Audi 90T Driftprojekt HP

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

V8 :o
Oii jh :-D see peaks driftima küll hakkama :)
Kasutaja avatar
Tan
Postitusi: 48
Liitunud: 18.05.2007 20:48
Asukoht: EST - GER
Kontakt:

Postitus Postitas Tan »

Kas tõesti läheb 4,2 vahele?
rosenberg
Postitusi: 69
Liitunud: 01.03.2007 14:03
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Postitus Postitas rosenberg »

V8 mis v8 Henri mainis et kui jõudu väheks jääb lükkab kaks vilet ka peale
S4 2,7 BiT ja Impreza wrx Sti Type Ra
RB26DETT
Postitusi: 19
Liitunud: 25.06.2008 22:08
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas RB26DETT »

4.2 V8 Audi S4-jalt.
RB26 Pwns!
Greatmaster
Postitusi: 30
Liitunud: 02.03.2006 21:10
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Greatmaster »

Kas selle V8 mootoriga kaalujaotus väga paigast ei lähe?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ma ei usu et läheb. See mootor lühem kui R5 ja ka alu plokil.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Silwer kirjutas:Ma ei usu et läheb. See mootor lühem kui R5 ja ka alu plokil.
Tegelikult on nii et V8 on kergem kui R5 oma kõikide lisavidinatega mis turbotamise juurde käivad.
Loodan et ülejäänud Foorum ei pahanda kuna esialgu turbot ei tule. Kuid tuleviku plaanides on turbotamine ikkagi olemas ka selle V8 mootoriga.
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Siia poole liiguvad saksamaalt Bilstein B8 amortisaatorid ja peagi saavad tellitud vedrud 7"pikkad 60mm siseläbimõõduga ja 500lba jäikusega ees ja 400lbs taga.
vedrutele teen ise keermetega toosid et saab kõrgust reguleerida.
Ära tarvis otsida ka tagumised powrfleks kiigepuksid ja stabilisaatorivarda puksid.
Mootoriga on keerulised lood. Lähemal uurimisel selgus et silindriseinad lootusetult kulunud ning nikasiiliga karastatud pinnast on järel ainult mälestus. Seega läheb plokk hülsimisse sisse lähevad mosse malm hülsid
Sebitud said veel motosse teised kolvid mis surveastme 12.5-1 tõstab nig parema voolavusega väljalaske kollektorid audi vanemalt V8 mootorilt.
BEST ET11.051@207km/h
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Isegi uurisin mõni aeg tagasi R6 malmplokk vs alu V8 kaalu - omalgi suvel plaan vahetada 190E mersul 3.2 R6 mootor 5.0 või 5.6 V8 vastu, kaalujaotuse huvides.
Edit: Häda muidugi käigukastis, kuna MB`l pole manuaalkasti V8 otsa, tuleb mõni odav kast (nt corvette 6-speed) otsa aretada.

Audil õnneks selliseid probleeme pole ja performance kola liigub lademetes.
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Minu leitud info kohaselt on V8 ikka karvakese raskem kui turboga R5 (a la 215 kg vs 200kg), kuid selle kompenseerib kuhjaga mootori lühidus + aku pagassi kolimine. Minu Kuubik istub V8'ga täpselt samal kõrgusel nagu enne ilma turbota 20v R5'ga, juhitavuses pole samuti midagi negatiivset märganud. Karteripõhi on ainult paar-kolm cm madalamal, mis driftiauto jaoks ei ole teema. Vanad Audi 5-, 6- ja 8-silindrilised plokid on kõik sama poldivalemiga, ehk kastivalik on suur ja lai...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Kus on HP´l hakkamist ja viitsimist tegeleda :) loodan et auto saab varsti valmis :bb
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Lisaks, minuteada lükkab Henri seda mootorit omajagu salongi poole kah :)
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Seda mainitud juba eespool 8)
tonny
Postitusi: 51
Liitunud: 23.09.2007 10:47
Asukoht: haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas tonny »

Tann, see ei ole sr siin, sa ei pea postituste arvu meeleheitlikult kasvatama, medalit sulle keegi selle eest ei anna, ka ei pea sa minu postitusele vastama, mis on sul peale selle lugemist 100% plaanis.


Henri, kuidas lahendad roolivarraste ja roolilati paigutuse kui liigutad kasti ja mootorit tahapoole?
Pidurivõim?
Väljalase?
Kummast otsast/kuidas lühendad kardaani või leidsid mõne sobiva pikkusega?
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

tonny kirjutas:
Henri, kuidas lahendad roolivarraste ja roolilati paigutuse kui liigutad kasti ja mootorit tahapoole?
Pidurivõim?
Väljalase?
Kummast otsast/kuidas lühendad kardaani või leidsid mõne sobiva pikkusega?
Roolivarraste asendiga ei võta eriti midagi ette. liigutan nii palju tahapoole kui kannatab.
Pidurivõimendit ma lihtsalt ei kasutagi.
Väljalake teen ise kuni sillatalani sealt edasi s2 summuti.
Gardaani teen kokku b3q ja c3g kardaanist kasutades ühe esimest teise tagumist osa.
BEST ET11.051@207km/h
Vasta