Toyota Supra 3.0T Markel
Nonii, kes tahab veel irvitada juhioskuste ebaolulisuse üle, siis palun lugege kokku, mitu korda John Force pedaalis. Seda saab näha aegluubis väljalaskeleekide põhjal.
Klipi kvaliteet on null, aga sisu üsna vastupidine.
http://www.youtube.com/watch?v=_LUoNtbeFVM
36 x 17.5 x 16 tagarattad, mis käivad 500+ km/h on ikka parajad hoorattad, mis suitsevad. Nagu näha, siis Tom Anderson keeras Al Hoffmanni mootoril magneetosid hilisemaks.
http://www.youtube.com/watch?v=FbsMpgpzhuw
Viimane litsentsisõit 3000 hj Top Alcohol Dragsteriga. Piloodiks on naisterahvas nimega Kathy. Ma nüüd natuke spekuleerin. Käigukast on air-shifted Lenco. (Air on CO2). Nupud roolil, parem 2. käik, vasak kolmas. Reverser on vasakul, varjud paremal.
Pidur on "käsipidur", vasak jalg on siduri ja parem gaasi jaoks ja kuna naisterahvastel kolmandat jalga pole, siis on käsipidur paremal.
Kõikidele "ah, kiirenduses pole juhioskused olulised" oleks 5 sek aeg mõistagi käkitegu.
http://www.youtube.com/watch?v=iMngL_mmkns
Austraalia Top Doorslammer ehk Pro Mod. Zap'i autost, juht on paremal, heh.
Pange tähele, et burnouti ajal läheb kabiin suitsu täis. See on ok.
Klipi kvaliteet on null, aga sisu üsna vastupidine.
http://www.youtube.com/watch?v=_LUoNtbeFVM
36 x 17.5 x 16 tagarattad, mis käivad 500+ km/h on ikka parajad hoorattad, mis suitsevad. Nagu näha, siis Tom Anderson keeras Al Hoffmanni mootoril magneetosid hilisemaks.
http://www.youtube.com/watch?v=FbsMpgpzhuw
Viimane litsentsisõit 3000 hj Top Alcohol Dragsteriga. Piloodiks on naisterahvas nimega Kathy. Ma nüüd natuke spekuleerin. Käigukast on air-shifted Lenco. (Air on CO2). Nupud roolil, parem 2. käik, vasak kolmas. Reverser on vasakul, varjud paremal.
Pidur on "käsipidur", vasak jalg on siduri ja parem gaasi jaoks ja kuna naisterahvastel kolmandat jalga pole, siis on käsipidur paremal.
Kõikidele "ah, kiirenduses pole juhioskused olulised" oleks 5 sek aeg mõistagi käkitegu.
http://www.youtube.com/watch?v=iMngL_mmkns
Austraalia Top Doorslammer ehk Pro Mod. Zap'i autost, juht on paremal, heh.
Pange tähele, et burnouti ajal läheb kabiin suitsu täis. See on ok.
Paistab, et isegi varju-kangi tõmbamine pole iga ühe jaokspr8 kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=iMngL_mmkns
Austraalia Top Doorslammer ehk Pro Mod. Zap'i autost, juht on paremal, heh.
Pange tähele, et burnouti ajal läheb kabiin suitsu täis. See on ok.



EDIT:

