2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

esimene asi mida kontrollisin oligi juhtmestik...kas kõik on õiges augus.
Aga seal ei ole võimalik eksida, kõik pistikud on erinevad.
kui midagi ühendamata oleks, näitaks kompu selle kohe peale käivitamist ära.
Kast vahetab küll infot. Pöördeid vähemalt kindlasti. ja kui aju annab teate et pöörded valed, läheb automaatkasti ka kohe avariireziimi.
Pihusti viga näidates aga kast toimib normaalselt nii nagu peab...igast sprot ja talvereziimid ka toimivad.

pikemal uurimisel tuli välja et paar vaakumi/boosti voolikut olin vahetanud ära omavahel....nende õigeks panemisel ei muutunud midagi.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Respeckt
Postitusi: 150
Liitunud: 26.09.2005 11:33
Asukoht: Tallinn/Viljandi

tere

Postitus Postitas Respeckt »

Ega ma aidata ei oska veel kuna pole diagnostikasse veel jõudnud.Endal sarnane mure 97 a omegaga millel peal BMW mootor.Käitub sarnaselt. et pöörded tõusevad väga aeglaselt ja kuni mingi 2500 rpm i ni ja siis kõik.Kui nõnda maalt linna autoga koperdasin siis hakkas järsult pill tuiskama ja lasi 100 km h välja.Mingiaeg sõites hakkas jama jälle pihta ja nüüd töötab enamus ajast kuni 2500 rpm i ning vahest helgemad hetked ja lendab jälle minna.Kui diagnostikas käidud panen ka siia kirja mida eada saan.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

mul läheks üle 2000 rpm'i küll kuid ise suretab ennast välja sellisel juhul, tänu pihusti vea koodile.

Ükspäev hakkasin uuesti lahti kiskuma ja leidsin diisli lekke 2'st kohast. Kuid need lekked on jube väiksed. Lihtsalt on lekke ümbruse märjaks teinud, kuid mingit tilkumist sealt pole tulnud. Tõenäoliselt saab siis sealt õhk süsteemi?
Üks märg koht on 5. silindri pihusti peale mineva toru vahel. Teine oli 4. silindri pihusti ülevoolu vooliku vahelt.

Ühesõnaga kui calibra ehitusest aega üle jääb siis eemaldan ka need kohad ja annan teada mis minul asjast sai.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Endal oli samasuguse autoga paar aastat tagasi samasugune probleem.Vahetatud sai tookord palju viga otsides(kett,keti tallad,pihustid,pump jne),kuid ei midagi.Lõpuks tuli välja,et hooratas oli vigane ja ei lugenud korralikult põõrdeid.Muidugi kui viga hoorattas siis peaks käivitamisel selline kerge metallne hääl starteri omal juures olema.
Lost but not forgotten
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

täna juhtus jälle kummaline asi.
kollektori juurest lõi kas tihendi vahelt või mõra kollesse...pealt poolt paistis küll terve...paraku all plekk ees ja täna polnud mahti vaadataselle alla.
Aga point selles, et pärast seda läks auto kompu näidu järgi maanteel ca 0,5l sajale ökomaks.

Mida me sellest järeldada saame?
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

katt umbes?
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Kasutaja avatar
majuv2ikevend
Postitusi: 2
Liitunud: 25.09.2008 19:56
Asukoht: Tallinn / Virtsu

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitus Postitas majuv2ikevend »

võibolla said juba selle välja suremise probleemist jagu, aga..
mul endal 525tds millel trossiga pump peale aretatud. juhtmega pihusti hakkas lekkima ja otsustasin juhtme maha lõigata ja augu kinni liimida, et ei lekiks. ilma juhtmeta tühikäigul töötas, niisiis lõikasingi ja liimisin. sellest tuli samasugune viga nagu sul. 2000 pöörde juures nagu suri välja, siduri alla vajutasin, siis töötas edasi. võtsin rõhu anduri tagant ära siis läks see 3500 juurde. Seega ma usun et see probleem on/oli juhtmega pihustis kinni.

kuna ma ei viitsinud väga eelmisi postitusi lugeda, siis võibolla on see üldse mõtetu postitus. :)
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitus Postitas _siim_ »

Kui sul on vana mehaaniline pump peale pandud pole sul mingit juhtpihustit enam vaja,selles pumbas kõik mehaaniline,kütuse etteanne jne...
Kasutaja avatar
majuv2ikevend
Postitusi: 2
Liitunud: 25.09.2008 19:56
Asukoht: Tallinn / Virtsu

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitus Postitas majuv2ikevend »

_siim_ kirjutas:Kui sul on vana mehaaniline pump peale pandud pole sul mingit juhtpihustit enam vaja,selles pumbas kõik mehaaniline,kütuse etteanne jne...
seda arvasin minagi, et ei ole vaja, aga ta hakkas pumba peal olevat solenoidi lülitama. panin teise juhtme sellele peale, mis seal lähedal nisama rippus ja nüüd on kõik korras. :)
ılı.ıllı™ .lııl d'-_'b lııl.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitus Postitas _siim_ »

No meh pumba jaoks peab jah toite vedama mingist muust süütega juhitavast ahelast,neid on seal küll.
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitus Postitas citizen »

Tõnuril pole seda omegat imo juba ammu enam
Vasta