lukku
lukku
Niisiis plaanis turbo soetada ja masina andmed on Passat 98a. 1,9tdi 81kw
#minu turbo andmed
Family Turbo GT154
Turbo Code 028145702H
O.E.M Turbo Code 454231-1 s/n AH 407217 F
Pilt turbost: http://www.auto24.ee/products/product_p ... 20&view=40
#soetatava turbo andmed
gt 1749va
HGR 0381 45702G v550
717858-7 S/N 1 bf01269r
Pilt turbost: http://www.foto24.ee/album/4068/s11
Teema siis selline ,et soetatava turbo on ka pärit 1,9tdi audi või volkari pealt pärit, aga selle omanik täpselt ei tea?!?!? Niisiis minu turps samasugune välimuselt, peale selle külma osa sisselake toru, mis minu omal veitsa peenem! Samas saab selle külmaosa vist minu turbo olemasoleva külmaosa vastu välja vahetada, sellega laheneks see probleem.
NB! Peamine küsimus siis kas nende NR erinevusel seda turpsi võib peale panna? Või tekib mingi muu probleem? Rõhu vahe?
Muidu leidsin täpselt samade numbritega turbo kuid kinnitustelt ja välimuselt hoopis teine....... nokk kinni saba lahti sabakinni nokk lahti....kust abi saada?
Ette tänades asjalike vastuste eest
#minu turbo andmed
Family Turbo GT154
Turbo Code 028145702H
O.E.M Turbo Code 454231-1 s/n AH 407217 F
Pilt turbost: http://www.auto24.ee/products/product_p ... 20&view=40
#soetatava turbo andmed
gt 1749va
HGR 0381 45702G v550
717858-7 S/N 1 bf01269r
Pilt turbost: http://www.foto24.ee/album/4068/s11
Teema siis selline ,et soetatava turbo on ka pärit 1,9tdi audi või volkari pealt pärit, aga selle omanik täpselt ei tea?!?!? Niisiis minu turps samasugune välimuselt, peale selle külma osa sisselake toru, mis minu omal veitsa peenem! Samas saab selle külmaosa vist minu turbo olemasoleva külmaosa vastu välja vahetada, sellega laheneks see probleem.
NB! Peamine küsimus siis kas nende NR erinevusel seda turpsi võib peale panna? Või tekib mingi muu probleem? Rõhu vahe?
Muidu leidsin täpselt samade numbritega turbo kuid kinnitustelt ja välimuselt hoopis teine....... nokk kinni saba lahti sabakinni nokk lahti....kust abi saada?
Ette tänades asjalike vastuste eest
Viimati muutis paradoxx3, 14.03.2009 23:40, muudetud 1 kord kokku.
Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda 

colin kirjutas:Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...
Kõige lihtsam:paradoxx3 kirjutas:Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda
colin kirjutas:Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
niisiis see turbo mida osta tahtsin on passatilt 2004a 96KW ja minu masin 98a 81KW!niisiis nüüd on vaja teada...... või keegi äkki teab juba mis nei vahet? ikka veel otsin...
Üks asjalik link http://www.turbomaster.info/eng/applica ... olkswagen/
Üks asjalik link http://www.turbomaster.info/eng/applica ... olkswagen/
Ragnar kirjutas:Kõige lihtsam:paradoxx3 kirjutas:Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda
colin kirjutas:Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.
niisiis minu turbo selle tabeli järgi on ka mitte 154 vaid 1749 muud nr samad
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 1-0001.php
Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 90º
2 - 0.237 - 0.243 bar = 0.4 - 4.00 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.627 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)
ja teine turbo
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 8-0007.php
Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 96º
2 - 0.197 - 0.203 bar = 0.5 - 4.0 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.625 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)
Kas nende andmete kohaselt oskab keegi öelda midagi tarka?
Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.[/quote]
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 1-0001.php
Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 90º
2 - 0.237 - 0.243 bar = 0.4 - 4.00 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.627 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)
ja teine turbo
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 8-0007.php
Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 96º
2 - 0.197 - 0.203 bar = 0.5 - 4.0 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.625 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)
Kas nende andmete kohaselt oskab keegi öelda midagi tarka?
Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.[/quote]
ja siin
http://www.gikturbo.se/bytesturbo-latta ... Size=1.9+D
kirjutab ka et mu masinal käib gt 1749 mudel??????????
Kas siis kunagi pandud vale asi peale? Kuigi turpsil sama tootmis aasta peal kui masinal!
http://www.gikturbo.se/bytesturbo-latta ... Size=1.9+D
kirjutab ka et mu masinal käib gt 1749 mudel??????????
Kas siis kunagi pandud vale asi peale? Kuigi turpsil sama tootmis aasta peal kui masinal!
