Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Postitus Postitas digimarket »

Lisan siis ka oma peaaegu lõpusirgel väikse projekti siia foorumisse.Auto on siis tehasest väljunud 1989a. ja lisad nagu 200 20v-le kohane:
kliima,4 x el. aknad,el. peeglid soendustega,katuseluuk,roolivõim,ABS,must nahksisu,jne.
Peale auto ostu läks siis auto peaaegu kohe "tuunimisse"

Tehtud on siis järgmist:

Mootor:
plokis on uued RS2 kepsusaaled,uued raamsaaled,uued kolvirõngad,SPM H-profiil kepsud.
kaanes sai ära porditud väljalaske kanalid,vahetatud juhtpuksid ja klapisääre tihendid ja klapid lihvitud,uued hüdrotõukurid.
Turbo K27
Forge by-pass
Custom cooler(kärg 490x20x7,6)
3"Downpipe edasi 2x60mm toru+ orig lõpupütt
Torukolle
Ümberpööratud sisselaske kolle
Sachs race engineering sidurikorv
2bar WG vedru
AAN mootori aju ja poolid
Koonusfilter
Oil catch tank
7A nukad
RS2 rohelised pihustid
7A kütuserõhu klapp

Välimus:
Auto sai omale uue värvi 2008 kevadel kuna esines suht palju iluvigasid.
Esituledes säravad 4300K xenonid,tagumised mustaks lakitud originaalid.
Toonklaasid kuni esimeste küljeklaasideni.ülejäänu on ja jääb originaal.

Veermik:
kõik uued kummipuksid ja igasugused vardad(terve veermik)
uued Ferodo piduri klotsid ja kettad,ette sai pandud S6 püstakud koos kõigega.
RH ZW1 8Jx17" 5x112
245/45 Michelin Pilot Sport rehvid
-40 mm madaldusvedrud.

Sisu:
Must nahk sisu
küttesegu ja boosti kellad piilaris

Heli:
Alpine CDA-9853R
Starsound helivõimendi
SPL 15" 750w RMS woofer
4 x Pioneer ovaalid ja kõrged armatuuril(ajutine lahendus)
Kõik korralikud kaablid

Peale neid muudatusi see auto veel sõitnud ei ole



http://www.lauri3.planet.ee/reix023.html :-D
Viimati muutis digimarket, 16.01.2009 18:04, muudetud 1 kord kokku.
BMW M52 328i turbo
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Väga kobe 200
Hea tahtmine peab ikka olema et auto lõpuni valmis ehitatakse ja siis sõitma hakatakse :)
Mis aega ta sõitma peaks hakkama siis? (Isegi kui pole dragi auto on ehk mingi number valmis mõeldud et mille peab kätte saama)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

kui kunagi 12,...s sõidab siis väga rahul juba.
BMW M52 328i turbo
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

unustasin kirjutada,et tegelikult polegi rohkem midagi autoga teha kui säda ülesse leida ja roolivõimule kronsa aretada,et pump alla viia,kus vanasti asus kliimapump.
BMW M52 328i turbo
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

kuna omal vahendid puuduvad ja auto tahab tegemist,siis otsin inimest,kes teeks autole korraliku sisselaske torustiku.turbost-IC ja IC-sissekoldesse. keevitaks mingisuguse kronsa roolivõimu pumbale,et pump viia alla kliima pumba asemele.
loomulikult maksan ka tehtud töö ja materjalide eest.

pakkumised teha siia või hel nr 53472980
BMW M52 328i turbo
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Võta ühendust, teeme ära. Tartus.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Täna siis just 30min tagasi kuulsin üle pika pika aja taas mootori hääli Suured tänud selle eest peab andma erkile, kes selle asja võimalikuks tegi.kuna jahutussüsteemis vedelikke sees ei ole, siis pikalt käija ei lasknud.nüüd vaja siis sisselaske torustik valmis teha,roolivõimu kronsa keevitada(ehk nädalavahetusel saab pihta),uued rehvid ära ootama ja silla stendis ära käima.ja kuiva asfaldit ootama jääma ning TULD.
BMW M52 328i turbo
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Palju see K27 välja puhuma peaks?
c20xe
Postitusi: 45
Liitunud: 06.04.2008 16:46

Postitus Postitas c20xe »

Reims kirjutas:Palju see K27 välja puhuma peaks?
Mu mälu võib natukene mööda visata, aga peaks olema kuni 500 hj.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

midagi nii ta võiks a-la olla jah.täna sai veel parempoolsed el. aknad ka jälle tööle(üks uus mootor ja pisut määret).natuke sai selgust loodud ka kuidas sisselaske torustik hakkab olema
BMW M52 328i turbo
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Eile sai siis auto lõpuks kokku ja käima. Tegemist veel on, natuke siit, natuke sealt. Vahepeal asendusid RS2 pihustid 440cc@3bar pihustitega, kuna kasutusel on 4bar MAP andur.
Põhiline mure hetkel on mootori tühikäik, mis on 3000 pööret. Aga kui õhu filter küljest ära võtta, siis on normaalsem 1000 pööret. Kuna kell oli juba suht öö kui auto kokku saime,siis sellega see päev lõppes ja garaasi uksed kinni löödi.
Aga üks video ka esimesest stardist.

http://www.youtube.com/watch?v=1bBtoaoOXgs&fmt=18
BMW M52 328i turbo
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

näiteks jäta filter külge ja vaata mis ta siis teeb kui sa õhulugeja stepslist lahti võtad?(või sul seda pole)?
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Õhulugeja on alles. Eks järgmine kord kui garaasi saab hakkame uurima, et mis või kus. Ehk näitab arvutigi midagi.
BMW M52 328i turbo
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Kui vahepeal juba hakkas tunduma, et ongi peaaegu kõik, siis nüüdseks on pada jälle laiali. Põhjuseks siis mitte korralikult töötav mootor. Vahetatud ja kontrollitud sai kõik süüte sõlmed (poolid,kommukad,jne) sai proovitud teisi pihusteid, lambda anurit ja küünlaid, kasu mitte midagi. Surved silindrites olid 11 ja 11,5 kanti. Aga kuna plokikaane tihend tundus lekkivat, siis maha sai seegi võetud, kust leidsime küünla aukudest klappide alla jooksvad mõrad. Ei hakkagi seda kaant üldse survestama ja ostsin garaasi nurgas seisva 7A kaane, mis rändas reedel Windorfi, kus siis puuritakse sisse veekollektori augud,lõikatakse uued klapipesad ja lihvitakse.sisse lähevad ka uued sääretihendid ja mingid hülsid originaal juhtpukside sisse.

Tagatipuks seisab auto nüüd veel keset hoovi telliskividel. Jube vaatepilt, nagu mingi romula platsil seisev auto juba;) Selle vea siis õnneks homme saab korda kui veljedele suverehvid peale saab. Valikuks osutusid siis Goodyear Eagle F1 235/45 R17.

Krt see auto ei saagi kunagi valmis:D
BMW M52 328i turbo
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Eile kell 00:00 käivitus siis auto uuesti peale mõningast seismist. Külge sai keeratud siis Windorfist remondist tulnud 7A plokikaan, ARP plokikaane poldid, ja karteripõhja- ja plokikaane tihendite komplekt. Täna peaksin kätte saama ka termostaadi korpuse, mis läks uuesti keevitusse kuna lekkis kergelt lisaväljavõtu vahelt. Muidu aga käivitus ja käis tunduvalt paremini kui ennem lahti võtmist.
BMW M52 328i turbo
Vasta