Noh, kui boosti tahad, topi kaante sisselaskekanalid osaliselt täis, siis tuleb korralik boost!
Ega jõud boostist tule, vastupidi, kõrgem boost võtab hoopis jõudu ära, kuna kompressorit on raskem ringi ajada. Samuti on õhutemp kõrgem ehk ebaefektiivsem.
Oluline ikkagi õhukogus. Mis rezhiimidesse puutub, siis rahulikul sõidul on sul sisselaskes a la 15 in Hg vaakum ja kui kõrgematel pööretel gaas järsku maha lasta on 20+ vaakum, ehk kogu kompressori "toodang" peab läbi BOV'i välja saama. Ära unusta, et "null" tähendab vabalthingavana täisgaasi ehk 300+ hj. Näiteks 2004 Erkkiga 800 hj Roots-kompressoriga ei saanud tänaval nulli lähedalegi, isegi kui kumm põles all 100+ km/h juures. Maanteel oli vist 10 in vaakumit, nukk oli vist 246/254/114 mehaaniline rull (ehk siis selle foorumi mõistes u. 285/295).
See muidugi ei välista BOV'i vms leket.
Ma ei tea ECU & co hetkeseisu jne, kas näiteks võib olla, et läheb detoneerima ja siis tark aju keerab süüte nii hiliseks, et jõudu pole?
Kui on mingi jama, siis on alati kolm põhiasja:
1. Õhk - boosti ju on?
2. Kütus - A/F ok?
3. Süüde - ???