Lõpuks siis leidsin mingilt lehelt turbo milline peaaegu nr järgi oli minu masinal
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=3144
Nende mitmete küsimustega kaasneb küssa mix on ühel samal mootoril sama aastaga ja sama kw-ga ca~10 erinevat turbot uhe selle sama tootja poolt? Need kõik ju peaks samamoodi toimima või mis? Oskab keegi öelda mida need nr turpsi puhul konkreetselt tähendavad?Mitte et seerja nr vaid mida iga nr tähendab kui järgmise mudeli puhul muutub?
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=3144
Nende mitmete küsimustega kaasneb küssa mix on ühel samal mootoril sama aastaga ja sama kw-ga ca~10 erinevat turbot uhe selle sama tootja poolt? Need kõik ju peaks samamoodi toimima või mis? Oskab keegi öelda mida need nr turpsi puhul konkreetselt tähendavad?Mitte et seerja nr vaid mida iga nr tähendab kui järgmise mudeli puhul muutub?
Kuna kedagi peale minu hommikust ööni siin ei passi siis ise küsin ja ise vastan ka
numbrite põhimõte siis:
466506-0005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para la línea de montaje. #Turbo Paigaldatud tehases liinipeal
466506-5005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para repuesto. #Turbo müüdud vw müüja poolt vahetuseks originaali vastu.
466506-5005S Turbo vendido a través de los distribuidores de GARRETT #turbo müüdud Garrett esindajate poolt
466506-9005 Turbo Reacondicionado #Taastatud turbo
Ja need nr mis peale sidekriipsu suuremaks vähevad, iga suurem nr tähendab uuemat ja täiustatumat turpsi.
NB! loodan et mu hispaaniakeel väga roostes pole ja ma valesti ei tõlkinud. LINK http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 0%2C+PD150
Aga teised nr?
numbrite põhimõte siis:
466506-0005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para la línea de montaje. #Turbo Paigaldatud tehases liinipeal
466506-5005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para repuesto. #Turbo müüdud vw müüja poolt vahetuseks originaali vastu.
466506-5005S Turbo vendido a través de los distribuidores de GARRETT #turbo müüdud Garrett esindajate poolt
466506-9005 Turbo Reacondicionado #Taastatud turbo
Ja need nr mis peale sidekriipsu suuremaks vähevad, iga suurem nr tähendab uuemat ja täiustatumat turpsi.
NB! loodan et mu hispaaniakeel väga roostes pole ja ma valesti ei tõlkinud. LINK http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 0%2C+PD150
Aga teised nr?
paradoxx3 kirjutas:Lõpuks siis leidsin mingilt lehelt turbo milline peaaegu nr järgi oli minu masinal
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=3144
Nende mitmete küsimustega kaasneb küssa mix on ühel samal mootoril sama aastaga ja sama kw-ga ca~10 erinevat turbot uhe selle sama tootja poolt? Need kõik ju peaks samamoodi toimima või mis? Oskab keegi öelda mida need nr turpsi puhul konkreetselt tähendavad?Mitte et seerja nr vaid mida iga nr tähendab kui järgmise mudeli puhul muutub?
Productos
El rango de aplicación esta entre 1.3 y 1.6 litros ( 60 - 80 bhp ) en los motores diesel y 1.0 y 1.4 litros ( 85 - 120 bhp ) en los motores de gasolina. El tamaño compacto de esta familia la hace ideal para el montaje de turbos gemelos en motores en V. El GT25. el más alto de la gama, puede montarse en motores de gasolina de hasta 210 HP.
El modelo VNT15 ( llamado ahora GT17V ) va montado en los motores VW de 1.9 litros y 110 CV de potencia.
Tõlge NB! Mudel vnt15 (mida nüüdseks nimetatakse GT17v) on paigaldatud VW 1.9 liitristele 110HJ võimsusega!
http://www.turbomaster.info/turbos/gt15-25.php
El rango de aplicación esta entre 1.3 y 1.6 litros ( 60 - 80 bhp ) en los motores diesel y 1.0 y 1.4 litros ( 85 - 120 bhp ) en los motores de gasolina. El tamaño compacto de esta familia la hace ideal para el montaje de turbos gemelos en motores en V. El GT25. el más alto de la gama, puede montarse en motores de gasolina de hasta 210 HP.
El modelo VNT15 ( llamado ahora GT17V ) va montado en los motores VW de 1.9 litros y 110 CV de potencia.
Tõlge NB! Mudel vnt15 (mida nüüdseks nimetatakse GT17v) on paigaldatud VW 1.9 liitristele 110HJ võimsusega!
http://www.turbomaster.info/turbos/gt15-25.php
puna kirjutas:Võid aretada oma riskil igasugu asju.
Tehas selliseid muutusi ei luba.
Aju seadistatud ka vana turbo järgi.
Võimsuse vahe on ka neil.
soodne stangede ja plast detailide remont ja värvimine. www.procar.ee 53235000 Laki 11E