Toyota Supra 3.0T Markel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

Eesti rekord B-klassis on ju sõidetud sinna mittesobiva autoga, seega kavas see ikka korraliku B-klassi masina ja inimese nimele vormistada
oot, kuidas sellest nüüd aru saama peaks??
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Vihjati Krumi auto mittesobivuse kohta "B" klassi autona.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

kamoon mis võrdlused.
ringrada vs drag on sama mis võrrelda 10ne võistlust ja 100m jooksu.
kumb on keerulisem? Kas iga ala tasemel osata või ühte ala perfektselt osata.
Mina küll ei tea.
Praegu on lihtsalt asi selles et imo Markel on veel perfektsusest kaugel, ning enamusel juhtidel ei tohiks olla probleemi samale tasemele jõuda 1-2 aasta jooksul.
Enamuse all mõtlen siis selliseid juhte kes reaalselt on juhi omadustega, kes tegelt ka tahab kiiresti sõita ja ei karda oma hobust liiga palju.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Samvel kirjutas:mis te jahute, m.a. on triatlon palju keerulisem ja vaimselt/füüsiliselt raskem kui 20min ringrada :-D :!:
Sam, mõtled Ibiza triatloni?

1. Süüa
2. Juua
3. Seksida

Siis on jah 20 min pärast ajutine nõrkushetk! :)

Aga asjast ka: hooaja vahelejätmises pole midagi erilist, drag pole F1. Mitmeid lugusid on, et nooruses kiirendas, siis tuli pere, maja hüpoteek ja business ja 20 aastane paus. Siis istus oma miljonite otsas ja mõtles, mida edasi teha. Kalalkäimine ei huvitanud, seega tegi dragi tiimi, ja mõistagi korralikult, mingeid vajalikke kulusid kokku ei hoitud. Enesestmõistetavalt tulid ka vägagi korralikud tulemused...

Näiteks Top Fueli võistleja, "Kuldne Kreeklane" Chris Karamesines on 80 aastane!!! Kreeklased on lõuna-euroopa soomlased! Ehk sama hullud. :)
Mis tema sõiduoskusse puutub, siis enne rajapiirete tulekut lendas rajalt välja, tegi 360* spinni, rajale tagasi ja võitis! Samuti on ta Top Fueliga finishijoonel täiesti risti olnud. Aga kõik oli kontrolli all! :) Ja ta oli 1960'ndatel "vanamees"! :)

http://www.nhra.net/50th/top50/C_Karamesines30.html

Kas 150K pole mitte liiga mõistlik?

Ja kliendil peaks tagataskus ka natuke varu olema. IMHO inimesed ei tea päris hästi, mis värk on. Muidugi, kuidas nad peaksidki, kui pole ise tegelenud. EE's seisab paraku paar asja...

Ma arvan, et iga mootoriehitaja teab liigagi hästi, mis on "bolt on"! Kui oled 3 mootorit teinud, on neljanda jaoks jupid olemas...

Ja peaks olema tegevusplaan kui illustreeriva vihjena: Näiteks ühel Top Alcohol Funny Car'il läksid pöörded käest ära, "kepsud kannatasid 11700, enne kui ma neist üle sõitsin!!!" :)

Aga positiivse lõpuna, et USA's tulevad sponsorid juba tagasi.
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Pärtel kuidas any of that BS you are talking seotud markeli ja tema tegemistega.


Mis puudutab väljendit B-klassi rekord ,siis see on igati vaieldav väide. nende jaoks kes Eesti dragimaailmas vähe rohkem ringlevad on kaido väga kiire auto muidugi pinnuks silmas. Mahtus ta ju eelmise aasta reglemendis igast asendist B-klassi.

See aasta on ,aga teised lood ja teades markeli auto potensiaali ,siis kui kõik peab on oodata kiireid aegu. Vaenlased ei maga, sest Zausajevs käis eestikate lõpetamisel välja veksli ,et III koht II koht on käes. Jääb üle ainult I kohta jahtida. Lätlaste evo ,mis norrisdesign omi hobuseid kasvatab on muidugi suur küsimärk veel ,aga ma tõsiselt loodan ,et tuleb sealt konkurentsivõimeline auto.

Markelil ei ole muud teha kui kas püss nurka visata kui papiga ei mähi või siis tulla ja sõita nii kiiresti kui vähegi võimalik.
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Kallis tmac, ära üldse muretse, Markel ja Sam, kes on väga intelligentsed inimesed, oskavad BS'i ja tarkuseterade vahel vahet teha!

Asjatundjana tead ka sellist lehekülge:
http://bhra.ee/index.php/page,rekordid

Millegipärast on nii D-klassi kui ka Raadi rajarekordi lõppkiirused, s.t. suurimad võimsused Erkki käes, kusjuures mõistagi jäi väga palju "lauale". Meil oli 2007 hooajaga võrreldes +300-400 hj aga parim aeg kehvem, kui eelmine hooaeg. Mis sa teed, kui põhja saab panna alles 200 peal.Ja pool milli maksvat mootorit näppima ei lasta just igaüht. Asjad pole nii lihtsad. Ehk mida Sam on kogu aeg rääkinud...

Muidu pole Markel, Sam, Viljar, Kaido Krum minule kunagi pooltki sõna halvasti öelnud. 1000 hj on austamistväärt, sõltumata kust ta tuleb. Lihtsalt on tehnilist juttu nii palju ja muidugi sõbralikku naeru ja mitte vähe!!! :)

Aga teemasse ka, kui näiteks Viljar on roolis, siis lihtsalt näitad, kus miski asi on ja mõned õpetussõnad ja kõik, kuna tead, et ta oskab seda sitta!

Aga mida teha inimesega tänavalt? Koolituse üle tuleb korralikult mõelda...
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Video ka Markeli autost, peaks igast asendist asja selgitama: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... Supra.aspx
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

tänaseks siis TH400 kast all, kuid väikseid bolt-on probleeme ilmneb ikka-homme saame ületreimisest viimased detailid ka kätte :)
Siis veel mahlad sisse ja nuppu!
ehk siis hooaeg alaku!
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Kelle toodang?

Kelle turbiin?

Diameeter?
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

kast tellitud MVP motorsport ist, kuna sain ka muid asju sealt suprale.
Arvatavasti on JW või miski sarnane,kuna hinnaklass sama mis sealtki võttes.
Turbiin ProTorque Converters custom work 3500/6600
Aga mis diameeter, seda ma ei teagi hetkel, igaljuhul istub Supra originaal kojas:) seega päris väike
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

nüüd siis esimesed katsed mittetilkuva kastiga tehtud ja väga hästi toimetab. natuke peab veel NOSi seadistama ja siis juba kiireteks sõitudeks valmis.
Loodame, et ilm ja kõik muu ka peab!
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Markel tegi peale võistlust veel paar testsõitu ka, viimases tuli ka päeva parim aeg.

9.435@252.758 60FT 1.657
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kas Markel sõitis 10.5" laia rehviga (nn B-klassi omaga)?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Suletud