Astrona kirjutas:Ise oledSilwer kirjutas:Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.Astrona kirjutas:ei viitsi lugeda, aga amordid perses.Ei viitsi lugeda. Kel häda, see kannatab ära mu mööda pandud abipakkumised.
Korralik amort ei lase hüpata. Originaal amordid on kah tavaliselt suht pehmed.
Mõnel autol see raputamine paneb ka segu kõikuma, mistõttu rappumine võimendub.
esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.
ja kui autol all uued KONI sport kit, ehk siis amort ja vedru mõlemad spordid ja madalamad. Ning ikka esineb see asi, siis milles veel võib asi olla?
väike sõbralik nõuanne sulle, enne kui moded su ära bännivad, et ära lahmi niimoodi. kui sa VIITSIKSID seda foorumit lugeda, siis mõistaksid, et see on suht tehniline foorum ja OT postitusi on küllaltki vähe, võrreldes mõne teise foorumiga. ntx autoteemades on enamus postitusi ikka tehniline teave autode arenduse kohta mitte, et keegi teeb posti mis auto ta ostis ja siis järgneb 10lk postitusi nagu: "ossaraisk, see mu lemmikauto ja ostan kah siukse kui load saan 5e aasta pärast".Astrona kirjutas:Ise oledSilwer kirjutas:Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.Astrona kirjutas:ei viitsi lugeda, aga amordid perses.Ei viitsi lugeda. Kel häda, see kannatab ära mu mööda pandud abipakkumised.
foorumi tüüp on: loe rohkem ja trüki vähem, mitte autohuviliste tutvumisportaal.
[quote="RFL]väike sõbralik nõuanne sulle, enne kui moded su ära bännivad, et ära lahmi niimoodi. kui sa VIITSIKSID seda foorumit lugeda, siis mõistaksid, et see on suht tehniline foorum ja OT postitusi on küllaltki vähe, võrreldes mõne teise foorumiga. ntx autoteemades on enamus postitusi ikka tehniline teave autode arenduse kohta mitte, et keegi teeb posti mis auto ta ostis ja siis järgneb 10lk postitusi nagu: "ossaraisk, see mu lemmikauto ja ostan kah siukse kui load saan 5e aasta pärast".
foorumi tüüp on: loe rohkem ja trüki vähem, mitte autohuviliste tutvumisportaal.[/quote]
Tänx. Mõlemas mu postituses oli tehniliselt abistada sooviv info sees, erinevalt sinu ja Silweri postitusest
Tehnika ja füüsika käivad käsi käes. Kui rattad hüppavad ja tee on sile, vajavad rattad paremat amortiseerimist. Aidata võivad ka paremad rehvid, ja kindlasti aitab kergemad veljed ja pidurid. See pidamise kiiril olemine paneka mu tagasilla hüppama - tavaliselt kas ületan selle piiri või hoian natuke alla poole - põhimõtteliselt on see hüppamine alles peale piiri ületamist. Eriti tuleb esile, kui tee on sile, sest siis ei ole tegureid, mis selle harmooniliselt resoneeruva võnkumise ära summutaks.
foorumi tüüp on: loe rohkem ja trüki vähem, mitte autohuviliste tutvumisportaal.[/quote]
Tänx. Mõlemas mu postituses oli tehniliselt abistada sooviv info sees, erinevalt sinu ja Silweri postitusest

Tehnika ja füüsika käivad käsi käes. Kui rattad hüppavad ja tee on sile, vajavad rattad paremat amortiseerimist. Aidata võivad ka paremad rehvid, ja kindlasti aitab kergemad veljed ja pidurid. See pidamise kiiril olemine paneka mu tagasilla hüppama - tavaliselt kas ületan selle piiri või hoian natuke alla poole - põhimõtteliselt on see hüppamine alles peale piiri ületamist. Eriti tuleb esile, kui tee on sile, sest siis ei ole tegureid, mis selle harmooniliselt resoneeruva võnkumise ära summutaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mul on autoks Rover 216 Coupe millel sama jama.
All on ka sellised jurakad nagu sellel lingil,üks ots jäigalt kinni õõtsa küljes ja teine ots kinnitub puksiga ette otsa(esipaneeli külge)Sama põhimõttega nagu Civicul.Rehviks on-olid suvel Toyo Proxes-ed,195-55-R15 raputas iga ilmaga.Amordid on stendi järgi korras(mingid gaasikad).Nüüd avastasin et esimene mootori padi on ka mõraline.Nagu siit eelnevatest selgitustes aru saada on siis tundub et kui need kõik asjad ära vahetada või tugevamate vastu panna siis peaks ära kaduma raputamine(eriti ma arvan ise et aitaksid kõvasti kaasa nende varraste pukside vahetamine tugevamate vastu)
Sorry kui pikaks läks
Stardis:
* mootor keerab enda salongi poole, nii palju kui padjad järgi annavad,
* kõiki esimesi pukse pressitakse ja tagumisi venitatakse
* amordid lähvad sirgeks - ja üritavad rattaid maast tõsta ja pidamine halveneb
* auto hakkab kiirendama
Peale starti:
* kummi puksid ei amortiseeri vaid pigem vedrutavad,
* üritavad kõik puksid alg-asendisse tagasi minna,
* mistõttu keeravad ka ratast kiiremini edasi ja pidamine kaob hekteks,
* kuna kiirendus kaob, siis vedru tõmbab amordi kokku poole tagasi,
mis võimendab olukorda veelgi ja hakkab jälle uus "pukside ja mootori-padja-sõja-ring"
.
Esiveolistel on ka seepärast hullem, et mootor ja differ on ühes tükis, ehk tavalisele hop'ile lisandub ka mootori patjade mängimine vist paremini.
Üldiselt peaks ikka nii olema, et kui panna kehvemad rehvid
, või kui on libedam, siis hop kaob ära kuna rattas käib vabalt ringi ja mingeid jõude ei teki. Erandjuhul aitab ka
* paremate rehvide kasutamine, et pidamine ei kaoks hetkekski - püsivam jõud jääb peale.
* Kui kõik silla puksid jäigemate vastu vahetada, siis olukord läheb kindlasti paremaks.
* Peale selle võiks panna mootorile kah amordi, kinnitades see väntvõllist nii kaugele kui võimalik (lihtsustab ka käiguvahetust).
* kõik-bar'id mis silda hoiavad kere suhtes paigal aitavad kah.
* minul kadus hüplemine ära: LSD'ga, laiema rehviga (puksid ja amordid olid enne juba kõvad)
* nu ja kui pritsungis on mõni lõdvik mäda vms, mis hüplemise ajal hakkab ka segu mõjutama, siis see "aitab kah".
* võiks proovida ka rehvirõhku suurendada - pidamist juurde ei tule, aga mängimist peaks vähemaks minema.
* mootor keerab enda salongi poole, nii palju kui padjad järgi annavad,
* kõiki esimesi pukse pressitakse ja tagumisi venitatakse
* amordid lähvad sirgeks - ja üritavad rattaid maast tõsta ja pidamine halveneb
* auto hakkab kiirendama
Peale starti:
* kummi puksid ei amortiseeri vaid pigem vedrutavad,
* üritavad kõik puksid alg-asendisse tagasi minna,
* mistõttu keeravad ka ratast kiiremini edasi ja pidamine kaob hekteks,
* kuna kiirendus kaob, siis vedru tõmbab amordi kokku poole tagasi,
mis võimendab olukorda veelgi ja hakkab jälle uus "pukside ja mootori-padja-sõja-ring"

