Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
R129
Postitusi: 19
Liitunud: 15.07.2008 16:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas R129 »

Mis läbimõõduga see rihma ratas on? Kiilrihmad jäävadki alati läbi libisema ning kusjuures suhteliselt palju (% ei mäleta enam) - vahet pole palju sa seda pingutust peale keerad.
Lisaks ka huvi pärast küsimus - kui suur on alumine ratas?

Kui mina näiteks tahan enda mootoril rõhku tõsta või nagu Pärtel ütleb rohkem õhku silindrisse mahutada (mis on muidugi ainuõige), siis ei piisa enam sellest, et teen ainult ülemist rihmaratast väiksemaks - hakkab läbi libisema ja kõik.
Ega need föönid muidugi tarbivad ikka väga korralikult seda energiat. Mul oli vist ca 100 kW täiskoormusel (0,8 bar laaderõhu juures) vaevalt et ta sinul suurusjärk väiksem on :)
PS kui soov rulliku profiili mõõta, siis selle saan väga täpse asjaga ära organiseerida (nurgad, raadiused jne joonisele) - aga alles peale mai kuud, kui on soovi.
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Ja asi pole ainult boosti tekitamise võimsuses, vaid ka pöördessemineku inertsis - kogu sellele kompressoris olevale kolale mitukümmend tuhat pööret sisse ajada on ikka paras töö.

Karmimad tsentrifugaalid on seetõttu näiteks hammasratastega käitatavad.

Küünaldest - mina vahetaks küll kõik ära, esmakäivitus, lastehaigused jne ju üle elatud. Küünlad on kulukaup nagu kütuski. Näiteks dragi Camarol lasin poistel peale iga sõitu kõik välja keerata ülevaatuseks, mille järgi ma muidu seadistan? Õige oleks muidugi üks sõit = komplekt küünlaid, s.t. a la 300.- lisakulu per sõit. Eliminaatoriks sai muidugi uued sisse pandud.

Mis sädevahet muidu kasutatakse selle boostiga? 0.5 mm? Ja aste külmemad küünlad?

Pole vast mõtet jätta VÕIB-OLLA 50 või 100 hj lauale mõne pisiasja pärast.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Sädevahest ega külmaasmest ei oska rääkida kahjuks midagi.
Keegi targem võiks oma kommentaari panna mis küünalavahet kasutada siis võiks. Võtan nad välja neljapäeval siis kontrolliks, siis on aega tegeleda. Eelnevalt testin võimaluse korral ära ka süütepoolide töö.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Nojah, ma ei taha öelda, et tingimata selles on asi, aga boosti olemasolu ei garanteeri, et näiteks üks pihusti ei tööta üldse või üks küünal on kutu või kõik silindrid jätavad aeg-ajalt vahele jne.

V8 ja V7 teevad üsna sarnast häält, vahe lihtsalt 70 hj! :)

Võiks ka seda lugeda:
http://www.dragstuff.com/techarticles/r ... plugs.html
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Kui mootor on külm on aru saada,et kõik ei toimi perfektselt - üks silinder jätaks nagu vahele ja mootori töö pole päris ühtlane. Sai seda eduardiga ka kuulatud. See asi on olnud auto ostust algusest peale ehk terve eelmine suve sõitsin ka nii. Siis saigi küünlad kohe ära vahetatud sellepeale - muutuseta. See on aint alguses ja hiljem pole midagi aru saada kordagi. Küünlad olid tookord kõik ühesugused ,kui välja keerasin järelikult nad ikka töötasid kõik siiski
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Ebaühtlane tühikäik on ok, just see ongi oluline, et küünlad oleks ühte nägu. Sama ka kompressiooni kohta, number on suht savi, sõltub oluliselt näiteks nukkvõlli karmusest, peaasi, et silindrid võrdsed on.

Kas summutid olid muidu all? Väljalase võib ootamatu pidur olla. Suht karm näide oli näiteks Erkki vana Camaro @ 2002. Pidi nagu 476 cid'ist 500 hj olema, aga lõppkiirus 170 kandis, WTF?? Lõpuks sidepipes alt ära ja voila - 185 km/h. Vahe 150 hj!

Sädevahest - kui dünosse lähed võid ju eksperimenteerida, kuigi kuumade headerite vahel urgitseda on päris "lõbus".

