Nissan 200SX S13 'Astrona
9.25" toyoga kast veel kestis ~4.5s/sajani jõu puhul, 8" MT on juba suur samm edasi, ja kurjad keeled räägivad, et seegi on juba kastile liig. Samas 1.9s 60ft starte on kasti vastu pidanud ka siin elavate näidetena, esialgu oleks ka see juba -0.45s 60ft'ga aja võitu. Siiski 24.5" isendid ostsin. Aga mis peaks taoliste rehvidega rõhuks panema, kui tagasillale surub seistes 500kgRICE BURNER kirjutas:8 rehv on muidugi väike, kui me räägime 600+ hp autost. Juhul, kui see pole 28 tolli kõrgusega, mis aitaks jõudu suure kontaktpinna abil paremini maha kanda. Meil lihtsalt pole liimi, kus saaks kasutada alamõõdulisi rehve.
Street klassis on lubatud laius kuni 10 tolli ja kui tahad kiiresti sõita, siis telli laiemad ära. Kogemuse saamiseks võid alguses proovida.

Nina tõusmisega on sel auto raskusi, kuna amordid vedrud nagu kardil, ja esialgu ikkagi plaan dragi pärast autot mitte ringraja-kõlbmatuks teha. Õnneks kiirendusel enamus mass läheb taha juba ilma nina tõusmata.
Tänx, flantside mure nüüd murtud, aga projektis väike tagasilöök, nimelt ei jõudnud tööd alustadagi, kui rellakas lõi tagasi, hea et pöial alles jäi, aga pani mõtlema küll - ikkagi teist korda juba kui peab hambad ristis katkist kinnast käest võtma teadmata, mis seal ootab, kuna valu kohe ju ei tunne...Jan san kirjutas:Flantse võin sulle vesilõikusega lõigata palju ja milliseid tahad,kuid sel juhul pead mulle flantsi joonise orgunnima.Nats jama on muidugi,et ma tallinnas ei asu,kuid posti või cargoga saaksin need ikka sulle saata.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mingi teema nede rallakatega vist, sõbral just paar päeva tagasi löi ka kinni ning hüppas löuga kettagaAstrona kirjutas:Tänx, flantside mure nüüd murtud, aga projektis väike tagasilöök, nimelt ei jõudnud tööd alustadagi, kui rellakas lõi tagasi, hea et pöial alles jäi, aga pani mõtlema küll - ikkagi teist korda juba kui peab hambad ristis katkist kinnast käest võtma teadmata, mis seal ootab, kuna valu kohe ju ei tunne...

Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Eks see kevad oled. Süüdi on punk ja päikene.marauder kirjutas:Mingi teema nede rallakatega vist, sõbral just paar päeva tagasi löi ka kinni ning hüppas löuga kettaga
nojah, aga meile õpetati et igasugu ketastele ei maksa kohe "format C:" tehataxu kirjutas:Relaka- ja muude pöörlevate vidinategaga ei tohi jah hooletuks minna, seda juba koolis õpetati. Niikaua on ta sõber, kuni kõrri hüppab.

1 tagasilöök oli veel - selgus, et õlipumbas on pragu. See nädal peaks uus pump kohale jõudma, ja järgmine nädal ploki valmis saama. See kah siis nüüd 2. kord kus plokk peaks juba valmis olema - 1. kord selgus, et plokk oli kõver

Vahepeal jõudis kohale ka siuke jubin nagu "KnockSense" - väidetavalt oli see c20xe plokile timmitud, aga eks näis kas seal peab veel midagi timmima - üldiselt arvan, et töötab ka mu 84mm silindriga, kuna c20xe on ju praktiliselt sama 86mm. Iseasi on veel see, kuda talle nissani deto-andur meeldib. Aga ühesõnaga peaks too detonatsiooni puhul LEDi vilgutama ja tal on ka digiväljund näiteks MegaSquirt jaoks.
Üldiselt kui üldse kevadel tahan liikuma saada, peaks GT35R peale mineku suve algusse lükkama ja enne vana GT2876R'iga tööle panema ja õigesti seadistama uue coolerduse, klapivedrude, meh-tõukuritega ja võibolla kohe ka E85'ega. Selle setupiga + M/T -100kg peaks juba 0.5bariga tegema eelmise aasta 1.1bar aja. Samas plaan on 1.9mm kaanetihend ikka ära tellida ja narr oleks alla 1.5bar keerata :P

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Pöial põhimõtteliselt nädalaga kasvas kokku
tegutseb edasi...
Sain turbo kätte - Tänud kasutajale "stk"!
Uus asi nagu uus peab olema, aint et sildile on liimi lohakalt pandud.




