bar). Muidugi oleneb optimaalne suhe ka rehvi mõõtmetest. Eks näis kas selline rõhk sööb rehvi või mitte.
2,5Bar - rajal tsipa libedad aga liikluses on nad nii kõige vaiksemad
2,1-2,3Bar - rajal parim pidamine, samas vilisevad ja maanteel mürarikkad
leidsin, et parim kombinatsioon oleks 2,4Bar kandis hoida (tehas pakub mu autole ette 2,1Bar ja taha 2,3Bar). Muidugi oleneb optimaalne suhe ka rehvi mõõtmetest. Eks näis kas selline rõhk sööb rehvi või mitte.