oot, kuidas sellest nüüd aru saama peaks??Eesti rekord B-klassis on ju sõidetud sinna mittesobiva autoga, seega kavas see ikka korraliku B-klassi masina ja inimese nimele vormistada
Toyota Supra 3.0T Markel
kamoon mis võrdlused.
ringrada vs drag on sama mis võrrelda 10ne võistlust ja 100m jooksu.
kumb on keerulisem? Kas iga ala tasemel osata või ühte ala perfektselt osata.
Mina küll ei tea.
Praegu on lihtsalt asi selles et imo Markel on veel perfektsusest kaugel, ning enamusel juhtidel ei tohiks olla probleemi samale tasemele jõuda 1-2 aasta jooksul.
Enamuse all mõtlen siis selliseid juhte kes reaalselt on juhi omadustega, kes tegelt ka tahab kiiresti sõita ja ei karda oma hobust liiga palju.
ringrada vs drag on sama mis võrrelda 10ne võistlust ja 100m jooksu.
kumb on keerulisem? Kas iga ala tasemel osata või ühte ala perfektselt osata.
Mina küll ei tea.
Praegu on lihtsalt asi selles et imo Markel on veel perfektsusest kaugel, ning enamusel juhtidel ei tohiks olla probleemi samale tasemele jõuda 1-2 aasta jooksul.
Enamuse all mõtlen siis selliseid juhte kes reaalselt on juhi omadustega, kes tegelt ka tahab kiiresti sõita ja ei karda oma hobust liiga palju.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Sam, mõtled Ibiza triatloni?Samvel kirjutas:mis te jahute, m.a. on triatlon palju keerulisem ja vaimselt/füüsiliselt raskem kui 20min ringrada![]()
1. Süüa
2. Juua
3. Seksida
Siis on jah 20 min pärast ajutine nõrkushetk!

Aga asjast ka: hooaja vahelejätmises pole midagi erilist, drag pole F1. Mitmeid lugusid on, et nooruses kiirendas, siis tuli pere, maja hüpoteek ja business ja 20 aastane paus. Siis istus oma miljonite otsas ja mõtles, mida edasi teha. Kalalkäimine ei huvitanud, seega tegi dragi tiimi, ja mõistagi korralikult, mingeid vajalikke kulusid kokku ei hoitud. Enesestmõistetavalt tulid ka vägagi korralikud tulemused...
Näiteks Top Fueli võistleja, "Kuldne Kreeklane" Chris Karamesines on 80 aastane!!! Kreeklased on lõuna-euroopa soomlased! Ehk sama hullud.

Mis tema sõiduoskusse puutub, siis enne rajapiirete tulekut lendas rajalt välja, tegi 360* spinni, rajale tagasi ja võitis! Samuti on ta Top Fueliga finishijoonel täiesti risti olnud. Aga kõik oli kontrolli all!


http://www.nhra.net/50th/top50/C_Karamesines30.html
Kas 150K pole mitte liiga mõistlik?
Ja kliendil peaks tagataskus ka natuke varu olema. IMHO inimesed ei tea päris hästi, mis värk on. Muidugi, kuidas nad peaksidki, kui pole ise tegelenud. EE's seisab paraku paar asja...
Ma arvan, et iga mootoriehitaja teab liigagi hästi, mis on "bolt on"! Kui oled 3 mootorit teinud, on neljanda jaoks jupid olemas...
Ja peaks olema tegevusplaan kui illustreeriva vihjena: Näiteks ühel Top Alcohol Funny Car'il läksid pöörded käest ära, "kepsud kannatasid 11700, enne kui ma neist üle sõitsin!!!"

