Subaru Impreza Wrx 2001a Jarmo
RA-l on hamba kalded natuke rohkem otse kui tava kastidel ja sellepärast nad ka natuke rohkem undavad ja on ka vastupidavamad, ega otsekastidel hammakad väga paksemad polegi aga hambad on otse ja nagu fyysikast teada siis on hammaste otse ylekanne tunduvalt tugevam kui kaldhammastel ja sellepärast on ka RA kast tugevam. RA-l on lukud jäigemad ja ees on ka lukk (R-il esi lukku ei ole)
Pole kaua aega siia midagi kirjutanud.
Hetkel auto sõidab juba ca nädal aega.
Kasti remondi teostasin koos isaga. Sisse läksid euro 1 , 2 ja tagurpidi käik ning varasemast ajast jäid 3, 4 ,5 käik.
Käigu vahed on täitsa ok.
Nokkismist on autoga suht palju kuna hoolt ei ole see auto viimased aastad korralikult saanud.
Mõnipäev kui autoga tõstuki peale sattnud siis teen väikse pildimaterjali tegemistest.
rahulikult sõites kuni 3tuh pööret on kütusekulu ca 15l sajale...
Hetkel auto sõidab juba ca nädal aega.
Kasti remondi teostasin koos isaga. Sisse läksid euro 1 , 2 ja tagurpidi käik ning varasemast ajast jäid 3, 4 ,5 käik.
Käigu vahed on täitsa ok.
Nokkismist on autoga suht palju kuna hoolt ei ole see auto viimased aastad korralikult saanud.
Mõnipäev kui autoga tõstuki peale sattnud siis teen väikse pildimaterjali tegemistest.
rahulikult sõites kuni 3tuh pööret on kütusekulu ca 15l sajale...

Antud autol on vahepeal mitu omaniku olnud peale algset omaniku, kes selle auto selliseks ehitas.
Väidetavalt on mingi moditud Prodrive map sees aga mis seal tegelikult on teab hetkel vaid vanajumal ise.
Väidetavalt on mingi moditud Prodrive map sees aga mis seal tegelikult on teab hetkel vaid vanajumal ise.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No fakt on see, et Subaru võtabki 15 kanti linnas ära. Ma ei tea kas see on boxer mootrorist või millest aga evo-d ja celicad jäävad selles osas kõvasti alla.taxu kirjutas:Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusre¹iimis võtab rohkem.
Linnas evoga ja alla 15 sajaleturbobmw kirjutas:No fakt on see, et Subaru võtabki 15 kanti linnas ära. Ma ei tea kas see on boxer mootrorist või millest aga evo-d ja celicad jäävad selles osas kõvasti alla.taxu kirjutas:Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusrešiimis võtab rohkem.



Ma proovisin oma evoga vähegi öko sõitu ja sain pikal maanteel keskmiseks 9 sajale, seda ikka väga viisakalt kulgedes, linnas alla 15 ma ei unistaks ka. See ei oleks enam sõitmine vaid venimine.
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Kuna maanteel on mu celical ka mingi 9l kulu, siis ei tule vahe ilmselt masinast, vaid just sõidustiilist. Mis te siis raiute iga foori tagant vinega minema? Tuleb aeg ajalt käia kuskil rinkal paarutamas, siis pole nii suurt vajadust masinat linnaliikluses proovile panna.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D