Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Enamustel pihustitel on endal ka teatud rõhul avanev kalpp sees, et avaneb stiilis üle 3bar õlirõhu korral.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

näidatud pildil näha ka et kuulike on ees (paremalt teine)
ja siin pildil näha kogu sisu:
Pilt
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Minu meelest nissani saaled jooksevadki kotti suurtel pööretel :-D
Mujal maailmas mõned võtavad neid oilsquirtereid üldse ära.

Kindlasti need pole halvad asjad, aga kuna mul neid originaalis pole ja ei mäleta ka kas mingi valmidus üldse on nende jaoks seal plokis, siis uuesti lahti kakkuma ma ei hakka.
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

SR20DETi omad on samasugused, saaled jooksevad kotti kui vänt kõver või midagi on. Palju sul turbomootoril pöördeid ikka vaja on? :-D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ma ei tea Nissanitest küll midagi aga kõrvalt näinuna tundub mulle se vända teema sellisena, et tuuakse sadu tuhandeid sõitnud auto millel vänt mitu sajandikku ellipsisse kulunud ja siin lükatakse kohe boost lakke ja pooleldi surnud mootor hakkabki kolisema. Jaapani pindkarastatud väntvõlli üle lihvides ei tea aga keegi kas on ka miskit tugevusest alles või mitte. Võin väga suures osas mööda panna aga mulle on selline arusaam tekkiunud. Tore projekt muidu.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

tere. mul on enal olemas ca18de mootor millele installisin ca18det õlipihustid. lisan ka pildid.

http://static1.album.ee/files/749/10/la ... 5_g0gE.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 5_QYz7.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 7_nag0.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 1_KALn.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 3_vTf7.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 1_fnW9.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 1_Eu7s.jpg
ja lõpptulemus

http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 9_nVDa.jpg

veel on vaja freesida aluspind siledaks siis võib töö 100%completed lugeda. edu ka projektiga sulle. endal on käsil ca18det mootoriga/eesmärk mootorist 250hp) esiveoline nissan bluebird T72 (89)grand prix .[/img]
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Hei Aivar, vaatan,et suur töö käsile võetud. Kunagi sai kah joonele mindud dislaga, ja noh primera oli ikka päris palju kiirem :D . Edu sulle sinu tegemistes ja edu autoga. Lsd pane ka kindlasti külge, funni ikka kõvasti rohkem ;) .
KinQpool
Postitusi: 16
Liitunud: 25.11.2007 21:25
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas KinQpool »

kuradi kena. no tõesti, see on ikka väga hunt lamba nahas..
aga noh. oi kuidas tahan ka.
aga edu sulle.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Hetkel siis kõik liigub väga vaikselt. Cometicut ikka kohal pole..
Sisselaskekolle valmib ka vaikselt.. Tuleb nö. "toru" nagu golf 1´l.. ehk saab parem kui originaal :D

Pilt
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Milleks sellist jama teha(pean silmas sisselaske kollet).Usun,et mõistlik oleks olnud stock kolle jätta või siis lasta korralik kolle arvutada.
Lost but not forgotten
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Jan san kirjutas:Milleks sellist jama teha(pean silmas sisselaske kollet).Usun,et mõistlik oleks olnud stock kolle jätta või siis lasta korralik kolle arvutada.
Siin rwd Stocki pilt
Äkki põhjendad?
Mind häirib see toru, tuleviks peaks andma talle parema kuju ja segusiibrit suunama rohkem runnerite peale. Esialgne versioon tuleb arvatavasti selline nagu pildil.
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

Jan san kirjutas:Milleks sellist jama teha(pean silmas sisselaske kollet).Usun,et mõistlik oleks olnud stock kolle jätta või siis lasta korralik kolle arvutada.
Enamus tuntuid firmasid teevad samasuguseid sisselaske kollektoreid ja kohe kindlasti pole ta sitem kui originaal.
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Millised tuntud firmad selliseid toru-plenumeid teevad :?: ja milleks teha kollet mis võibolla pole halvem kui originaal,kuid mitte ka parem.Üks halb omadus on jah segu siibri halb nurk runnerite suhtes,kuid teine palju halvem omadus on see,et sellise disainiga ei saa kindlasti kõik silindrid võrdselt õhku ja segu paned paika ju siiski 1wb lamdaga.
Tee sellest omad järeldused,kuid halvemal juhul lihtsalt jääb sul mõnes silindris segu lahjaks.
Üldiselt käib sisselaske ehitamine ikka nii,et kõigepealt arvutatakse välja pleniumi maht,runnerite pikkused jne,jne,jne,ning peale seda tehakse joonis mille voolavust saab vastavate programmidega testida.
Ideaalis võiks plenium olla selline.
http://www.horsepowerfreaks.com/product ... nifold.asp
Lost but not forgotten
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Nismo - r34 intake.. see on ka üks paras toru ning runneritele suunamise peale pole mõeldud ja neid on teisigi.

Midagi sellist oli endal plaanis, see tundub olevat isegi parem kui need Greddyd ja nismod. Kuid garaazi satun väga harva siis jääb ära. Sellise hinnaks küsiti kunagi 800 aud $. Kas on seda hinda väärt? Pigem proovida ise.
Kaheldav üldse kes kui palju neid arvutab.

Segu paika saamisega kyll vast probleemi ei ole. Vaata Eestis kiirendusel sõitvaid autosid(japse) näiteks.
Kogu kollektoris on ikka rõhk mitte ainult tagumises nurgas.. või ?

Sellega olen nõus, et plenium peaks suurem olema.
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Selle nismo vidinaga on see asi,et ei näe milline ta seest on ja ainult välimuse põhjal ei julge komenteerida(näiteks bmw e30 m3 sisselaskel on plenumi sees runneri otsad ettepoole keeratud),kuid see teine disain on juba päris hea ainult segu siibrit keeraks nats rohkem nurga alla runnerite suhtes.
Mis puutub nüüd sellesse teooriasse,et plenumis on rõhk ja küll ta sinna silindrisse surutakse siis sellega on see jama,et kui voolavus on eri runneritesse erinev siis isegi rõhu all voolab ta mõnda silindrisse raskemalt kui teise ehk siis vähem.
Muide isegi eestis on inimesi kes neid kollesid välja arvutavad.Samas kui enda kolle valmis saad võiksid ta näiteks voolavus pingis lasta ära mõõta siis oleks täpselt pilt silme ees sellest mis toimub.
Lost but not forgotten
Vasta