Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Sinna kohta vähemalt teoorias eriti vesi ligi ei pääse mitte kuidagi, mul ju autol ees lahtist kohta polegi kus õhk või vesi sisse saaks minna...

aktiiv subwoofer.. noh.. suvel ju auto mootorit ei ehita,aga muusikat sai ikka vähe tehtud. See samas on suht esimene auto kus midagi erilisemat muusika poolelt vist sisse ei ehita (raskemaks autot tahtlikult eriti ei tee ühesõnaga).

Preagu on selline jälle kopp ees autost, pisiasju mida teha on palju (no tegelt alla 10) , samas nagu midagi eriti ei edene kui seal kallal 2h nikerdada õhtuti..
võtan vist järgmine nädal puhkuse ja ehitan auto valmis ära nädalaga, on tehtud vähemalt suveks. :-D

natuke kahju on,et valmiskiti välimust päris ei jää,aga mis teha , saan siiski poole odavamalt kui kitti ostes. ;)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Maik kirjutas: lisaks ei taha kaotada küttekulu funktsioone ja muud mis see auto aju teeb, näiteks kõikide veakoodide lugemine stockis ilma mingi abivahendita jne.
Selle taha asi ei jääks. Mõlemad funktsioonid - progetav kütusekulu väljund (datalogi v välise k.a. original arvuti jaoks) ning aju/andurite diagnostika läppariga, aju lediga v välise "check engine" tulega (+ 4 vabalt progetava vea-/hoiatusparameetriga Sm4 puhul) on Autronicul olemas. 8)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ja hind 20 000 + tune ?

Preagu on projekti hind mu enda jaoks kuskil 25 kandis....
Asju ostetud rohkem aga teistmoodi kulu lihtsalt.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kui tugevad C5`e 6-sed manuaalkastid on? Kui pidamine on väga hea, siis kui mitu Nm`i oleks piiriks?
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

hents99 kirjutas:Kui tugevad C5`e 6-sed manuaalkastid on? Kui pidamine on väga hea, siis kui mitu Nm`i oleks piiriks?
mis kast tal üldse all on. ega ometi se vana t56?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

t56 ikka minuarust?

kastile see minuteada eriti ei mõju see väikene jõud ... kõvasti ennem annab sidur järgi... viperi vist ju sama kast all ja eestis sõitis too üle 700hp? rattast? kui ma ei eksi... ja seal peaks väänet ka uhkesti olema...

praegu peaks väänet üle 500 ilusti tulema, huvitaval kombel väändenumbrid eriti ei suurene vs hobujõudude numbritega, aga mis teha :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Vanematel Viperitel on Getragi kastid, mida kohtab ka Supra ja M5 all.
Uuematel T56 jah, mis pidavat Getragist kõvasti nõrgem olema - muidugi USAs on jõunumbrid ka teisest puust.

Väike plaan on Mersu V8 otsa manuaali panna, MB`l endal pole manuaali.
Hetkel oleks corvette kasti saada. Üleüldse on hinnad neil odavad.

T56 kasti pidavat ka mitut erinevat varianti olema, sõltub aastakäigust, nagu ma aru olen saanud. Uuemad pidavat nõrgad olema.

Aga kui sinu auto all vastu peab, siis ei tohiks probleemi olla.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

vähe OT, aga räägi Maik, kas sul sellist probleemi pole,et kiirendades 3. asemel 5. kipub minema?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

Maik kirjutas: praegu peaks väänet üle 500 ilusti tulema, huvitaval kombel väändenumbrid eriti ei suurene vs hobujõudude numbritega, aga mis teha :)
Stock vääne peaks 5.7 ls1-l 500nm olema. Kompressorist peaks 600+ ikka saama, et asjal mõtet oleks.
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Kui sa tugevat kasti tahad, siis otsi Getrag 420G 6k manual
Supra MK4, vete, bmw m5,M3r6 850,750,740,540. KINDLASTI ON KUSAGIL VEEL.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

sallu kirjutas:Kui sa tugevat kasti tahad, siis otsi Getrag 420G 6k manual
Supra MK4, vete, bmw m5,M3r6 850,750,740,540. KINDLASTI ON KUSAGIL VEEL.
Jah, need on variandid, vette T56 on tunduvalt odavam ja laialt kättesaadav, ka Eestist. Kui vastu peab, siis on mure murtud.

Vabandan OT pärast.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

junsu kirjutas:vähe OT, aga räägi Maik, kas sul sellist probleemi pole,et kiirendades 3. asemel 5. kipub minema?
minul pole seda juhtunud,aga üsna konkreetsete käikudega kast on see küll... esimest on päris raske vahest sisse saada
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Maik kirjutas:t56 ikka minuarust?

kastile see minuteada eriti ei mõju see väikene jõud ... kõvasti ennem annab sidur järgi... viperi vist ju sama kast all ja eestis sõitis too üle 700hp? rattast? kui ma ei eksi... ja seal peaks väänet ka uhkesti olema...

praegu peaks väänet üle 500 ilusti tulema, huvitaval kombel väändenumbrid eriti ei suurene vs hobujõudude numbritega, aga mis teha :)
Asi selles, et tavarehvidega suitsetad esimesed kolm käiku lihtsalt läbi, maha rahuneb alles neljandal (1:1). Vaata, et möödasõitu alustades üle tee kraavi ei lenda! :)

Pole mõtet kohe näiteks seda tellida:
http://www.lencoracing.com/ST1200MasterPage.html

500 väänet vast ikka lb-ft, vahe Nm 1.36 korda.

Detailide õhkulendamised käivad paraku asja juurde, kui ei meeldi, tuleb ala vahetada ja hakata näiteks postmarke koguma...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

pr8 kirjutas:Detailide õhkulendamised käivad paraku asja juurde, kui ei meeldi, tuleb ala vahetada ja hakata näiteks postmarke koguma...
Kulla Pärtel, inimene ehitab endale kiiret tänavaautot, millega südamerahus liigelda ja tahtmise korral vajutada, mitte võistlusautot.
IMO on täiesti normaalne hoopis see, kui auto ehitatakse läbimõeldult kiireks nii, et midagi õhku ei lenda. Kui midagi pidevalt õhku lendab, siis on kuskil tehtud viga.

Nõrgim lüli on igal autol, aga selleks ei pea kindlasti olema käigukast, vaid võiks olla midagi hoopis odavamat (pooltelg nt).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Mulle meeldib,et sel autol on veojõu kontroll, see suhteliselt välistab parteli poolt toodud näite,et möödasõidul külg ees kraavipoole tüürida...

:)

Aga see nädal tahaks testisõidud ära teha autoga igastahes.

2 küsimust ka.. kui palju see midagi muudab kus on õhuvõtul restrictor plaat (avaga ca 70mm) , kas kompressori ees on halvem koht ,kui kohe peale õhufiltrit näiteks? Õhuvõtu toru tuleb mul 70cm kuskil, ei suuda mahutada filtrit lähemale ära . On see halb? Hetkel panin restrictori otse komprssori suu ette....ise mõtlen,et äkki peaks mujal olema...et kui gaasi järsult vajutada, võiks labadeees parem voolavus olla ?(labad ise nii 76mm äkki suured) ..see vahe ma kujutan võib reaalselt ainult 1-2 hp olla? Tekitab seal veel õhukeeriseid või midagi..?

Kuidas saab õhufiltri voolavust vms teada.. preagu lähen apexi kuivfiltri peale 9 " pikk element, muid andmeid antud pole... :roll:
Dynos saab küll teada palju hp-d muutuvad õhufilrit vahelt võttes,aga see on ka kõik...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta