Kõige esimese punktini, nina vms see ka on. Võistluskorras.Mõtled sa poolraami otsteni või maks kaugus (intercoolerini)?Kui palju kere front overhang on? S.t. esiratta rummust ettepoole.
Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tõele au andes tuli Äpuracingu ajavõtu (sellesama, mida peale eelmise BHRA oma läbiküpsemist ja enne uue muretsemist 2007 aastal ka tartus toimunud EM etappidel kasutati) trapi ja finishiandurid tõesti üles tõsta, sest õigel kõrgusel olevatest sõitsid osad tsiklid niimoodi läbi, et katkestuse pikkus jäi signaali saamiseks ebapiisavaks. Autodega seda probleemi ei olnud. Sama süsteemi on minuteada kasutatud Tartu Autoklubi sõitudel siiani, niiet mingil tingimusel on tal isegi õigus, pr8-l siis.hents99 kirjutas:Pärtel ju puhta teoreetik, muidugi ei tea ta anduritest midagi...way to go.
Vabandan teemavälise postituse pärast.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine
Küsi lisa 50 18 059
Küsi lisa 50 18 059
Xan, mis teemaväline jutt?
Muidugi võidakse arvata, et meeter siia või sinna, võtku või tagaratastest!
Tuletan meelde, et eelmise hooaja avaetapi kaotas Erkki Laurile 0.0015 sekundiga, mis teeb 10 cm... Kusjuures taganttuleva Erkki kiirus oli suurem. Arvutasin välja, et kui rada oleks 8 (kaheksa) meetrit pikem olnud, oleks hoopis Erkki võitnud...
Iga sentimeeter loeb!
P.S. olen üsna kindel, et lõpuandurid peavad olema 6 tolli kõrgusel (15 cm)
Muidugi võidakse arvata, et meeter siia või sinna, võtku või tagaratastest!
Tuletan meelde, et eelmise hooaja avaetapi kaotas Erkki Laurile 0.0015 sekundiga, mis teeb 10 cm... Kusjuures taganttuleva Erkki kiirus oli suurem. Arvutasin välja, et kui rada oleks 8 (kaheksa) meetrit pikem olnud, oleks hoopis Erkki võitnud...
Iga sentimeeter loeb!

P.S. olen üsna kindel, et lõpuandurid peavad olema 6 tolli kõrgusel (15 cm)
Viljar, väike nipp veel:
Pane vasak ratas 1" võrra (või isegi 2", näit Soome Street ja OL lubatud) ettepoole (wheelbase stagger). See suurendab rollouti.
Point selles, et saad rohkem lendstarti, s.t parema aja ja kiiruse. Miks just vasak ratas? Sest mootor väänab ju paremale ja vasak ratas tõuseb varem õhku, parem hoiab andurikiirt kauem katkestatuna.
Pane vasak ratas 1" võrra (või isegi 2", näit Soome Street ja OL lubatud) ettepoole (wheelbase stagger). See suurendab rollouti.
Point selles, et saad rohkem lendstarti, s.t parema aja ja kiiruse. Miks just vasak ratas? Sest mootor väänab ju paremale ja vasak ratas tõuseb varem õhku, parem hoiab andurikiirt kauem katkestatuna.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kas Eesti mehed on kõik loobunud? Eks meie teeme ka hetkel nn säästuprojekti. Ma üksi ka ei viitsi sõita ju.SAM:Viljar, teil suur vastutus, peate hoolitsema et B klassi tiitel jääks endiselt Eestisse
Sa mõtled tolli? Seda on küll raske teostada, kuid proovimist väärt. Varem ehitasime autot tänavale ja dragile, kuid nüüd on suunitlus nn tänavalegaalne Drag auto, mis on pigem Drag auto ja mõeldud kiireks otse sõiduks. Seega katsetame kõike, mis aitab autol stabiilselt ja kiirelt sõita.Pr8:Pane vasak ratas 1" võrra (või isegi 2", näit Soome Street ja OL lubatud) ettepoole (wheelbase stagger). See suurendab rollouti.
Kerge tundus sõit kuni 11.00sek. Sealt edasi läheb juba keeruliseks. Meeskond, auto käitumine, seadistamine, jõud ja siis kõva keskendumineuzzac:peen värk see otse sõitmine
stardijoonel.
Olen elus võtnud ühe punase tule ja seegi mitte EMV võistlusel. Keskmine reakstsioon oli 0,2-0,3sekki, sest kiiremini tavaliselt pole vajadust riskida.
Ega see kergelt ei tule.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Detailne info meie kodulehel. Proovin regulaarselt uuendada.
www.vkmracing.ee
www.vkmracing.ee
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Tolli jah. Muuseas, esimesed sentimeetrid on üsna üllatavad kui varem pole tähelepanu pööranud. Näiteks 2G stardi korral kulub 1 tolli läbimiseks 5 sajandikku, mis lõpus näiteks 250 km/h juures on 3.5 meetrit. Ja esimese 0.1 sekundiga jõuad tervelt 10 cm kaugusele!Sa mõtled tolli? Seda on küll raske teostada, kuid proovimist väärt. Varem ehitasime autot tänavale ja dragile, kuid nüüd on suunitlus nn tänavalegaalne Drag auto, mis on pigem Drag auto ja mõeldud kiireks otse sõiduks. Seega katsetame kõike, mis aitab autol stabiilselt ja kiirelt sõita.

Jälgi siis ka, et bump-steer'i poleks. S.t. esirataste üles/alla liikumisel kokku/lahkujooks muutub. Muidu peale starti maandumisel läheb käest ära. Samuti ebatasasustel ja eriti pidurdamisel.
Muuseas, mis teed kui paremale/vasakule kisub? IRS'st tean ainult seda, et see on USA asutus. 
Jäiga sillaga on näiteks see omapära, et nõrga mootoriga tahab kardaan silda samas suunas keerutada, ehk surub vasakut ratast ja tõstab paremat -> kisub paremale. Samas teatud võimsusest olukord muutub vastupidiseks, kuna mootor väänab kere kaudu parema ratta maha ja kisub hoopis vasakule. Erkki puhul oligi enam-vähem "üleminekuperiood" ehk suht neutraalne. Väike preload paremale. 4-linki puhul siis paremat ülemist hooba veerand pööret lühemaks ehk kerge lisakoormus paremale rattale (ja diagonaalis siis ka vasakule esimesele, mida tuleb arvestada pidurdamisel).

Jäiga sillaga on näiteks see omapära, et nõrga mootoriga tahab kardaan silda samas suunas keerutada, ehk surub vasakut ratast ja tõstab paremat -> kisub paremale. Samas teatud võimsusest olukord muutub vastupidiseks, kuna mootor väänab kere kaudu parema ratta maha ja kisub hoopis vasakule. Erkki puhul oligi enam-vähem "üleminekuperiood" ehk suht neutraalne. Väike preload paremale. 4-linki puhul siis paremat ülemist hooba veerand pööret lühemaks ehk kerge lisakoormus paremale rattale (ja diagonaalis siis ka vasakule esimesele, mida tuleb arvestada pidurdamisel).