Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Meeldiv vaatepilt oli veel see, et kui minema hakkasime tulid just kaks valget evo5-te sinna paugutama ilmselt üks Hannese oma.
Polnud kumbki Hannese oma :)
Aga need rehvid seal pimedas on küll suhteliselt ohtlikud. Eriti kui nad veel peaksid lume alla jääma.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sai siis täna veidi backpressure mõõtmist katsetatud.
Ma muidugi algul lootsin sinisilmselt 1:1-ele ratiot aga noh reaalsus on midagi muud.
Algselt panin 2 kella korraga taha, üks korralik vedelikmanokas ja teine oli autogauge odav boostikell.
Vedelikuga manokas reageeris lihtsalt nii aeglaselt, et selle aja peale kui seier näiduni jõudis oli juba gaas maha lastud.
Peale esimest katsesõitu selgus siis, et selle autogauge kuni 2bar junni võib põõsasse heita, kuna see lendas ~6k või isegi varem pöördel skaalast välja.
Modisin siis vedelikuga kella ümber vedelikuta kellaks ja tundub, et väga bro sai.
Näppisin boosti ka veits ja vaatasin, kuiads BP muutub.
Tulemus siis selline, et 1.3bar rõhu juures lendas BP kell ~2.2-2.3 bar peale vahetult enne piirajat.
1.45bar boosti juures lõi juba ka vedelikmanoka näidu suht põhja, ehk 2.5bar juurde.
Boost vahetult enne piirajat muidugi BP-st tingituna enam 1.3 ega 1.45 bar polnud vaid vastavalt ~1.1bar ja ~1.22bar.
WG acutaatori base boost peaks ~0.8bar olema.

Mõistlik oleks vist vastavalt BP tõusuga elektrooniliselt boost kõrgemal pöördel vähemaks lasta, nagu seda paljudel tehaseautodel tehakse, kuna neil eriti minid turbod originaalis peal.

Krt saaks BP-d ka aju tava logisse logida oleks eriti bro.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mihkel kirjutas: Krt saaks BP-d ka aju tava logisse logida oleks eriti bro.
Kas teise MAP sensori lisamisega progetavale oleks palju tööd?
kahju et sa eelmise koldega BP ei mõõtnud, oleks huvitav võrrelda olnud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kõige lihtsam on ilmselt NB lambda sisendisse (mis on ka 0-5V) see teise MAP sensori signaal lasta.
Huvitav palju täpsus kannatab, kui võtta sisese pingeregulaatoriga MAP sensor (nagu Vems pakub 12V) ja selle signaal ajju lasta.
Mingi voltage offset kindlasti tekib, kuna map saaks oma toite + otse akult ja - mootori küljest, lisaks sisese pingeregulaatori pinge ei pruugi võrdne olla aju pingereguaaltori pingega.
Samas ajul mass otse mootori küljest aga + tuleb läbi originaal juhtmestiku aga seal ilusti relee vahel.
Muidugi seda offset-i saab ka kontrolliga mõõtes MAP-i väljundit läpparis näha oleva sisendi pingega.
Enda mõttekäigu lõppjäreldus on vast see, et tasub proovida, NB lambda signaaliots ka ilusti ju kapotiall olemas.
Ma lihtsalt ei viitsi ülemäära lammutada asju sellise väikse asja tarbeks.

Kuna BP-d mõõdan vahetult enne turbot, siis kolle antud kohas olevat rõhku küll mõutada ei tohiks, vähemalt ei anna see erilist infot kolle kohta.
Mõtlesid sa äkki suuremat kuumakoda? Samas spool-upi sitemaks küll tagasi teha ei tahaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

jajah, jõudis kohale.....ei teagi kes mul juhtme peal seisis.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

No kuumakoja vahetus olex suht mõttetu , see ei väldiks probleemi probleemi vaid lükkaks seda edasi. Sest kui juba naguniigi lag-i suurendada , siis juba niimodi et see ka väärt oleks seda , panna näitex 3071 või siis juba 3582 ;)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Et kui praegu on elu 4500rpm kuni 7000 rpm, siis oleks 6500rpm kuni 7000rpm piisavalt hea? :-D

Eks ma nüüd saan veidi research-i bp teemal teha.