Loodan, et auto saab hea juhi ja võidab B-klassi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tere,
hooaja rendi hind sisaldab:
Testipäev - et autoga tutvuda
Autot EMi 4-l etapil osalemiseks
Tiim- 2 liiget, kellest 1 mehaanik ja teine Samvel- kui ta viitsib ja vaja on
Treilerit auto vedamiseks
Vajadusel mu firma bussi, et treilat tõmmata ja nodi kaasa vedada
Kütus - arvestades testipäev + 4 etappi (MS109)
Vajadusel saan anda kogu oma võistlusvarustuse(kombe, kindad,jalatsid,kiivri)
Mootori värskendus hooaja lõpus.
Rentijal jääb lisaks kanda:
kulu auto hooldamiseks-iga võistluse järgne õlivahetus, vajalik pisirem jne
Auto transportimine - BE kat juht
Mitmepäevaste võistluste puhul tiimi majutus ja toit
Hooaja jooksul sõitja vigade tulemusena purunenud detailide vahetus.
Hooaja lõpus uued rehvid ja vajadusel uued rehvid ka hooaja jooksul siis!
Samuti saab leppida kokku reeglites, kui soovitakse näiteks sõita ka mujal kui eestis.
Kui auto meeldib, siis hooaja lõpus ostupakkumine tehes arvestan hooaja tasu sissemaksena !!!
Kui tekib lisaküsimusi, siis olen valmis vastama neile.
Markel
521 5678
hooaja rendi hind sisaldab:
Testipäev - et autoga tutvuda
Autot EMi 4-l etapil osalemiseks
Tiim- 2 liiget, kellest 1 mehaanik ja teine Samvel- kui ta viitsib ja vaja on

Treilerit auto vedamiseks
Vajadusel mu firma bussi, et treilat tõmmata ja nodi kaasa vedada
Kütus - arvestades testipäev + 4 etappi (MS109)
Vajadusel saan anda kogu oma võistlusvarustuse(kombe, kindad,jalatsid,kiivri)
Mootori värskendus hooaja lõpus.
Rentijal jääb lisaks kanda:
kulu auto hooldamiseks-iga võistluse järgne õlivahetus, vajalik pisirem jne
Auto transportimine - BE kat juht

Mitmepäevaste võistluste puhul tiimi majutus ja toit
Hooaja jooksul sõitja vigade tulemusena purunenud detailide vahetus.
Hooaja lõpus uued rehvid ja vajadusel uued rehvid ka hooaja jooksul siis!
Samuti saab leppida kokku reeglites, kui soovitakse näiteks sõita ka mujal kui eestis.
Kui auto meeldib, siis hooaja lõpus ostupakkumine tehes arvestan hooaja tasu sissemaksena !!!
Kui tekib lisaküsimusi, siis olen valmis vastama neile.
Markel
521 5678
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
1000+ hj autodel on crew chief a&o. John Force'il on Austin Coil olnud alates 1985.a. Esimene võit tuli 1987, siis NHRA meistritiitlid 1990, 1991, 1992, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2004, 2006.
Take that Schumi!!
http://www.nhra.net/50th/top50/J_Force02.html
Take that Schumi!!
http://www.nhra.net/50th/top50/J_Force02.html
Selle dragi ja sõiduoskuse seose kohta võib niipalju öelda, et kui dragis on vaja keskenduda maksimaalselt paarkümmend sekundit ühe sõidu jaoks, siis näiteks ringrajal on seda vaja teha minimaalselt paarkümmend minutit (enamasti paar tundi vähemalt). Kui dragis on vaja auto ainult otse hoida ja ja õiges koguses gaasi vajutada, siis rinkal pead sa auto rajal hoidma, õigel ajal pidurdama (dragis õigel ajal pidurdamine on naljanumber võrreldes rinkaga, isegi paar tuhat hp autodega), rooli keerama, arvestama teistega, keda võib mitukümmend olla ja lisaks veel kiiresti sõitma. Rõhutaks, et rinkal ei sõltu rajal kiire olemine niipalju autost, kui dragis.
Kui dragis võib suht-koht iga mees keskpärasel tasemel sõitjaks ennast harjutada ja palju ka tippklassi, siis rinkal suudavad väga vähesed väga kiired olla.
Kes dragil ei suuda 500-600 hj autot sirgelt hoida, sellel on veel küll pikk tee sõiduoskuse juurde.
Kui dragis võib suht-koht iga mees keskpärasel tasemel sõitjaks ennast harjutada ja palju ka tippklassi, siis rinkal suudavad väga vähesed väga kiired olla.
Kes dragil ei suuda 500-600 hj autot sirgelt hoida, sellel on veel küll pikk tee sõiduoskuse juurde.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Natukene vaidleksin siinkohal vastu. Kui ikka juhil on tahtmist ja järjepidevust õppida, täiustada ja arenenda, siis ma usun, et saab ka väga kiirelt sõita ja eks see teadmiste ja oskuste omandamine võtab ikka kõvasti aega.Raceboy kirjutas: Kui dragis võib suht-koht iga mees keskpärasel tasemel sõitjaks ennast harjutada ja palju ka tippklassi, siis rinkal suudavad väga vähesed väga kiired olla.
Ma rõhutasin meelega väljendit "väga kiireks". Keskpäraseks suudavad end paljud harjutada, väga kiire olla on midagi muud ja seal peab olema koos suur tahtmine ja vähemalt sama suur kogus annet.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Küll väga OT juba,kuid pean lihtsalt ära mainima,et harjutamine teeb harjutajaks,meistriks sünnitaksec20xe kirjutas:Natukene vaidleksin siinkohal vastu. Kui ikka juhil on tahtmist ja järjepidevust õppida, täiustada ja arenenda, siis ma usun, et saab ka väga kiirelt sõita ja eks see teadmiste ja oskuste omandamine võtab ikka kõvasti aega.Raceboy kirjutas: Kui dragis võib suht-koht iga mees keskpärasel tasemel sõitjaks ennast harjutada ja palju ka tippklassi, siis rinkal suudavad väga vähesed väga kiired olla.

Lost but not forgotten
Mõlemad on siiski sõitmine teise või teiste inimeste vastu ja konkurentidel on niisama raske kui sinul...ühe õnn on teise ebaõnn ja vastupidi. Dragis kümnendiku kaotades oled tihtilugu mängust väljas...rinkal võib teiste vahel sekundeid huiata või neid järele võtta ilma et su positsioon kohe muutuks. Ei ole Dragsteri piloot kehvem mees ja vähem oma ala asjatundja kui ei kusagilt tulnud ruberoid formelis. Kõik on suhteline ja ei ole olemas spordiala kus igaüks võiks kohe tipp olla.....Kui kõik on osavad siis pole ju kedagi osavat.
EDIT: Füüsilise pingutuse erinevus on muidugi kestvuse tõttu olemas ja usun, et puhtalt kaelalihaste tööd teeb rinkal kordades rohkem kui 1 pauk prussiga selga ja kaela.
EDIT: Füüsilise pingutuse erinevus on muidugi kestvuse tõttu olemas ja usun, et puhtalt kaelalihaste tööd teeb rinkal kordades rohkem kui 1 pauk prussiga selga ja kaela.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mis te jahute, m.a. on triatlon palju keerulisem ja vaimselt/füüsiliselt raskem kui 20min ringrada
Aastate jooksul niipalju kuulnud eri suundadest, et näe oleks mul Maximi supra küll ma siis näitaks. Kahjuks tegureid on väga palju, ainult võimsus ei sõida kuhugile ja selliste mänguasjadega on sõiduoskus juba oluline. Ma tahaks väga näha kes suudaks samade tingimustega (rada, rehv, "tavamanual", "tavasild" jne) sõita Markeli 9.3sek sarnast v paremat tulemust. Ma olen veendunud, et seda ei juhtu.
Pärtel, ma arvan et Erkki sekund kiirem sõit on ka palju "sujuvam" kui Markeli autoga madal 9
Aga teemast ka. Kui vaja olen tõesti võistlusel olemas ning aitan auto võimalikult sirgelt ja kiirelt liikuma. Kindlasti on seda uue automaatkastiga setupi juures ka lihtsam saavutada ning kokkuvõttes peaks auto olema tunduvalt stabiilsem ja seega ka lihtsam sõita. Markeli pakkumine on m.a. väga hea ning sellisele autole/tiimile peaks hooaja kulude katteks ka sponsorraha leidma. Mina näen selles autos tulevase hooaja B klassi Eesti meistri peafavoriiti

