Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel
Sai nüüd prooviks 20L kütust juurde valatud.
Tulemus see, et seda kausist tingitud õhuauku enam pole, saab 5L kanistri 0-ist täis lasta AGA pidevalt tuleb siiski õhku lisaks bensiinile.
No tore, seega see tihend vist seal üleval ikka ei pea. Ma ei tea enam mida selest asjast arvata.
Tulemus see, et seda kausist tingitud õhuauku enam pole, saab 5L kanistri 0-ist täis lasta AGA pidevalt tuleb siiski õhku lisaks bensiinile.
No tore, seega see tihend vist seal üleval ikka ei pea. Ma ei tea enam mida selest asjast arvata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tegin veel loomkatseid.
Valasin paagi kurguni täis ja sain lõpuks pumba tootlikuse ära mõõta.
144L/H@4.0bar ja 154L/H@3.0bar. Nagu näha pole pumpa küll põhjust vahetada, vaata et teeb Walbrole silmad ette,
seda kõike originaal juhtmestikuga ja veidi alla 12V akupingega.
Aga nii kui kaelast saati arvestades 15L kütust maha võtta on kööga, ahmib rämedalt õhku vahele, anumas kütus keeb nagu supp.
Nüüd siis veel testida läbipaistva voolikuga, et mis siis juhtub, kui tagasivool paaki tagasi on ühendatud.
Äkki on surge kausi serv selle maagilise täispaak - 15L piirimail.
Valasin paagi kurguni täis ja sain lõpuks pumba tootlikuse ära mõõta.
144L/H@4.0bar ja 154L/H@3.0bar. Nagu näha pole pumpa küll põhjust vahetada, vaata et teeb Walbrole silmad ette,
seda kõike originaal juhtmestikuga ja veidi alla 12V akupingega.
Aga nii kui kaelast saati arvestades 15L kütust maha võtta on kööga, ahmib rämedalt õhku vahele, anumas kütus keeb nagu supp.
Nüüd siis veel testida läbipaistva voolikuga, et mis siis juhtub, kui tagasivool paaki tagasi on ühendatud.
Äkki on surge kausi serv selle maagilise täispaak - 15L piirimail.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Panin tagasi, kuna tegu on tänavaautoga ja ei viitsi sinna X aretist ise tegema hakata.
Asi võiks ju nö. tehasekonditsioonis ka töötada.
See surge anum seal paagi põhjas on ilmselt sinna jäädavalt fikseeritud, kuna sikutades ja keerates ta sealt välja ei tahtnud tulla, seega ei tea mis seal all täpselt toimub.
Selle pumba sööturitoru küljes ühes tükis on veel ka paagi taseme andur, mida ma sealt eemaldada küll ei taha.
Kui ümber ehitama hakata, siis ilmselt kõige kergem moodus sellest ülemisest tihendist vabaneda oleks panna kõrvale uus sööturtoru ja filter sinna otsa.
Samas ei päästa see surge anuma tühjenemisprobleemist.
Krt seda õhku tuleb sealt nii palju, et ma ei taha mitte uskuda tihendi viga, kuna see tihend surutakse vedruga kahe koonuspinna vahele ja no nii lademetes õhku sinna ka vahele ei tohiks pääseda.
Hea oleks kui saaks mõnda identset paaki kuskil veelkord täpsemalt uurida, siis ei pea enda paaki lihtsalt vaatamiseks maha võtma.
Asi võiks ju nö. tehasekonditsioonis ka töötada.
See surge anum seal paagi põhjas on ilmselt sinna jäädavalt fikseeritud, kuna sikutades ja keerates ta sealt välja ei tahtnud tulla, seega ei tea mis seal all täpselt toimub.
Selle pumba sööturitoru küljes ühes tükis on veel ka paagi taseme andur, mida ma sealt eemaldada küll ei taha.
Kui ümber ehitama hakata, siis ilmselt kõige kergem moodus sellest ülemisest tihendist vabaneda oleks panna kõrvale uus sööturtoru ja filter sinna otsa.
Samas ei päästa see surge anuma tühjenemisprobleemist.
Krt seda õhku tuleb sealt nii palju, et ma ei taha mitte uskuda tihendi viga, kuna see tihend surutakse vedruga kahe koonuspinna vahele ja no nii lademetes õhku sinna ka vahele ei tohiks pääseda.
Hea oleks kui saaks mõnda identset paaki kuskil veelkord täpsemalt uurida, siis ei pea enda paaki lihtsalt vaatamiseks maha võtma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Fordi paake uurides märkasin, et surge kauss on teokarbi kujuliselt avatud.....st et peaks kiiresti sama kütusetaseme saavutama mis ülejäänud paagis aga kurvis jääb kauss täidetuks sest ühele poole inertsiga jooksnud küte ei pääse kausist välja ilma et ringi peale teeks mööda teokarpi. Kaussi paagi põhjast eemaldada ma ei suutnud...ja kui se ka kätte saada siis paagi luugist välja see poleks mahtunud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Solgerdasin veel täna bensiiniga.