Krt äge oleks kui kõigil enda projektikatel BP mõõta saaks, põnev on ja hariv.
Nüüd tuleb korralik 400-500kpa 12V MAP sensor hankida, siis saab BP-d ja ka sisselaske rõhulangu (cooleri ja torustiku rõhulang) ajust logida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

No korralike nukkade saaks seda 3071 samadel pööretel boostima , kui mitte varem. Ja samas olex auto ka off boost alas tunduvalt elavam. Subarul mingit samasugust vabalthingavat mootorit pole kust nukkasid varastada ?
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Hmm, ma pole eriti uurinud, kas mõni sama ajastu NA mootor ka 16V on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sai veidi Max Boosti sirvitud ja lugesin, et BP versus BOOST suhe 2:1 pidavat hea tänavamootor olema, üle selle on nö. lämmatav.
Racing mootoritel on siis oluline TIP to IMP suhe alla 2:1. Antud juhul räägitakse hoopis TIP ehk siis Turbine inlet pressure.
Back pressure on üldisem mõiste ja pigem peale turbot oleva summmuti kohta ning vabalthingava summuti kohta.

Tundub, et mul ei ole põhjust põdeda, kuna suhe ongi enamvähem täpselt 2:1.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna võtsime Silveriga kasti uuesti maha, et see garantiiremonti saata.
Nimelt ei töödanud peale remonti 2. ja 3. käigu sünkrod.

Samas püstitasime ka uue rekordi, minul 38 palavik, Silveril mõned õlled sees, paar möödalaskmist oli tervuislikel põhjustel mõne poldiga aga aeg sai parem kui varem.
52min ja 47s. Lehtnarred võtsid demontaaži ajast ~15min maha, väga mugavad asjad aga parajalt kirve hinnaga.
Poleks ma ühte kasti polti sisse unustanud ja Silver oleks gardaani polte õigelt poolt keeerama hakanud :-D , siis oleks 45min ehk hakkama saanud.
Paremat aja saavutamist segas veidi lõbuses meeleolus Domain, kes oma monoloogidega osaliselt meie aega viitsi. :-D

Ebameeldiv pool oli see, et õliga koos tuli kastist välja üks suurem hambajupp ja veidi hammastepuru.
Siiralt loodan, et see on eelmisest paugust, kuna tõesti ei saanud ilma sünkrodeta käike üldse eriti vahetada, rääkimata lõhkumisest.
Suurem tükk on nö. väliselt hammasvöölt ja see ei tohiks küll sellise kasutamise juures pudeneda.
Kui tõesti on kastil jälle mõni hammakas kutu, siis 5-ene kast sinna auto alla enam tagasi ei lähe.
Olen nende 5-este kastide remondi alla juba 6-ese kasti hinna matnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tarts
Postitusi: 92
Liitunud: 10.06.2008 3:38
Asukoht: valga
Kontakt:

Postitus Postitas tarts »

Üheksa korda mõõda üks kord lõika
Uurin Rannolt äkki saab sulle japsist õige kasti :p
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahepeal siis veidi nänni jälle kogutud:
Mõned pildid ka nännist:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

* STI Group N jäigad mootoripadjad
* Flo-Flex mootoritugi
* Esisilla strutbrace
Viimati muutis Mihkel, 27.06.2009 23:06, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna nägi Subaru peale kolme kuud taaskord päiksevalgust.
Käigukast tundub nüüd töötavat nii nagu peab.
Sõiduisu tuli isegi tagasi, kui saab inimese kombel käike vahetada.
Boosti muidugi käiguvahetusel taha ei saa lasta, kuna siis on ilmselt pilpad jälle.
Aga õpin juba vaikselt rahulikult käiku vahetama ja alles siis tallama.

Küllge läksid ka uued Group N motooripadjad.
Nüüd vaja summutit veidi modida, kuna mootor tõusis veidi kõrgemaks.
Vanad padjad olid lihtsalt väsinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

hea auto
Vasta