Aastate jooksul niipalju kuulnud eri suundadest, et näe oleks mul Maximi supra küll ma siis näitaks. Kahjuks tegureid on väga palju, ainult võimsus ei sõida kuhugile ja selliste mänguasjadega on sõiduoskus juba oluline. Ma tahaks väga näha kes suudaks samade tingimustega (rada, rehv, "tavamanual", "tavasild" jne) sõita Markeli 9.3sek sarnast v paremat tulemust. Ma olen veendunud, et seda ei juhtu.
Pärtel, ma arvan et Erkki sekund kiirem sõit on ka palju "sujuvam" kui Markeli autoga madal 9

Aga teemast ka. Kui vaja olen tõesti võistlusel olemas ning aitan auto võimalikult sirgelt ja kiirelt liikuma. Kindlasti on seda uue automaatkastiga setupi juures ka lihtsam saavutada ning kokkuvõttes peaks auto olema tunduvalt stabiilsem ja seega ka lihtsam sõita. Markeli pakkumine on m.a. väga hea ning sellisele autole/tiimile peaks hooaja kulude katteks ka sponsorraha leidma. Mina näen selles autos tulevase hooaja B klassi Eesti meistri peafavoriiti

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kogu sõiduprotseduur kestab u. 2 minutit. Sõit ise on omaette teema, ajataju läheb warp drive'i. 4 sekundi jooksul "ah, aeg ajalt vaatasin, mida konkurent teeb!" Ja konkurent võib sinu rajale "külla tulla" ehk ei ole nii, et sõidad vaid oma sõitu.
Piloodi füüsilise poole pealt ei ole midagi häbeneda. Stardis "lendab rekka selga", finishis ripud vöödes 5 G'ga. Näiteks Top Fueli 1984, 1988, 1990, 1991, 1992 meistril Joe Amatol tuli silma võrkkest lahti ja pidi loobuma.
http://www.nhra.net/50th/top50/J_Amato09.html
Muuseas, ta on Keystone'i boss, kes on Top Partsi (Lauri Kuriks) tarnija.
Kui on kaks suurt varju, siis teist korda enam ei taha. Vahetad väiksemate vastu. Kahe varju point on rohkem backup, üks vari võib peeti minna ja siis tuleb karm off-road.
Vöödes rippumise kohta on Funny Car'i piloodil Del Worshamil toredad mälestused. Nimelt need läksid sõidu ajal lahti ja ta lendas teatud meesterahva kehaosadega vastu rooli, mis oli väga valus. Edaspidi kontrollis vöid väga hoolikalt ja siis kontrollis veel uuesti.
Markel/Sam, kuidas hooldusvälp on? Turbo on väga pehme mootorile, tüübid räägivad, et kui 6.5 asemel 6.8 sõita, siis kestab igavesti. Kõige karmim on naerugaas (N2O). Nitro Pro Modil on mootorist 1400 hj ja mitmeastmeline nitrolaks on kokku u. 1000 hj ehk kokku 2400. Süüde keeratakse pea nulli. Dünos on mootorid lihtsalt pooleks läinud.
Aga veelkord, et tiimipealik on ülioluline. Näiteks Top Fuel'i piloot Morgan Lucas, kes on Lucas Oil'i omaniku poeg, vahetas üsna tihti tiimipealikke, et miks ma ei võida, mille eest ma maksan. Loomulikult tulemust ei tulnud. See hooaeg võttis õppust - praegune tiimipealik jääb hooaja lõpuni, ükskõik, mis juhtub!
Piloodi füüsilise poole pealt ei ole midagi häbeneda. Stardis "lendab rekka selga", finishis ripud vöödes 5 G'ga. Näiteks Top Fueli 1984, 1988, 1990, 1991, 1992 meistril Joe Amatol tuli silma võrkkest lahti ja pidi loobuma.
http://www.nhra.net/50th/top50/J_Amato09.html
Muuseas, ta on Keystone'i boss, kes on Top Partsi (Lauri Kuriks) tarnija.
Kui on kaks suurt varju, siis teist korda enam ei taha. Vahetad väiksemate vastu. Kahe varju point on rohkem backup, üks vari võib peeti minna ja siis tuleb karm off-road.