Sai klaastoruga kontrollitud selle sööturi toru tihendi pidamist nii, et peale ja tagasivool olid kokku ühendatud.
Ehk siis paagi sees olevast anumast kütust tegelikult kaotsi ei läinudki.
Testi tulemus, tihend peab väga hästi, õhku ringlusse ei tekkinud.
Veel sai testitud paagi sisese anuma mahutavust ~45L kütuse korral ja ~15L kütuse korral.
45L korral sain 1.5L kütust enne kui pump häälitsema hakkas ja 15L korral 0.5L kütust.
See on siis juhul, kui pihustid oleks 100% avatud, tilkagi kütust paaki tagasi ei voola ning juurde ka kiiremini paagi anumasse voolata ei jõua.
Ehk siis praeguste arvutuste kohaselt saaks 45L korral 480cc pihustitega 100% duty-ga ~46s sõita ning 15L korral 100% duty-ga ~15s.
Reaalselt on muidugi see kütus ikkagi ringluses ning pihustid pole pidevalt 100% avatud.
Ühesõnaga võib selle paagi teema ilmselt ära unustada ja lugeda õppetunniks elust enesest.
Ja lõpuks leidsin Vectrale ka uue turbo, sama suguse nagu Bemmil peal on ehk Mitsubishi TD04L-13T-6.
Kuumakoja suuruses veel 100% kindel pole, kuna ei tea kas 2.5WRX-il ja 2.0WRX-il on sama suured kuumakojad.
Väidetavalt voolab 13T rohkem kui 15G ja põhimõtteliselt sama palju kui 16G.
Mitsu teeb ikka imelisi turbosid. Max flow pidavat 27-30lb olema ehk siis ~300hp.
Sai klaastoruga kontrollitud selle sööturi toru tihendi pidamist nii, et peale ja tagasivool olid kokku ühendatud.
Ehk siis paagi sees olevast anumast kütust tegelikult kaotsi ei läinudki.
Testi tulemus, tihend peab väga hästi, õhku ringlusse ei tekkinud.
Veel sai testitud paagi sisese anuma mahutavust ~45L kütuse korral ja ~15L kütuse korral.
45L korral sain 1.5L kütust enne kui pump häälitsema hakkas ja 15L korral 0.5L kütust.
See on siis juhul, kui pihustid oleks 100% avatud, tilkagi kütust paaki tagasi ei voola ning juurde ka kiiremini paagi anumasse voolata ei jõua.
Ehk siis praeguste arvutuste kohaselt saaks 45L korral 480cc pihustitega 100% duty-ga ~46s sõita ning 15L korral 100% duty-ga ~15s.
Reaalselt on muidugi see kütus ikkagi ringluses ning pihustid pole pidevalt 100% avatud.
Ühesõnaga võib selle paagi teema ilmselt ära unustada ja lugeda õppetunniks elust enesest.
Ja lõpuks leidsin Vectrale ka uue turbo, sama suguse nagu Bemmil peal on ehk Mitsubishi TD04L-13T-6.
Kuumakoja suuruses veel 100% kindel pole, kuna ei tea kas 2.5WRX-il ja 2.0WRX-il on sama suured kuumakojad.
Väidetavalt voolab 13T rohkem kui 15G ja põhimõtteliselt sama palju kui 16G.
Mitsu teeb ikka imelisi turbosid. Max flow pidavat 27-30lb olema ehk siis ~300hp.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eile õhtul sai mootorile uuesti hääled sisse puhutud.
Käib täitsa normaalselt, pöördesse läheb mõnusalt.
Tundus, et see VR lugemise kala oli veel väike sees, vähemalt kohapeal mõne konkreetse pöörde peal RPM kell tõmbles ja oli ka mootori tööst aru saada.
Ma muidugi ei viitsinud otsade ringi pööramist proovida aga modin ML1815N kivi skeemi veidi ja proovin uuesti.
Käib täitsa normaalselt, pöördesse läheb mõnusalt.
Tundus, et see VR lugemise kala oli veel väike sees, vähemalt kohapeal mõne konkreetse pöörde peal RPM kell tõmbles ja oli ka mootori tööst aru saada.
Ma muidugi ei viitsinud otsade ringi pööramist proovida aga modin ML1815N kivi skeemi veidi ja proovin uuesti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuna originaal mootoripadjad on ilmselt päevi näinud ja lahjad, siis sai kõik uued B-osa padjad soetatud.
Krt kus mulle euroopa autod meeldivad, 3 tutikat mootoripatja kokku ~400.- eek
Vahetuse tõi päevakorda tegelikult see, et sisselaskekollektor käib juba vabalthingavana vastu pidurivõimendit ja mitte väikse kolksuga.
Kuna juba tutikad padjad käeulatuses olid, siis mõtlesin, et katsetan veidi nö. patjade täis valamist ehk siis jäigemaks tegemist.
Kasutasin selleks hambatehniku jäljendisilikooni. Selgus, et pärast kõvenemist on asi kordades jäigem kui see mootoripadja kumm ise.
Loodan, et asi liiga rets ei saanud, kuna tekitasin kõikidele patjadele nö. puksid sisse.
Õnneks on see materjal hiljem noaga lõigatav ja eemaldatav.
Pelae kivistumist võiks asja isegi keskmise kõvadusega polüretaaniga võrrelda, kummist kõvem igatahes.
Krt kus mulle euroopa autod meeldivad, 3 tutikat mootoripatja kokku ~400.- eek

Vahetuse tõi päevakorda tegelikult see, et sisselaskekollektor käib juba vabalthingavana vastu pidurivõimendit ja mitte väikse kolksuga.
Kuna juba tutikad padjad käeulatuses olid, siis mõtlesin, et katsetan veidi nö. patjade täis valamist ehk siis jäigemaks tegemist.
Kasutasin selleks hambatehniku jäljendisilikooni. Selgus, et pärast kõvenemist on asi kordades jäigem kui see mootoripadja kumm ise.
Loodan, et asi liiga rets ei saanud, kuna tekitasin kõikidele patjadele nö. puksid sisse.
Õnneks on see materjal hiljem noaga lõigatav ja eemaldatav.
Pelae kivistumist võiks asja isegi keskmise kõvadusega polüretaaniga võrrelda, kummist kõvem igatahes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Noh eks varsti saab teada, kas sai liiga jäik või mitte.
Vibratsiooni mõttes siis, kuigi ega see luksauto pole, mis peab ülivaikne olema.
Varem on olnud ka selline conf, kus kolmest padjast üks on jäik alumiinium ja vahest küll aru ei saanud.
Vibratsiooni mõttes siis, kuigi ega see luksauto pole, mis peab ülivaikne olema.
Varem on olnud ka selline conf, kus kolmest padjast üks on jäik alumiinium ja vahest küll aru ei saanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tühikäigul peaks vibra juba tunda olema.
Turbo ootab juba lauaäärel, vaja kolle flants enne ära vahetada.
Lähipäevil jõuan ehk selle kallale ka.
Turbo ootab juba lauaäärel, vaja kolle flants enne ära vahetada.
Lähipäevil jõuan ehk selle kallale ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai siis täna Mardi abiga kolle uue turbo jaoks ringi moditud, endal tervis veel nii korras pole, et roniks garaaši külmetama ja keevitama.
Uue kolle flants küljes ja ka torude ühinemisosa veidi silutud, nüüd jääb vaid kõige suurem töö ehk freesimine.
Saaks nüüd downpipe flantsile ka enam-vähem mõistlikul kujul bellmouthi sappa tekitada, hakkaksid asjad päris kiiresti edenema.
Uue kolle flants küljes ja ka torude ühinemisosa veidi silutud, nüüd jääb vaid kõige suurem töö ehk freesimine.
Saaks nüüd downpipe flantsile ka enam-vähem mõistlikul kujul bellmouthi sappa tekitada, hakkaksid asjad päris kiiresti edenema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lõpuks siis kolle lõplikult freesitud ja oleks vaja vaid turbo flants võib-olla ära lihvida.
Lisatud sai ka TIP väljavõte / EGT sensori pesa.
Homme üritan lehtkaliibriga testida, kas tihendab ära või mitte. Flants tõmbas piltlikult öeldes ava ümbert madalamaks.
Ava ise nagu kõige kõrgem punkt, iseenesest võiks ju ära tihendada nii küll, kuna servad pingutab lihtsalt vastu.
Lisaks portisin ka turbo kuumakoja flantsi järgi ära, originaalis tekkis kuumakoja juures ümber ringi 3mm aste sisse.
Nüüd tuleks downpipe flantsi külge bellmouthi voolima hakata.
Lisatud sai ka TIP väljavõte / EGT sensori pesa.
Homme üritan lehtkaliibriga testida, kas tihendab ära või mitte. Flants tõmbas piltlikult öeldes ava ümbert madalamaks.
Ava ise nagu kõige kõrgem punkt, iseenesest võiks ju ära tihendada nii küll, kuna servad pingutab lihtsalt vastu.
Lisaks portisin ka turbo kuumakoja flantsi järgi ära, originaalis tekkis kuumakoja juures ümber ringi 3mm aste sisse.
Nüüd tuleks downpipe flantsi külge bellmouthi voolima hakata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.