Radika ribide puhastamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Radika ribide puhastamine

Postitus Postitas Maik »

Tegu pole küll IC radikaga, vaid kliima omaga - asub ta aga IC ja pearadika vahel ja tundub üsna rokane olema. Niipalju kui pearadikat puhastades katsetasin , õhk pole just parim sodi väljaajaja.. eemaldada teda ei saa ja otse ribide vahele vett vms ka lasta ei saa.

Kas keegi midagi huvitavamat on ka katsetanud ? Endal torkas pähe torusiil näiteks ? :roll:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
dizze
Postitusi: 27
Liitunud: 14.09.2008 1:45
Asukoht: Keila

Postitus Postitas dizze »

Kui tegu on alumiiniumiga siis hoia Torusiil sellest kaugel.
Torusiil reageerib alumiiniumiga... Ehk radikas keeb ära.

Jutujätkuks....
Samal meetodil saad pauku ka teha. Valad pudelisse 100-200ml Torusiili.
Valmistad alumiiniumi puru (sobib ka lihtsalt fooliumi tükid). Topid need ka pudelisse keerad korgi peale ja loksutad. Peale seda viska võimalikult ruttu ja endast kaugele see ära. Pudel plahvatab rõhu tõttu.
Bokser mootor...
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Seda teist asja olen ajaviiteks teinud töö juures, (täitsa meelest läks ära,et aluga ta jah just reageeribki kõvasti)
esmesele asjale siis mingit asja pole mis seda ära kaotaks...?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Proovi ikka midagi vedeldavat pritsida sinna ja siis lase suruõhuga puhtaks.
Diislikütust, brake cleanerit, bensiini, jne.

Diislikütus pole vb parim, see ei kuiva nii hästi ära ja võib omakorda sodi koguda.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Mingi puhastusvahendiga leotada mõnda aega ja siis survepesuriga. Peaks piisavalt puhtaks tegema.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Ringo
Postitusi: 145
Liitunud: 27.11.2004 3:18

Postitus Postitas Ringo »

taxu kirjutas:Mingi puhastusvahendiga leotada mõnda aega ja siis survepesuriga. Peaks piisavalt puhtaks tegema.


Mina survepesuriga seda ei peseks! Ise olen leotanud leelisega ntx aine nimega turbo ja pärast vee all ära loputanud.
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Survepesurit ei soovita, kuna enamjaolt lastakse survepesuriga lihtsalt ribid kõveraks ja siis ei käi sealt ültse õhk läbi!!
Aga jah piduriketta puhastus vahendiga võib leotada, kuna to võtab igasuguse sita lahti ja aurab suht hästi ise minema.
Kindlasti võib ka suruõhuga puhuda ja jebida.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

suruõhk ikka peaks asja ära ajama .Suureauto radika puhastamisel seda isegi kasutanud.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Kondi radikat olen ise puhastanud 9bar rõhuga, otse lased siis ribisid kõveraks ei löö, kui juba kuidagi küljealt lased siis tõmbab õrnalt kõrveraks..
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Survepesuri otsa ei tohi lihtalt nii ligi pista et painutama hakkab. Ise mingi poole meetri pealt korduvalt radikasse lasnud ja pole küll midagi veel kõver. Ja kuna vesi on ikkagi kõige universaalsem lahusti, siis ma jääks küll ikka tolle juurde, kui tahta korralikult puhtaks teha. Tuleb lihtsalt silmad lahti hoida ja jälgida et miski ei murduks ega kõverduks.
Sest lõhkumise koha pealt põhimõttelist vahet ju pole, kas lased vett, õhku või ükskõik mida. Mehaanilist mõju tekitab osaksete kineetiline energia. Mis omakorda sõltub nende massist ja kiiruse ruudust. Tahan öelda seda, et samamoodi võib suruõhuga ribid minema lasta, vahet pole. Sõltub vaid kiirusest millega õhujuga ribisid tabab.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Survekale ligipääsu pole (kuna auto alles laiali), 9 bari rõhku kah väga ei ole oma garaasis, kliima radika taga on nüüdseks juba pearadikas, seega enam õhuga ka ei saa midagi väga teha,läheb lihtsalt 2 radika vahele siis praht nüüd.. IC käiks suht lihtsalt ees ära, seega oleks mingi lahustava aine pealekallamine kõige lihtsam variant olnud.

ilmselt panen auto kokku tagasi nii nagu oli... töötas enne, töötab ka nüüüd ilmselt probleemitult...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta