
Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Bensiinipaak paigas:

Sisselasketorustik valmis:




Sisselasketorustik valmis:



Viimati muutis Raceboy, 17.11.2011 14:27, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Niiaplju veel mootorijuhtimise detailidest, et VEMS-ile lisandub Bluetooth moodul koos spetsiaalse suure võimendusteguriga antenniga (lagedal levi Class 1 teise poole seadmega u 1.5-2km) ja autot saab häälestada/andmeid salvestada sõidu ajal kasvõi boksist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Seade pole veel minu käes, tellisin selle hiljuti. See 2km on muidugi ideaaltingimustes, aga 1-1.5km pidavat suht tavapärane olema.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jahutusradikas (õigemini radikad) ei tule mootoriruumi.
Sõidu ajal on vaja jälgida, et näidud normis oleks, ise ei jõua kõike täpselt jälgida. Lisaks kui vaja, saab paari klahvivajutusega möödasõiduks vms korraks paarkümmend lisahobust.
Ei hakka enne spekuleerima, palju rõhku või jõudu, elame-näeme. Tahaks aga ikka rohkem, kui tavalist stock 924 mootorit turbotades sain.
Sõidu ajal on vaja jälgida, et näidud normis oleks, ise ei jõua kõike täpselt jälgida. Lisaks kui vaja, saab paari klahvivajutusega möödasõiduks vms korraks paarkümmend lisahobust.
Ei hakka enne spekuleerima, palju rõhku või jõudu, elame-näeme. Tahaks aga ikka rohkem, kui tavalist stock 924 mootorit turbotades sain.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Et siis boksist keegi regullib sulle hobuseid peale, kui on oht et hakkad möödasõite tegema? Opentrackil?Raceboy kirjutas:Sõidu ajal on vaja jälgida, et näidud normis oleks, ise ei jõua kõike täpselt jälgida. Lisaks kui vaja, saab paari klahvivajutusega möödasõiduks vms korraks paarkümmend lisahobust.
Opentrackil ei ole sellel asjal pointi, see on lihtsalt võimalus. Algul tuleks autoga harjuda ja võimalikult palju sõita, seejärel alles võib hakata hobuseid juurde häälestama 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna kuulsin esimest korda mootori häält.
Tõsi, käis ta umbes paar sekundit kuna ilmselgelt ei saa nullist kokkulaotud mootorit koos nullist paigaldatud ajuga kohe nagu siidi käima ja järgmisteks käivitusteks oli aku kahjuks jõuetu. Panin aku laadima ja homme võiks käimise pikkust juba minutites lugeda. Kui saan tuttavalt kaamera, äkki saab isegi sinatuubi video.
Hea oli see, et kütusesüsteem toimis laitmatult kohe ja kuskilt mingeid kahtlasi lekkeid ei paistnud.
Tõsi, käis ta umbes paar sekundit kuna ilmselgelt ei saa nullist kokkulaotud mootorit koos nullist paigaldatud ajuga kohe nagu siidi käima ja järgmisteks käivitusteks oli aku kahjuks jõuetu. Panin aku laadima ja homme võiks käimise pikkust juba minutites lugeda. Kui saan tuttavalt kaamera, äkki saab isegi sinatuubi video.
Hea oli see, et kütusesüsteem toimis laitmatult kohe ja kuskilt mingeid kahtlasi lekkeid ei paistnud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Panin täna uuesti käima, laetud akuga käivitus laksust ja kõik oli korras, valesid helisid ei kostunud, õlirõhk tõusis ettenähtud kohta.
Kapoti all on praktiliselt kõik peale jahutusradikate ja karterituulutusvoolikute olemas ja paigas. Millalgi peaks kohale jõudma ka kütuselati materjal, siis teen ka uue lati.
Kui esiteljele flantsid valmis saavad, pidurisüsteem ära õhutada, ülejäänud auto elektrisüsteem lõpetada, iste paika panna, klaasid ette panna (2mm pleksist, juhiuks 3mm), siis võiks auto juba omal jõul liikuda. Ja kindlasti jäi midagi to-do loetelust välja
Kapoti all on praktiliselt kõik peale jahutusradikate ja karterituulutusvoolikute olemas ja paigas. Millalgi peaks kohale jõudma ka kütuselati materjal, siis teen ka uue lati.
Kui esiteljele flantsid valmis saavad, pidurisüsteem ära õhutada, ülejäänud auto elektrisüsteem lõpetada, iste paika panna, klaasid ette panna (2mm pleksist, juhiuks 3mm), siis võiks auto juba omal jõul liikuda. Ja kindlasti jäi midagi to-do loetelust välja

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Praegused on pandud vaid ajutiselt silikoonpõlvede lõikamisjääkidega. Enne, kui sõitma lähen, ühendan ikka normaalpikkuste (u. 10cm) lõdvikutega torud omavahel.
Lahtitulemise vältimiseks on olemas lihtsad nipid nagu näiteks keermelatiga fikseerimine
Ja ma pole eriline lõdviku-fänn. Põlvi ei kasuta, kui vähegi võimalik ja silkoonlõdvikud on vaid torude ühendamiseks, mitte torude eest.
Lahtitulemise vältimiseks on olemas lihtsad nipid nagu näiteks keermelatiga fikseerimine

Ja ma pole eriline lõdviku-fänn. Põlvi ei kasuta, kui vähegi võimalik ja silkoonlõdvikud on vaid torude ühendamiseks, mitte torude eest.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;