Esiveolistel on ka seepärast hullem, et mootor ja differ on ühes tükis, ehk tavalisele hop'ile lisandub ka mootori patjade mängimine vist paremini.
Üldiselt peaks ikka nii olema, et kui panna kehvemad rehvid

* paremate rehvide kasutamine, et pidamine ei kaoks hetkekski - püsivam jõud jääb peale.
* Kui kõik silla puksid jäigemate vastu vahetada, siis olukord läheb kindlasti paremaks.
* Peale selle võiks panna mootorile kah amordi, kinnitades see väntvõllist nii kaugele kui võimalik (lihtsustab ka käiguvahetust).
* kõik-bar'id mis silda hoiavad kere suhtes paigal aitavad kah.
* minul kadus hüplemine ära: LSD'ga, laiema rehviga (puksid ja amordid olid enne juba kõvad)
* nu ja kui pritsungis on mõni lõdvik mäda vms, mis hüplemise ajal hakkab ka segu mõjutama, siis see "aitab kah".
* võiks proovida ka rehvirõhku suurendada - pidamist juurde ei tule, aga mängimist peaks vähemaks minema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
nii kummaline kui see ei ole, muutis minul asja paremaks 2.0l mootori asemel 3.0 mootori vahele panek...ehk raskem mootor.
ainuke asi mis veel muutus oli 205 55 15 rehvi asemel nüüd 215 40 17
kusjuures hüpples vaid ühtede kindlate rehvidega.,,,ehk siis loogika järgi hea pidamisega rehvid?
kõik puksid, amordid ja vedrud jäid samaks.
ainuke asi mis veel muutus oli 205 55 15 rehvi asemel nüüd 215 40 17
kusjuures hüpples vaid ühtede kindlate rehvidega.,,,ehk siis loogika järgi hea pidamisega rehvid?
kõik puksid, amordid ja vedrud jäid samaks.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Mina pakuksin pehmed mootoripadjad (nagu sa ise avastasid) Ja samuti pehmed esimesed õõtsapuksid tekitavad sellise hüppamise (esiveolisel). Kontrolli need ka üle ja kui on läbi siis äkki saad abi Power Flexilt.
Mul oli sama jama 2.7 turbo e30 BMW'ga. Tagumised amordid sai ära testitud ja tagumiku tunnetus ning test ütlesdid seda, et võiks nagu vahetamise peale hakata mõtlema. Samuti vahetasin tagasilla õõtsade puksid ära, mis ei olnud samuti esimeses nooruses ja ravisin silda Power Flex puksidega. Peale seda kadus ka põrkamine nii kiirendamisel kui ka rehvi soojendamisel (ehk siis burnout).
Mul oli sama jama 2.7 turbo e30 BMW'ga. Tagumised amordid sai ära testitud ja tagumiku tunnetus ning test ütlesdid seda, et võiks nagu vahetamise peale hakata mõtlema. Samuti vahetasin tagasilla õõtsade puksid ära, mis ei olnud samuti esimeses nooruses ja ravisin silda Power Flex puksidega. Peale seda kadus ka põrkamine nii kiirendamisel kui ka rehvi soojendamisel (ehk siis burnout).
Viimati muutis Kill3rBMW, 15.02.2009 0:22, muudetud 1 kord kokku.
Sa mainid loodetavasti rehvirõhku, aga ma turborõhku_siim_ kirjutas:mul ka kadus ära 1,8 asendamisel 2,5 ga kusjuures 3kg on ainult raskem..

Samas ainult puksid kah ei aita - mul täis plastpuksidega ju ikka hüppas teatud rehvi, asfaldi ja pöördemomendi suhte juures.
Eritihull oli kui opelil õhumõõdiku lõdvikus pragu oli - siis hüplemise peale läks ka segu valeks-õigeks-valeks-õigeks ja kuna tõmme kadus vale seguga (veerand sekundiks) - peale selle hakkavad hammasrihmad, jagajad jms kah mängima


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET