Civicu install

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

must
Postitusi: 14
Liitunud: 29.07.2005 13:55

Civicu install

Postitus Postitas must »

Hei! Uuriks ka tiba turbotamise kohta. Olen algaja.

Mul on civicu mootor D16A6:

Sohc, 16 klappi, 1590cc, 80kw@6000 rpm, surveaste 9.1:1, PGM-FI pritse.

Kui ma tahaksin talle fööni peale panna, siis kas see surveaste on okei või liiga kõrge? Mida arvab sellest elektroonika? Peab muutma või saab väikse rõhuga ka ilma modimata sõita? Milline oleks üldse mõeldav rõhk, et süsteem ka esialgu mootorit näppimata kenasti toimiks? Mida olulist ma veel silmas peaks pidama? Milline turbo sinna sobiks? Väga madalalt puhuma ei pea, sest kui piitsa anda, siis civicul niikuinii suht suured pöörded. Alates 3000 rpm oleks okei? Ja lõpetuseks, see on küll klassikaline loll küsimus :lol: , aga millist hp gain-i sealt oodata oleks?


Tänud !!!
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

surveastme peaksid saama kuskil 8.5 peale hetke oma on liiga kõrge turbo jaoks, miski ei pea vastu lihtsalt ja hp gain on väiksem,siis oleks sul vaja sepistatud kolbe, mina soovitan mahle't, igalt poolt on selle kohta ainult häid sõnu tuld. ilma et mootoris midagi tegema peaksid ei ole see turbotamine eriti mõtekas, surveastme pead kindlalt alla saama. turbo kohta niipalju et oleks mõtet vaadata kuskilt vana nissan 200sx'i turbo, mingi 1.8 mootori pealt nt. turbo rõhu kohta ei tea täpselt rääkida aga minu arust peaks ikka kuskil 0,6 bar'i peal hakkama saama ilma piggy pack'ita, ainus probleem mis võib tekkida on see et segu jääb lahjaks.

Edu ehitamisel!
Priit
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

Ei pea selle surveastmega midagi tegema - turbo jaoks on 9:1 täitsa OK. Need ajad on möödas, kui turbomootoritel 7:1 surveastmed olid.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

enamus japsi turbokaid 8.5:1, opeli turbomootor on tehasest 9.0:1, WRC masinad üle 10:1.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eesti küte on lihtsalt solk. Madala surveastmega on detonatsioonioht väiksem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Audi 5cil 20v on surveaste 9,3 ja lajatatakse päris suurte rõhkudega... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eks detonatsiooniandurite, progetavate ajude jne. tehniliste lahendustega saab muidugi kõrge surveastmega ka ilusti sõita aga
ma pidasin rohkem silmas suvalisele vabalthingavale turbo selga viskamist ning originaal ajuga sõitmist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See, kui kõrge surveastmega, kui varajase süüte ja mis rõhuga sõidad, sõltub esimesena põlemiskambrist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

0,6 bari saab jah ilma elektroonikata võimalik olema aga usun et see on juba surm su kaanetihendile. seega stock mootorile soovitaks 0,4 et asi ka veidi kestaks. kui mootor korras ja segu paigas, siis ehk 40 lisajõudu :roll:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Mis kaane tihendit sinna siis panna, et üle 0.6 saaks minna? Kas Mahle teeb üldse sepistatud kolbe Hondale? Mismoodi aitab detonatsiooni andur sõita kõrgema surveastmega? Mismoodi on kõrgema surveastmega hj tõus väiksem kui madalama surveastmega?

Honda mootor toodab rohkem jõudu kui ükskõik mis muu mootor sama rõhuga. (tõestatud fakt)
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Kpt. Trumm kirjutas: Honda mootor toodab rohkem jõudu kui ükskõik mis muu mootor sama rõhuga. (tõestatud fakt)
Aga, kas Honda mootori standardsisu suudab taluda ka kõige rohkem rõhku, kui ükskõik mis muu standardsisuga mootor? Ja kas standarsisuga Honda mootorist saab võtta rohkem jõudu kui ükskõik, mis muust mootorist ? ;)
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Absurdsed küsiused!
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mootorid on võibolla head, aga raisk veavad neil kõikidel valed sillad.
ps! ühesillaveolistest rääkides.. :roll:
must
Postitusi: 14
Liitunud: 29.07.2005 13:55

Postitus Postitas must »

Nonii, tagasi arvuti taga.....

Tänud kaasa mõtlemast. Ehk siis laias laastus nissani turbo, kuni 0.6 bari stock ajuga. Kuskil 0.4 peaks siis turvaline olema ehk, nagu arvati. Mootor muidu väga heas korras. Kolbide ja tihendi vahetamist esialgu ei plaani, sest see oleks niisama pühapäeva projekt. Ei ole erilist tahtmist ja finantsi nii vanasse masinasse suurt raha sisse taguda, kuna suva 2.5 l bmw on ikka kiirem :lol: . Vaja läheks siis kolle, turbo, voolikud ja segukell?



Kuskilt veebist leidsin mingi usa tüübi stock sisuga sama mootori projekti, aga enam kahjuks ei leia. Ladus stock konele turbo peale ja kiitis, et "selja-dyno" oli väga rahul. Samas, minumeelest oli tal ajuga ka midagi tehtud.
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

'Stock ajuga' ei tähenda, et kütuse/süütega tegelema ei pea. Kui 0,4 bari sisse puhud, peab kuskilt ka lisakütust tulema ja ka süüdet tuleb tõenäoliselt tagasi keerata. Väikeste rõhkude puhul on reeglina võimalik teatud kompromisside hinnaga seda odavalt teha (AFPR + süüdet kogu ulatuses N kraadi tagasi näiteks).
Vasta