Täna üldse hea päev, sain ka õlipumbad kätte - (Tellisin ka parm'ule ja zoom1'le - käsi peseb kätt).



Vana pump tegelt ikka töötaks küll veel ja rõhku hoidis hästi, lihtsalt 1 mikropragu korpuses ei laseks magada - kes tahab võib tolle ära osta.
Ploki tõin kah tartust zoom1 käest ära - kolvid sees, vänt all ja sidur-hooratas otsas, aint pump sisse ja võib peale tõsta.
Avalaksuni on jäänd 2 ja pool nädalat, ja Tartu Dragini ainult 3.5 nädalat - ja valmis on ainult taguluuk
. Viimase garaazis käiguga ei teind muud kui lõpuks lõikasin originaal juhtmestiku üldse pooleks
ehk garanteerisin uue juhtmestiku tegemise
Põhimõtteliselt kui töö sujub, peaks ühe päevaga vist uue juhtmestiku ära tegema - a kuna mootorit pole peal, ja nii mõnigi muu asi veel lahtine, siis kõike korraga valmis teha ikkagi ei saa. Vanast süsteemist tahaks alles jätta näidikute ploki ja tulede-suundade lüliti, ei tea kas võiks ilma releeta ühendada - suht vähe sõidan ja ööseti ei plaanigi väga sõita. Noh ja esialgu on plaan ka pritsungi juhtmestik jätta ECCS kompatiibel - samas ikkagi teha juhtmetele õiged pikkused jms.
Kui ei jõua tartu dragile, siis pealtvaatajatest lihtsalt kahju

Sain turbo kätte - Tänud kasutajale "stk"!
Uus asi nagu uus peab olema, aint et sildile on liimi lohakalt pandud.
Täna üldse hea päev, sain ka õlipumbad kätte - (Tellisin ka parm'ule ja zoom1'le - käsi peseb kätt).
Vana pump tegelt ikka töötaks küll veel ja rõhku hoidis hästi, lihtsalt 1 mikropragu korpuses ei laseks magada - kes tahab võib tolle ära osta.
Ploki tõin kah tartust zoom1 käest ära - kolvid sees, vänt all ja sidur-hooratas otsas, aint pump sisse ja võib peale tõsta.
Avalaksuni on jäänd 2 ja pool nädalat, ja Tartu Dragini ainult 3.5 nädalat - ja valmis on ainult taguluuk



Kui ei jõua tartu dragile, siis pealtvaatajatest lihtsalt kahju

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Just! Ehk, korrata eelmise aasta põhiviga - "kiirustamine".mart154 kirjutas:Kähku kokku tartu dragiks ja kohe sama hooga laiali kah?
Natuke moditud ST3 chipiga hakkas asi 17-20sekundi ~7-800m pealt laiali minema.
See 10sekki dragil ei tohiks mootori tempigi üle paari kraadi tõsta.
Hetkel seis natuke nutusem - isegi kiirustades ei jõua tartusse ( vist