P.S. Küünlajuhtmed pole ka igavesed!
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Nonih, miskit perses igastahes nüüd.
Hommikuul korra kiirendades oli tunda,et auto jõid mingil pöördeld korra kadus ära (arvasin,et tõmbas ratta ringi killustilik ja veojõu kontroll sekkus) , sellegipoolest tegin preagu Wot-iga paar runi ja ongi teema, küttesegu jookseb 18-19 peale alates teatud pööretest ja jõid väheneb :roll: ja tühikäigul ka enam gaasi anda ei saa (3500 vms sealt maalt) , hakkab puterdama mootor. Kütuse survet ma kahjuks WOT ajal ei mõõtnud tänu krdi tobedatele voolikutele ,igastahes minu money on seal,et kütte etteandes on probleem või pumba enda töös mis imelikult käib. varem oli segu pigem rikas, imelik,et nüüd siis peale lekete testi ja asju läks lahjaks? pumpa ega voolikuid näppinud ei ole.

õnneks palju ei lasknud seega loodan,et mootor on siiski korras :x
Viimati muutis Maik, 24.03.2009 14:32, muudetud 2 korda kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaata mis nägu küünlad on.
Mina paneks esialgu stock küünlad ja sädevahe 0.7mm. Võiks ülelaetud mootorile selline paras alguspunkt olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

See miskit mis perses oli tuleb välja,et on kütuse näidik nüüd. Eelmisel suvel oli korras ja seda ei kahtlustanud kordagi preagust siiani.
Läksin õue proovisin käivitada - lõta lõta ja surr välja. pump käib, maha ei tilgu... tõin 20 l kütet juurde ja nüüd käib nagu unistus jälle.

Tegin paar 0>200 runi ka kiirelt kaamerasse ja eluhea meel on :P
Aga natuke on ikka tunne,et vahepeal nagu ei tõmbaks koguaeg täis jõuga, peab küünaldi vist vaatama tõesti.

ebameeldiv uudis on aint see,et meeletult on motoorist kütust juba läbi käinud :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Ega's hobused riidekapist tule, ikka kütusest! Bensiin on isegi koguse kohta kõige võimsam kütus, näiteks metanooli läheks 2+ korda rohkem.

Tõmbe kohta, kas jõnksutab, või teatud pööretel on nõrk? Võid ju proovida näit 4 käik 3000-redline (või kolmandaga kui rehv peab) ja vaatad A/F'i.

Võib-olla ECU annab keskpööretel liiga palju kütust peale ja lööb täis, kõrgetel on tsentrifugaal juba boosti üles saanud ja ok.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

stock küünalde vahe tuleb välja,et on 1,5mm kuskil (netiandmete põhjal siis .060 tolli,et parandan selle vea ära ja siis vaatame edasi. :o Kõrgemate pöörete peal nagu annaks tunda ,et ei vea päris ühtlaselt, 4000 ja up.

4 jas käik ja redline on 200km/h, sellest ongi jama,et ise nagu ei jõua vahtida neid asju kõiki korraga.

Panin fotoka traatide ja karbiga lae alla, eks õhtul vaatan kui värinavabalt pilt peale jäi ja kas silm ikka seletab kõiki andmeid vaadata ...
preagu on autol siiski vale õhufilter, katid , orignaal summuti. ;)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Boost hoiab ilusti nüüd üleval ennast ja rihmapuru enam ei tule?
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

1.5 mm!!! :shock: Vaatasin jah...

See on küll vaakumiga töötamise jaoks a la maanteesõit. "Põlverefleks" kohe ütleb, et selles asi võibki olla, boosti tekkides ei jõua kõrgetel pööretel läbi lüüa, tulevadki vahelejätud ja jõukadu.

Isegi 44 amprise magneeto korral, mille särts on 900 mJ kasutatakse 0.35 mm. Erkkile lasin panna ka 0.35-0.40 ja kartsin süüteboksi nõrkuse pärast, kuigi boks oli MSD 7, mis on mõeldud ülelaadimisega race mootoritele, 190 mJ. USA foorumite põhjal on 1400 hj kandis MSD 10 miinimum (700 mJ, kõige võimsam kondensaatorsüüde) ja magneeto soojalt soovitatav.
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Vaata korra seda videot: http://www.youtube.com/watch?v=N4l642TnA2c :shock:
Siin nüüd hästi näha, mida see kiilrihm teeb vastavalt pööretele( vasakul pool pinguti liikumine).
Ainuõige on panna sul vedruga pingutus.
Viimati muutis AndresZ, 24.03.2009 18:32, muudetud 1 kord kokku.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sealt on ilusti näha, milleks on automaatset pingutit vaja. :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta