nimelt sai vahetatud saaled ja mootor maha võetud.nüüd tõstsin peale ja proovisin käivitada. Lubab aga tööle ei lähe :S sai käiatud vahedega on 30min aga ei miskit.
Lahendused? kas on võimalik et vales järje korras sai peale pandud pihustite pistikud? (praegu eest taha poole lugedes on pruun/valge/pruun/valge/pruun/valge)
küünlad märjad on nii et peaks nagu bensiin siis kah peale tulema? (kuigi süüte sisse keerates ei kuulnud pumba häält)
kontrollisin üle kõik võimalikud pistikud millega sai kokku puudutud mootori tagasi tõstmisel.mul mõtted juba lihtsalt nii otsas
vb esineb aga pole millega lugeda.
täna siis sai jamatud selle cps anduriga ja sain masina tööle,Aga töötab maksimum 4 pütiga. vahetasin küünalid ja asi muutus natuke paremaks(vanu maha võttes avastasin et 3nda silindri küünal oli märg,mitte põlend)samas packist välja tõmmates juhtmeid andsid edasi voolu küll-
Kui segusiibri andur käis küljest ära, ja on lambi asendis tagasi pandud (seal 3-4 mm reguleerimis maa peaks olema), siis see ka põhjustab igasugu kotermanne, neti avarustest peaks lehtkaliibriga kalibreerimise andmed leidma, kui ei leia anna teada, leiutan välja.
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
gaasiklapi asendit muutes takistus muutus.et peaks siis nagu korras see olema ? kas juhtmetes mis anduri küljes on peabki tulema 3est vool ja 1st mass? pole nagu eriti sellest särevere diagnostiku paberist kah kasu,mitte s*ttagi ei oska.