1 variant oleks ka leida hüdrotõukurid ja sõita kevadel nende 256 HKS nukkidega, aga siis uute nukkide paigaldamiseks oleks vaja kaas jälle maha võtta - tõukurid lihvida, kaande ruumi juurde teha. Samas saaks ehk nädal varem käima ja uue nukiga oleks ka rohkem seadistamist.
VÄIKE TEGEMATA TÖÖDE NIMEKIRI
* uus juhtmestik
* mootori padjad jäigemaks
* ploki külge õlipump, õli-vesi-jahutus, õlijahutuse-adapter,õlifilter
* plokk peale, genekas, started jms külge
* kaane tööd
* kaas peale, klapikamber peale
* pihustite installimine
* kollektorite portimine ja install
* juhtmestiku kohandamine ja ühendamine
* vaakumi ja karteri-vent voolikud, trossid
* rihmad rullikud rihmarattad
* õliradikas paigaldada
* õlijahutusvoolikud lasta teha
* T3-T4 üleminek portida
* väline WG installida
* turbo külge keerata -
* t õli ja vesi ühendada
* uus downpipe lasta keevitada
* uus lühem sumpa-toru lasta keevitada
* cooleri torustik - paar 3" põlve vaja juurde osta
* õhufiltri torustik - (uus filter osta, kui ei jäta 3")
* vesicooleri ja vesicooleri-radika kinnitused
* vesicooleri voolikute pumba ühendus, tuulutamine jms
* väline-WG installida ja MS'iga koos boschi-aktuaatoriga tööle saada
* vesipritse install ( ? )
* õli ja jahutus vedelik sisse (vaja osta)
* uksed kokku tagasi panna (klaas, lukud, tõstukid, polster)
* istmed installida
* rool vahetada
* esitulede kinnitused teha jms
* diffri jahutus eemaldada
* juhi jalge alt pigi eemaldada
* suure radika kinnitused teha, lõdvikud ühendada
* jahutussüsteemi modi lõpetada
* piduri toru parandada
* tagu-piduriklotsid vahetada
* koseid ära tuua
* M/T'd koseide peale
* muu rehvide-velgede sobitamine
* knock-sense detonatsiooni detektori install
* deto-klappide tegemine-ühendamine
* keskkonsooli ette uue plaadi tegemine
* keskkonsooli nuppude, tumblerite, kellade paigutus
* boosti, õlirõhu ja õlitemp kella install
* egt ja wb install
* spidoka anduri vahetus (?)
* juhtmestiku vigade parandus

* numbrid külge, kapott peale
* aju otsustada ja trigger wheel tellida ja installida (?)
* aju install - käima seadistamine
* sõitma seadistamine ja E85 tankimine
* E85 külm-käivituse ja soojenemise seadistus
* E85 vaakumi-ala seadistamine
* E85 ...1bar seadistamine
* E85 ...2bar seadistamine
* IC ava ette võrk installida
* põhja alla tuule-plaate installida vms
* muude tööde vigade parandus
* Kindlasti unustasin midagi
Nipet-näpet - peaks töökõrvalt ikka jõudma vist 3 nädalaga kõik valmis


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ma ei saa aru miks koguaeg riskida ja kiirustada, et kellegagi võistelda?
Miks mitte panna asi kokku ja lihtsalt ise funnida ning kui oled veendunud, et asi töötab normaalselt, siis lähed ja võistled kellegagi.
Miks mitte panna asi kokku ja lihtsalt ise funnida ning kui oled veendunud, et asi töötab normaalselt, siis lähed ja võistled kellegagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Praktika on näidanud, et siis ei jõuagi võistlusteleMihkel kirjutas:Ma ei saa aru miks koguaeg riskida ja kiirustada, et kellegagi võistelda?
Miks mitte panna asi kokku ja lihtsalt ise funnida ning kui oled veendunud, et asi töötab normaalselt, siis lähed ja võistled kellegagi.


"Fun"i definitsioon on inimeseti erinev - mõne jaoks pole lihtsalt fun linnas kuni 2sekundit kiirendada ja maanteel kuni 4sekundit. Peale selle ongi väiksed võistlused (v.a. rinka, miil ja 1km) nagu osa masina ehitusest ja testimisest vms. Sa ei tea vist siiani mis juppe sul peale miilisõitu oleks vaja tellima hakata

Tänx meelde tuletamast! Selge see, et ükski võistlus pole nii tähtis kui "masina tervis" - üritan rahulikult võtta - aga nõks liiga rahulikult ja asi ei saa sügisekski liikuma ja 1 nõks veel rahulikumalt ja jupid lähvad müüki.
* Tellisin nukid ära - tundub, et need "270* 10.25mm solid" nukid hakkavad otsa saama - Tomei lasi neil aasta algul hinnad alla - ja mitmest kohast on see hinnakirjast ära kadunud, ning GreenLine'ist ostes mainiti, et see on neil viimane komplekt. Kel huvi, võin ka sebida ~9000EEK eest komplekti (ka teiste parameetritega).
* 1.9mm Cometic kaanetihend pannakse kah kohe teele.
* Liimisin mootori padjad jäigaks. Täpselt terve tuup läks ära. Oleks teadnud, et see nii must töö on... oleks ilma aukudeta kindad välja otsinud

