Segu lahja...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

RFL kirjutas:äkki bensupump hakkab sujuvalt koolema?
mõõdetud igast asendist juba...
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Sai täna proovitud RS2 pihusteid, millele tegelikult soft tehtud on. Asi paranes, aga täisgaasil 1.5 bar rõhuga läheb segu ikka lahjaks. Saaks õige map sensori ka kätte siis saaks veel selgust. Seni peab vist igasugu õhulekkeid ja asju edasi otsima.
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Palju väikesed mõred vl kollektoris mõjutada võivad? Täis gaasil peaks seal ju välja ajama mitte hapniku sisse imema, et lamda vale segu näeks.
Või mis?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mõjutavad ikkagi, pääseb õhku sisse ja näit läheb valeks.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kuhu puutaha lambda näit läheb kui ühe silindril säde peaks ära kaduma?
Mul rõhu all näitab 15,5 - 16,2 ning nagu ei muutu kui rikkamaks sätin segu. Mihkel pakkus välja, et kütte pump, kuid une pealt kargas pähe et äkki hoopis kaob üks silinder rõhu all tagant ära. Mootor ei kõla päris ühtlaselt kui peaks, ning automaat kasti tõttu nagu ei tunne persega ka eriti.

EDIT:
nikerdasin kuidagi rõhukella külge ja oi-näe kukubki küte rõhk ära. :P
Nüüd on vähemalt kindlalt teada, et pump.
Kuid küsimuse vastus huvitab siiski, mida kuhu poole lambda näit läheb kui üks silinder ei tööta?

M.
Vasta