Subaru Imprezale turbo

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
b0neb0y
Postitusi: 31
Liitunud: 20.03.2009 23:07
Asukoht: Pärnu

Subaru Imprezale turbo

Postitus Postitas b0neb0y »

Tervist, tegemist on 2006a Imprezaga, kuid tavalise versiooniga.
Mootor on 2.0L ja 118kw (boxer)
Otsisin internetist, et kas on võimalik ka mingit nõrgema ~0,5-1bar'i turbo peale panna nii, et kepse,kolbe, pihusteid jne jne vahetama ei peaks. Kahjuks ei suutnud ise leida. Äkki olete kokku puutunud ise tavaliste imprezadega ja nende timmimistega.. raha oleks u. 10-15k alla panna. Sooviks kilovatte juurde saada.. lahjaks jääb :(
+ veel 1 asi.. auto käis diagnostikas ja seal näitas, et gaas põhjas on 72,8%.. autol on elektrooniliste anduritega gaas.. otsisin ka seda, et kuidas seda % 100 ligi saaks, kuid jälle tulemusteta.. ja kas see puudu olev % mõjutab võimsust ka ?
Subaru Impreza 2006
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: Subaru Imprezale turbo

Postitus Postitas Marko »

b0neb0y kirjutas:Tervist, tegemist on 2006a Imprezaga, kuid tavalise versiooniga.
Mootor on 2.0L ja 118kw (boxer)
Otsisin internetist, et kas on võimalik ka mingit nõrgema ~0,5-1bar'i turbo peale panna nii, et kepse,kolbe, pihusteid jne jne vahetama ei peaks. Kahjuks ei suutnud ise leida. Äkki olete kokku puutunud ise tavaliste imprezadega ja nende timmimistega.. raha oleks u. 10-15k alla panna. Sooviks kilovatte juurde saada.. lahjaks jääb :(
+ veel 1 asi.. auto käis diagnostikas ja seal näitas, et gaas põhjas on 72,8%.. autol on elektrooniliste anduritega gaas.. otsisin ka seda, et kuidas seda % 100 ligi saaks, kuid jälle tulemusteta.. ja kas see puudu olev % mõjutab võimsust ka ?

10-15K euri? 15000.- eesti krooniga parem ära hakkagi seda ideed rohkem juurutama. vahejahuti, turbo, kollektor, summuti, torustik jne jne on see eelarve väga lõhki ;) edasi tuleks juba hakata leiutama aju kallal - ehk saab isegi originaal wrx/sti aju kasutada
lihtsam tee oleks osta kohe terve turbo mootor - http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... f=9&t=3247 kui õigesti mäletan oli komplektne mootor müügis 20-25K eest, mis on väga odavalt saadud
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
b0neb0y
Postitusi: 31
Liitunud: 20.03.2009 23:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas b0neb0y »

vaata, aga teema ongi, et kuidas saada mõned kw juurde. Tegemist on siiski linnamasinaga igapäevaseks sõiduks. Pole plaanis pigistada sellest üüratud võimsust välja. Sportsummuti on all juba ( + intercooleri jaoks on avarus kapotil olemas, nagu STI'l) alati annab ka lihtsamaid asju autol teha kui turbotamine, ja teilt kui teadjamatelt otsisingi nõu selle kohta.
Subaru Impreza 2006
ca18det
Postitusi: 64
Liitunud: 25.07.2008 22:25
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ca18det »

N/A mootoritele on parimaks jõukasvuks uued nukad ja kaane portimine. Peale seda parandad hingamist ja väljalaset ja ongi olemas.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4577

ehk saad ka sealt mõne KW juurde
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
b0neb0y
Postitusi: 31
Liitunud: 20.03.2009 23:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas b0neb0y »

suu tänu teile :)
aint jama, et kas wrx ja sti tooted klapivad ka tavalise imprezaga?
otsin ja otsin endale juppe ja teen väikest uuringut hindade suhtes, kuid sellist masinat nagu poleks olemaski :D
Subaru Impreza 2006
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

jeesus, müü see maha, pane oma 15k juurde ja osta turbokas :D
b0neb0y
Postitusi: 31
Liitunud: 20.03.2009 23:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas b0neb0y »

no ta on nii korras mul, et kahju oleks vahetada. :D
50 000 sõitnud.
väljast ja seest nagu uus, mingeid tõrkeid pole.

ainult 1 asi tuli diagnostikas, et kuidas saab elektroonilist gaasi juurde keerata? mul näitas 72%, aga võiks ju 95-100% kanti olla ja kas selles võib olla ka mingi jõukaudu peidus.
Subaru Impreza 2006
b0neb0y
Postitusi: 31
Liitunud: 20.03.2009 23:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas b0neb0y »

vaikselt mõtlesin ja mõlgutasin.. egas midagi, kuskilt tuleb peale hakata..
ja sooviks nüüd paar teile totrat tunduvat küsimust esitada..
1) kas tasuks osta autole 315cc@3bar pihusteid ( http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=5092 ) on mingi võimalus sobivuseks???
2) kas lihtsalt kaane portimist tasuks teha?
algust tahaks teha ja mis arvate, kas portimine, vabamaks hingamine ja pihustid oleks õige käik? (tulevikus soov arendada vaikselt asja edasi)
Subaru Impreza 2006
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Milleks vabalthingavale pihusteid osta?
Vabam sisse/väljalase vaevalt kahjuks tuleb.
Treimis- ja freesimistööd
b0neb0y
Postitusi: 31
Liitunud: 20.03.2009 23:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas b0neb0y »

et siis pihustid on mõttetud..
sport summuti on juba all..
kas portimisel oleks mõtet?
Subaru Impreza 2006
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Vabalthingavate aitamiseks on meil siin oma teema:
http://foorum.turboclub.ee/viewforum.php?f=18

Tutvu palun EFI sisepõlemismootori üldiste tööpõhimõtetega, siis saad hästi aru, miks stock mootorile ei ole mõtet tootlikumaid pihusteid panna.
Vasta