hents99 kirjutas:Ja originaalkollet pole torudest keevitatuna veel näinud. Malmist monoliitne tükk on miskit muud.
Ei mõelnudki originaalkollet. Vaid on tehtud torudest veel hullemaid KUJULT originaali sarnaseid(küünlajalgu, mis tähendab seda, et tavaliselt nad ei voola kõige paremini) ..kuid ei tähenda seda, et nad ilmtingimata peaksid pragunema.
Kuna olen seal autos olnud, siis kontrolliks esimese asjana egt ära.. segu ei pruugi tõesti täitsa paigas olla.
hents99 kirjutas:Ja originaalkollet pole torudest keevitatuna veel näinud. Malmist monoliitne tükk on miskit muud.
Tuleb kohe meelde, kui üks mersu turbotaja tegi kollektorit.
Selline kärakas meenutab tõesti diisli vabaltimeva kollet kui veel lisadena takistavad tegurid juures
Samas Feebi torudest tehtud kolletel pole ka miskit häda va.see kui sul võis egt laes olla.ilma kontrolleriteta ikka suht riskiteema.
Endal roostevabadest or.ämblikutest mugandatuna ja kõik teibituna mitmel masinal pole selliseid probleeme olnud.
Kuni 3 käigu lõpuni käib ilusti piirajani aga neljanda käiguga hakkab juba koguma alates 160km/h hakkab juba venima. Selline tunne nagu jõud saaks otsa ,kuid turbo rõhk on ilusti üleval ja kütet näitab ka rikast. Turbo rõhk 1 bar ja pihustid 550ccm on 3 bar peal. Ei oska enam kuskilt alustada ,kui segu liiga rikas mis põhjustab ka kolde lõhki miinemist arvatavasti ,siis tuleks turbo rõhku veel juurde keerata ja bensu rõhku natuke maha ,vaataks äkki mis saab?
Tuleks hoopis kuskilt otsast tagada kontroll süütenurga ja segu üle, siis kaovad probleemid seoses mootori käimisega. No ofense, aga isiklikult ei hakkaks autot üldse käima panemagi, kui oled remondi teinud ja siis mingi x-aju, fpr-i jmga jantima, isegi WB kella pole ju.
Proovida võid vabalthingavaga, turbomootorit sedasi ei häälestata.
Kasutusel tal vist originaal aju, suurema map sensoriga.
Kas chip on üldse suurema map-i järgi uuesti nö. kalibreeritud ning kas süüte ja kütusekaardid ka antud kompoti jaoks on, seda teab ilmselt vaid vanajumal taevas.
Mina julgen selles väga kahelda, pigem on suurem map lihtsalt pandud, reaalselt on kütuse ja süütekaardi load-i telg on vana map sensori järgi nihkes.
Ehk siis aju nähtav boost erineb reaalsest boostist.
Originaal ajule on pandud chip ja map ,mille Urbaanboheemikul panna lasin. Mootoriga juba 400 km sõidetud ja tagasi pole hoitud. Eks see esimene mootor olegi rohkem katsetamise ja õpimise jaoks. Eks paistab ,kui nädalavahetusel saan laenata õiget segu kella ,siis anna hiljem teada ,mis näidud sealt tulevad.
golf kirjutas:Kuni 3 käigu lõpuni käib ilusti piirajani aga neljanda käiguga hakkab juba koguma alates 160km/h hakkab juba venima. Selline tunne nagu jõud saaks otsa ,kuid turbo rõhk on ilusti üleval ja kütet näitab ka rikast. Turbo rõhk 1 bar ja pihustid 550ccm on 3 bar peal. Ei oska enam kuskilt alustada ,kui segu liiga rikas mis põhjustab ka kolde lõhki miinemist arvatavasti ,siis tuleks turbo rõhku veel juurde keerata ja bensu rõhku natuke maha ,vaataks äkki mis saab?
Kas selles ei või asi olla, et neljas käik on lihtsalt tunduvalt pikem ja ülekanne ei lubagi palju kiiremini sõita? Mis ülekandega sild on?
Sai nüüd innovate segukell külge pandud ja selle järgi normaalsel sõidul hoiab 13-14 vahel kui kiirendada siis hoiab ühtlaselt 11 kandis. Aga kollet olen juba 3 korda keevitanud ning see ainult hetkeks ,kohe kui talda anda jälle kuskilt lõhki. materjal 1,5mm. Tuleb uus kolle teha paksemast materjalist ,eks näha mis siis saama hakkab. Muud lahendust nagu ei näe.
Minul juhtumisi üks pilt.
See on peale korduvat keevitamist/lappimist.
Muidu kollektor oli keevitatud nii, et flantsid olid kaane külge kinni tõmmatud.(kui seda valmistati)