Ajasin auto välja ja tegin pilte ja sõitu, esimestel piltidel 4 kuud garaasis olnud pesemata auto...

Kuskil 150 pealt lendas kompressoril lõdvik otsast ja koos toruga vastu maad, õnneks tuli otsast ära torult... ehk sain toru otsa sirgeks taguda ja homseks uus 90 kraadi lõdvik. Ilmselt oli klamber piisavalt pingutamata. Kahjuks eriti vajutada ei saanudki kokkuvõttes, jõudu nagu oli kah....
peab vist tagaamordid ära vahetama ,ratast kipub hüpitama liigselt.
Sain õhtupoole lamda ka peale, puhurita näitab 14+ keskmiselt segu ühtlaste pööretega, see vist okei... vajutades on rikas (aga sõit ilma puhurita kah muidugi). ega väga aru ei saagi,et on puhur või mitte, jõudu on ikka koguaeg piisavalt ja maanteel kah küttekulus mingit vahet ei olnud, ikka alla 10 kenasti koguaeg , ka puhuriga.

päris huvitav oli üle pika aja sõita autoga millel eriti heliisolatsiooni pole ja teed otsib oma laia rehviga, eh

Üks huvitav asi on ka, boschi pump teeb täpselt häält nagu ei saaks ta piisavalt kütet (kuristab või midagi) peale. Kuidas kontrollida kas saab. Kordagi küttevaegust ise ei tundnud vähemalt, või siis on teine variant,et vibreerib keresse kuidagi nii imelikult...