Aga positiivse lõpuna, et USA's tulevad sponsorid juba tagasi.
Pärtel kuidas any of that BS you are talking seotud markeli ja tema tegemistega.
Mis puudutab väljendit B-klassi rekord ,siis see on igati vaieldav väide. nende jaoks kes Eesti dragimaailmas vähe rohkem ringlevad on kaido väga kiire auto muidugi pinnuks silmas. Mahtus ta ju eelmise aasta reglemendis igast asendist B-klassi.
See aasta on ,aga teised lood ja teades markeli auto potensiaali ,siis kui kõik peab on oodata kiireid aegu. Vaenlased ei maga, sest Zausajevs käis eestikate lõpetamisel välja veksli ,et III koht II koht on käes. Jääb üle ainult I kohta jahtida. Lätlaste evo ,mis norrisdesign omi hobuseid kasvatab on muidugi suur küsimärk veel ,aga ma tõsiselt loodan ,et tuleb sealt konkurentsivõimeline auto.
Markelil ei ole muud teha kui kas püss nurka visata kui papiga ei mähi või siis tulla ja sõita nii kiiresti kui vähegi võimalik.
Mis puudutab väljendit B-klassi rekord ,siis see on igati vaieldav väide. nende jaoks kes Eesti dragimaailmas vähe rohkem ringlevad on kaido väga kiire auto muidugi pinnuks silmas. Mahtus ta ju eelmise aasta reglemendis igast asendist B-klassi.
See aasta on ,aga teised lood ja teades markeli auto potensiaali ,siis kui kõik peab on oodata kiireid aegu. Vaenlased ei maga, sest Zausajevs käis eestikate lõpetamisel välja veksli ,et III koht II koht on käes. Jääb üle ainult I kohta jahtida. Lätlaste evo ,mis norrisdesign omi hobuseid kasvatab on muidugi suur küsimärk veel ,aga ma tõsiselt loodan ,et tuleb sealt konkurentsivõimeline auto.
Markelil ei ole muud teha kui kas püss nurka visata kui papiga ei mähi või siis tulla ja sõita nii kiiresti kui vähegi võimalik.
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Kallis tmac, ära üldse muretse, Markel ja Sam, kes on väga intelligentsed inimesed, oskavad BS'i ja tarkuseterade vahel vahet teha!
Asjatundjana tead ka sellist lehekülge:
http://bhra.ee/index.php/page,rekordid
Millegipärast on nii D-klassi kui ka Raadi rajarekordi lõppkiirused, s.t. suurimad võimsused Erkki käes, kusjuures mõistagi jäi väga palju "lauale". Meil oli 2007 hooajaga võrreldes +300-400 hj aga parim aeg kehvem, kui eelmine hooaeg. Mis sa teed, kui põhja saab panna alles 200 peal.Ja pool milli maksvat mootorit näppima ei lasta just igaüht. Asjad pole nii lihtsad. Ehk mida Sam on kogu aeg rääkinud...
Muidu pole Markel, Sam, Viljar, Kaido Krum minule kunagi pooltki sõna halvasti öelnud. 1000 hj on austamistväärt, sõltumata kust ta tuleb. Lihtsalt on tehnilist juttu nii palju ja muidugi sõbralikku naeru ja mitte vähe!!!
Aga teemasse ka, kui näiteks Viljar on roolis, siis lihtsalt näitad, kus miski asi on ja mõned õpetussõnad ja kõik, kuna tead, et ta oskab seda sitta!
Aga mida teha inimesega tänavalt? Koolituse üle tuleb korralikult mõelda...
Asjatundjana tead ka sellist lehekülge:
http://bhra.ee/index.php/page,rekordid
Millegipärast on nii D-klassi kui ka Raadi rajarekordi lõppkiirused, s.t. suurimad võimsused Erkki käes, kusjuures mõistagi jäi väga palju "lauale". Meil oli 2007 hooajaga võrreldes +300-400 hj aga parim aeg kehvem, kui eelmine hooaeg. Mis sa teed, kui põhja saab panna alles 200 peal.Ja pool milli maksvat mootorit näppima ei lasta just igaüht. Asjad pole nii lihtsad. Ehk mida Sam on kogu aeg rääkinud...
Muidu pole Markel, Sam, Viljar, Kaido Krum minule kunagi pooltki sõna halvasti öelnud. 1000 hj on austamistväärt, sõltumata kust ta tuleb. Lihtsalt on tehnilist juttu nii palju ja muidugi sõbralikku naeru ja mitte vähe!!!

Aga teemasse ka, kui näiteks Viljar on roolis, siis lihtsalt näitad, kus miski asi on ja mõned õpetussõnad ja kõik, kuna tead, et ta oskab seda sitta!
Aga mida teha inimesega tänavalt? Koolituse üle tuleb korralikult mõelda...
Video ka Markeli autost, peaks igast asendist asja selgitama: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... Supra.aspx
kast tellitud MVP motorsport ist, kuna sain ka muid asju sealt suprale.
Arvatavasti on JW või miski sarnane,kuna hinnaklass sama mis sealtki võttes.
Turbiin ProTorque Converters custom work 3500/6600
Aga mis diameeter, seda ma ei teagi hetkel, igaljuhul istub Supra originaal kojas:) seega päris väike
Arvatavasti on JW või miski sarnane,kuna hinnaklass sama mis sealtki võttes.
Turbiin ProTorque Converters custom work 3500/6600
Aga mis diameeter, seda ma ei teagi hetkel, igaljuhul istub Supra originaal kojas:) seega päris väike
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
http://www.youtube.com/watch?v=u6LxaAVFuRI
http://www.youtube.com/watch?v=-DBVgAqbNW0
BO:
http://www.youtube.com/watch?v=X_umAxq5Qlw
Fresh air systemit (õhuvoolik kiivri külge) ei taha?
http://www.youtube.com/watch?v=-DBVgAqbNW0
BO:
http://www.youtube.com/watch?v=X_umAxq5Qlw
Fresh air systemit (õhuvoolik kiivri külge) ei taha?
Kas Markel sõitis 10.5" laia rehviga (nn B-klassi omaga)?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;