Vöödes rippumise kohta on Funny Car'i piloodil Del Worshamil toredad mälestused. Nimelt need läksid sõidu ajal lahti ja ta lendas teatud meesterahva kehaosadega vastu rooli, mis oli väga valus. Edaspidi kontrollis vöid väga hoolikalt ja siis kontrollis veel uuesti.
Markel/Sam, kuidas hooldusvälp on? Turbo on väga pehme mootorile, tüübid räägivad, et kui 6.5 asemel 6.8 sõita, siis kestab igavesti. Kõige karmim on naerugaas (N2O). Nitro Pro Modil on mootorist 1400 hj ja mitmeastmeline nitrolaks on kokku u. 1000 hj ehk kokku 2400. Süüde keeratakse pea nulli. Dünos on mootorid lihtsalt pooleks läinud.
Aga veelkord, et tiimipealik on ülioluline. Näiteks Top Fuel'i piloot Morgan Lucas, kes on Lucas Oil'i omaniku poeg, vahetas üsna tihti tiimipealikke, et miks ma ei võida, mille eest ma maksan. Loomulikult tulemust ei tulnud. See hooaeg võttis õppust - praegune tiimipealik jääb hooaja lõpuni, ükskõik, mis juhtub!
Muidugi on sujuvam, kaks käiku, esimene läheb u. 170 km/h. Probleem oli mõistagi rada, muidu oleks kuskil 7.80 @ 290. Seda on raske saada kui 200 juures on külg ees. Pärnus tõmbas 200-402.33 m umbes 200 pealt 270'ni, arvutasin peale võistlust,et u.1500 hj oli. Finishijoonel on kiirendus 0.6G, ehk tavaautoga täiega kohaltvõtt. Jahe õhk on kompressormoorile üsna hea.555vrx kirjutas:Pärtel, ma arvan et Erkki sekund kiirem sõit on ka palju "sujuvam" kui Markeli autoga madal 9![]()
Automaatkastiga olen igasuguseid trikke teinud. Näiteks Nõmmel Terminaatori kontserdi raames suitsetasin Lauri ex-Camaroga ristmiku nii täis, et liiklus jäi seisma.
Manuaalkastiga on seevastu keeruline, mul on automaatkasti refleksid. Stiilinäide on see, et Ford Sierraga läks lumes külg ette, lasin gaasi maha, automaadil tõmabab otseks, manuaalil hakkab mootoriga pidurdama, ehk läks täiesti käest ära. Pidurid plokki ja kraavi katuse peale. Collateral damage'it polnud, lihtsalt Sierra Kuusakoskisse.
Kõige mugavam tänavasõiduks on 600 hj + Th-400. Võimsama juhtimisel pead juba pingutama. Mitte, et 1500 hj tänavaauto üle mõistuse oleks. Ega iga hobust pea korraga kasutama!
Rääkides siin minu sõiduoskustest või teiste oskustest siis mina ei pea ennast mingiks üliheaks sõitjaks. Arvatavasti kui keegi selle auto rendiks, siis nüüdse TH400 setupiga on sellega võimalik veelgi kiiremini sõita ja usun, et see auto peaks olema täiesti uues sekundis.
Seega, kes tahab näidata, et ta oskab minust paremini sõita, siis palun 150 000.- ja te saate praktiliselt kõik, mida hooaja läbimiseks vaja on
Seega, kes tahab näidata, et ta oskab minust paremini sõita, siis palun 150 000.- ja te saate praktiliselt kõik, mida hooaja läbimiseks vaja on

Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Igal juhul sõidan!!
Eesti rekord B-klassis on ju sõidetud sinna enam mittesobiva autoga, seega kavas see ikka korraliku B-klassi masina ja inimese nimele vormistada. ja võibolla ka üllatus esinemine veel lisaks :D
Eesti rekord B-klassis on ju sõidetud sinna enam mittesobiva autoga, seega kavas see ikka korraliku B-klassi masina ja inimese nimele vormistada. ja võibolla ka üllatus esinemine veel lisaks :D
Viimati muutis Markel, 05.03.2009 13:29, muudetud 1 kord kokku.
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD