Drifting
[/quote]Mitte küll päris sest jaapanis toimus see ikka mägedes, kus liiklejaid eriti ei olnud ning meil eksides saab auto viga kui mägedes eksid siis lendad pervest alla (kui barjäär kinni ei pea). Nt jaapanis poller ei tee midagi kui driftid liikluseta kohas. Nt parklas õhtuti võib midagi sarnast korraldada, võtaks hunniku koone (vist nimetatakse neid niimood) ja teeks ürituse.[/quote]
su mõtted liiguvad väga õiges suunas, aga on kellestki korraldajat? ise tuleksin kindlasti vaatama, tahakski lähemalt tuttavaks saada klubilistega. ise arvan et parim koht kus joonistada on laagri maksi marketi parkla, suhteliselt rahulikus kohas ja plats on ka suht suur. niiet palun keegi muretsege koonid ja teeme asja ära. minul pole mõtet ürituste alla teemat teha kuna ise ma niikuinii sõita ei saaks ja ma nii uus alles et keegi ei tuleks kohalegi ma arvan:P
su mõtted liiguvad väga õiges suunas, aga on kellestki korraldajat? ise tuleksin kindlasti vaatama, tahakski lähemalt tuttavaks saada klubilistega. ise arvan et parim koht kus joonistada on laagri maksi marketi parkla, suhteliselt rahulikus kohas ja plats on ka suht suur. niiet palun keegi muretsege koonid ja teeme asja ära. minul pole mõtet ürituste alla teemat teha kuna ise ma niikuinii sõita ei saaks ja ma nii uus alles et keegi ei tuleks kohalegi ma arvan:P
lõpuks kuskil foorumis selline asjalik drifti teema mida ammu olen otsinud!
. No Offence streetrace.ee foorumile aga imo seal liigne läbu.
Olen ise ka otsinud parklaid kus öösel harjutada, ning saanud ka juba hoiatuse öörahu rikkumise eest. Mendid ei suhtu ikkagi hästi kui kuskil kätt harjutad, ja neile ei ole lihtne selgeks teha ka, et tegelt see on sport!:D

Olen ise ka otsinud parklaid kus öösel harjutada, ning saanud ka juba hoiatuse öörahu rikkumise eest. Mendid ei suhtu ikkagi hästi kui kuskil kätt harjutad, ja neile ei ole lihtne selgeks teha ka, et tegelt see on sport!:D
Selle olete omale juba pähe õppinud?
http://www.speednation.com/store/product1282.html

Lemmik multikaks on saanud see?
http://www.geocities.com/go2initiald/main.html

Jaapanis hiljuti esilinastus ka film, lõi Aasias kõik selle aasta kassarekordid... ( http://www.initialdthemovie.com/ )
http://lovehkfilm.com/reviews_2/initial_d.htm

Trailer (stream): http://motor.atnext.com/new/dvchannel/i ... ontent.cfm
http://www.speednation.com/store/product1282.html

Lemmik multikaks on saanud see?

http://www.geocities.com/go2initiald/main.html

Jaapanis hiljuti esilinastus ka film, lõi Aasias kõik selle aasta kassarekordid... ( http://www.initialdthemovie.com/ )
http://lovehkfilm.com/reviews_2/initial_d.htm

Trailer (stream): http://motor.atnext.com/new/dvchannel/i ... ontent.cfm
mingi nädalake tagasi sai käidud 4-a autoga laagri maksis sõitmas, 3xS13 ja 200TQ, saime sõita ehk mingi 5 mintsa, kui esimesed 2 autot juurde tulid, nö "vaatama" ning järgneva 10-15 mintsa jooksul oli neid seal veel.T6nis kirjutas:kindlasti poleks sa ainuke kes seda vaatata tahaks. Ise arvan et kui midagi korraldada siis ainult s6itjatele
Kui kusagil mingi sõitmine käib, siis on garanteeritud et keegi seda ka näeb kellel seda näha ei ole vaja, ja edasise töö teevad meie kallid mobiiltelefonid ära

kui tahad kusagil omaette olla, siis mine kusagile kaugele metsa sisse ning looda et mõni seal seenel ei ole

tere,
kes pealtvaatajaid ei taha siis viimsist suunal tammneeme ja leppneeme on uued siledad (vihmaga hästi libisev) asfalt ning teeääred on ka suht puhtaks nokitud puudest. liikulust on üldislet vähe kui tipptunde vältida.
mõnusad pikad lauged kurvid , soovitan enne paarkorda läbi sõita, et ootamatusi ei tuleks
olavi
kes pealtvaatajaid ei taha siis viimsist suunal tammneeme ja leppneeme on uued siledad (vihmaga hästi libisev) asfalt ning teeääred on ka suht puhtaks nokitud puudest. liikulust on üldislet vähe kui tipptunde vältida.
mõnusad pikad lauged kurvid , soovitan enne paarkorda läbi sõita, et ootamatusi ei tuleks

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Kas drift pible terve film on siin juba üleval?
http://video.google.com/videoplay?docid ... rift+Bible
http://video.google.com/videoplay?docid ... rift+Bible
Ilus jutt kõik ja päris äge vaadata sellist sõitu. Aga ...
asfaldil ringrajasõitu tehes on täpselt väljaarvutatud, et iga rehvi libisemalaskmine, olgu see siis külgsuunas kurvides, pidurdades mahapidurdustel ja kiirendades ratta ringilaskmine tähendab ajakaotust võrreldes täpselt pidamise piiris sõitva autoga.
Ka rallis kruusaetappidel ei peeta viimasel ajal enam väga külg ees liikumist kõige kiiremaks võimaluseks, seda küll nende nüüd keelatud aktiivdiffrite tõttu. Aga pole ka praegu näha, et keegi hirmsalt põiki auto teel kurve võtaks. Sõidustiilid ka veidi erinevad eri pilootidel. Aga üldiselt vist vanakooli kruusamehed jäävad üha rohkem vähemusse. Vähemalt WRC -s.
asfaldil ringrajasõitu tehes on täpselt väljaarvutatud, et iga rehvi libisemalaskmine, olgu see siis külgsuunas kurvides, pidurdades mahapidurdustel ja kiirendades ratta ringilaskmine tähendab ajakaotust võrreldes täpselt pidamise piiris sõitva autoga.
Ka rallis kruusaetappidel ei peeta viimasel ajal enam väga külg ees liikumist kõige kiiremaks võimaluseks, seda küll nende nüüd keelatud aktiivdiffrite tõttu. Aga pole ka praegu näha, et keegi hirmsalt põiki auto teel kurve võtaks. Sõidustiilid ka veidi erinevad eri pilootidel. Aga üldiselt vist vanakooli kruusamehed jäävad üha rohkem vähemusse. Vähemalt WRC -s.
[quote="Ar21"]Ilus jutt kõik ja päris äge vaadata sellist sõitu. Aga ...
asfaldil ringrajasõitu tehes on täpselt väljaarvutatud, et iga rehvi libisemalaskmine, olgu see siis külgsuunas kurvides, pidurdades mahapidurdustel ja kiirendades ratta ringilaskmine tähendab ajakaotust võrreldes täpselt pidamise piiris sõitva autoga.
Ka rallis kruusaetappidel ei peeta viimasel ajal enam väga külg ees liikumist kõige kiiremaks võimaluseks, seda küll nende nüüd keelatud aktiivdiffrite tõttu. Aga pole ka praegu näha, et keegi hirmsalt põiki auto teel kurve võtaks. Sõidustiilid ka veidi erinevad eri pilootidel. Aga üldiselt vist vanakooli kruusamehed jäävad üha rohkem vähemusse. Vähemalt WRC -s.[/quote]
Nii,et selles veidi kahtleks kas asfaldil külg ees liikumine on kõige kiirem kuviläbimise tehnika. Samas muidugi jälle suhteline. Kindlasti kõvasti oleneb autost.
Supermotos ju teatavasti kasutatakse sellist tehnikat ka asfaldil, aga rattad seal ju sellises suuresti kruusaseades ju ongi, väljaarvatud rehvid.
asfaldil ringrajasõitu tehes on täpselt väljaarvutatud, et iga rehvi libisemalaskmine, olgu see siis külgsuunas kurvides, pidurdades mahapidurdustel ja kiirendades ratta ringilaskmine tähendab ajakaotust võrreldes täpselt pidamise piiris sõitva autoga.
Ka rallis kruusaetappidel ei peeta viimasel ajal enam väga külg ees liikumist kõige kiiremaks võimaluseks, seda küll nende nüüd keelatud aktiivdiffrite tõttu. Aga pole ka praegu näha, et keegi hirmsalt põiki auto teel kurve võtaks. Sõidustiilid ka veidi erinevad eri pilootidel. Aga üldiselt vist vanakooli kruusamehed jäävad üha rohkem vähemusse. Vähemalt WRC -s.[/quote]
Nii,et selles veidi kahtleks kas asfaldil külg ees liikumine on kõige kiirem kuviläbimise tehnika. Samas muidugi jälle suhteline. Kindlasti kõvasti oleneb autost.
Supermotos ju teatavasti kasutatakse sellist tehnikat ka asfaldil, aga rattad seal ju sellises suuresti kruusaseades ju ongi, väljaarvatud rehvid.