1,6l Moskvich mootori ülelaadimine
Mosse kolbide puhul on jah tremine vist võimatu, kuju on lihcalt selline. Kuigi tegelikult pole see variant üldse mitte absurd. Ise läksin just nimelt seda teed, kuna tuttaval pidas ka 1,2 bariga vastu, põhiline et segu õige oleks ja detoneerima ei hakkaks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Alustuseks osta mõni väiksem turbo (mõni disla või Saabi madalsurve ntx). Areta turbo külge (turbo sisselaske poole, karpa enne turbot). Paari tuhandelise eelarvega peaks hakkama saama (turbo 1500 + torud ja keevitamine). Kui turbo autole külge saad ja mootori nii käima saad, et tehase andmed kätte saad(55kW), on tulemus juba väga hea, sest Mosseliiga mehed peavad selle 55kW kätte saamiseks palju rohkem raha kulutama. Väikese rõhuga ja väikese turboga peaks ka ilma mootori sisu kallale minemata väikest lisajõudu juurde saama. Alguses ei ole mingit ulmeprojekti vaja teha, alustada võiks lihtsamast variandist. Eriti palju ei saagi Mossest tahta, sest ükski osa peale bloki seda nagunii kaua ei taluks.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
kas turbot mitte otstarbekam väljalaske poole pole installida
ai krt ta oli sinnapoole kaldu? Muidu oleks too nagu parem variant minuarust. 55kw tagasi saamiseks mootorist on maksimaalselt 0,2 bari vaja
0,4 peaks ikka iga masin ära kannatama, Uhti sõidab 0,6ga 



DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
soovitan leida sul kolvid mõnelt teiselt margilt mosse kolb on niisamagi nõrk, kumerapeaga kolvile väga ohtlik puhuda kolvipind on suur ja ülekuumenemine kerge tulema. se on toreetiliselt nii, ja kuna mosse kolb on mulle läbi ploki juba tere öelnud siis mina ei jända sellega.
Ega see mosse mootor ei maksa ju palju!!!
Minul on üks mootor pragu pukis samal eesmärgil kui tahad mingeid mõõte ja asju teada mis seal sees siis PS.
Mihkel
END
Ega see mosse mootor ei maksa ju palju!!!
Minul on üks mootor pragu pukis samal eesmärgil kui tahad mingeid mõõte ja asju teada mis seal sees siis PS.
Mihkel
END
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Ütlesid sa seda mulle?panter kirjutas:ta mõtles siin kuidas turbo külm osa puhub, karpa puhul oli 2 lahendust, blow through ja draw throug kus siis puhutakse läbi karpa või tõmmatakse kütet peale...



DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
sulle jahjeff01 kirjutas:Ütlesid sa seda mulle?panter kirjutas:ta mõtles siin kuidas turbo külm osa puhub, karpa puhul oli 2 lahendust, blow through ja draw throug kus siis puhutakse läbi karpa või tõmmatakse kütet peale...![]()
![]()
, usu mind, tean mis võimalused karpa puhul on ja kumma kasuks otsustada eri juhtudel. Rääksin sellest et parem on kui heitgaasi tee on võimalikult lühike ja turbo väljalaske pool.

kas mitte se must mosse mis siin käis ammu ei sõitnud mingi volvo kolbidega...sellised tehnilised jutud liikusid
Et mosse mootor on maha tehtud praktiliselt identsena BMW 2002` 60-70a pealt et sealt(kui kuskilt leiad üldse :D) siis peaks saama ikka palju juppe mis mosse mootorile peale istuksid...aga uuemad mootorid teiste variatsioonidega ning vist ainuke asi mis väheste muudatustega istub ongi 316 või 318 karpa...aga kui juba sellegi installeerid siis sealt mootorist peaks rohkem tulema kui 55kw...aga igatahes edu projektiga ning loodan et kunagi saab Uhti oma Sixi valmis ja sina oma Mosse ning saab põnevusega jälgida mis siis välja tuli... 