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Käisin tallis hobuseid silitamas. Lepituseks rookisin viimase 1.5kg pigi välja.
Hea oleks kui keegi saaks laenata auto nurga-kaalu. Mootorit pole küll peal, aga umbkaudu saaks teada palju kaalub, ja siis teaks juba plaanida, kas äkki rohkem vett vesicoolerisüsteemi panna jms.
See Drifti Ivani S13 oli väidetavalt alla 800kg olema, mida kommentaatorid väitsid olevat 600kg ja 300+hj, kuigi masinal polnud kergenusest haisugi ja stock maf (kuni 190hj) istus õhufiltri otsas, noh kui kõrvuti panna, siis mu oma peaks ~100kg kergem olema.
Teise masina 1h remonti per 1km tõmbas muidugi veic entusiasmi tagasi, ja nüüd näiteks ilma kaanest lisa-õli-tagasivooludeta masinat käima ei tahaks panna. Aga 500hj/1000kg pikemalt mõeldes on piisavalt motiveeriv. Kuna E85'ega on sedapsi, siis läheb ikkagi paksem tihend ja vesipritse vist ikka kah käiku. Pealegi RFLi tehtud uus S13 rekord vaja ju tuhastada
Kuna mikro-turbo-mootoritega väga EMV'le asja pole, siis mingi motivatsioon peab ju olema 
Mõnes mõttes on murdepunkt, rohkem midagi välja ei võta, nüüd hakkan kokku laduma. Teha on, nagu ikka, sitaks, aga enne suve lõppu peab aja kirja saama...
Hea oleks kui keegi saaks laenata auto nurga-kaalu. Mootorit pole küll peal, aga umbkaudu saaks teada palju kaalub, ja siis teaks juba plaanida, kas äkki rohkem vett vesicoolerisüsteemi panna jms.
See Drifti Ivani S13 oli väidetavalt alla 800kg olema, mida kommentaatorid väitsid olevat 600kg ja 300+hj, kuigi masinal polnud kergenusest haisugi ja stock maf (kuni 190hj) istus õhufiltri otsas, noh kui kõrvuti panna, siis mu oma peaks ~100kg kergem olema.
Teise masina 1h remonti per 1km tõmbas muidugi veic entusiasmi tagasi, ja nüüd näiteks ilma kaanest lisa-õli-tagasivooludeta masinat käima ei tahaks panna. Aga 500hj/1000kg pikemalt mõeldes on piisavalt motiveeriv. Kuna E85'ega on sedapsi, siis läheb ikkagi paksem tihend ja vesipritse vist ikka kah käiku. Pealegi RFLi tehtud uus S13 rekord vaja ju tuhastada


Mõnes mõttes on murdepunkt, rohkem midagi välja ei võta, nüüd hakkan kokku laduma. Teha on, nagu ikka, sitaks, aga enne suve lõppu peab aja kirja saama...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mul käsil 1 teine õppe-projekt hetkel ja antud projekt seisab juhtmestiku puudumise taga, mis oma korda seisab ajapuudumise taga. Peale selle kimbutab autot ja ennast ajupuudulikkus. Karta on et see aasta sinna üle 0 bar ei lähe, hetkel pole kaantki pealErki kirjutas:Kiirustamine toimub tavaliselt töökindluse arvelt. Et selle mootori töökindlust suurendada, ma pakun välja, et võiks see aasta rõhule piir peale panna. 1 bar on ilus ümmargune number ja ma arvan, et töökindluse mõttes ei tohiks see aasta seda ületada. Et need ilusad mootoridetailid kaua kestaksid.


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sellel jebai.cn kollel pole midagi häda. Aga neid pakutakse vist 2 erinevast terasest, ei mäleta täpselt. Kui huvi, mul on 1 tutikas müügis kah, ilma aleta, jebai hinnaga.Siim kirjutas:Kuidas ebay bling vl. kollektor vastu pidanud on?
Samas võibolla just see kolle aitas mul back-pressuuri tekitada, mis lõppes halvasti. Neil on isegi bp mõõtmise stuts kaasas

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET