Subaru Impreza Wrx 2001a Jarmo

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
SubLeg
Postitusi: 87
Liitunud: 14.03.2005 9:46

Postitus Postitas SubLeg »

RA-l on hamba kalded natuke rohkem otse kui tava kastidel ja sellepärast nad ka natuke rohkem undavad ja on ka vastupidavamad, ega otsekastidel hammakad väga paksemad polegi aga hambad on otse ja nagu fyysikast teada siis on hammaste otse ylekanne tunduvalt tugevam kui kaldhammastel ja sellepärast on ka RA kast tugevam. RA-l on lukud jäigemad ja ees on ka lukk (R-il esi lukku ei ole)
313
Postitusi: 51
Liitunud: 01.03.2007 19:02

Postitus Postitas 313 »

Pole kaua aega siia midagi kirjutanud.
Hetkel auto sõidab juba ca nädal aega.
Kasti remondi teostasin koos isaga. Sisse läksid euro 1 , 2 ja tagurpidi käik ning varasemast ajast jäid 3, 4 ,5 käik.
Käigu vahed on täitsa ok.
Nokkismist on autoga suht palju kuna hoolt ei ole see auto viimased aastad korralikult saanud.
Mõnipäev kui autoga tõstuki peale sattnud siis teen väikse pildimaterjali tegemistest.


rahulikult sõites kuni 3tuh pööret on kütusekulu ca 15l sajale... :)
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

313 kirjutas:
rahulikult sõites kuni 3tuh pööret on kütusekulu ca 15l sajale... :)
Palju ju?
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
313
Postitusi: 51
Liitunud: 01.03.2007 19:02

Postitus Postitas 313 »

selle kütusepumba ja pihustitega vist väga ulme ei olegi...
Kelm
Postitusi: 41
Liitunud: 28.12.2006 18:01
Asukoht: Evo istmel

Postitus Postitas Kelm »

313 kirjutas:selle kütusepumba ja pihustitega vist väga ulme ei olegi...
Misasja, kuhu see küte siis rahulikul sõidul jookseb, pumbast iks kütusekulu ei tõuse.
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
313
Postitusi: 51
Liitunud: 01.03.2007 19:02

Postitus Postitas 313 »

Ei oska öelda. Paagis auku ka ei ole :-D
Auto iseenesest sõidab suht normaalselt.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusrešiimis võtab rohkem.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Kas peale suuremate pihustite paigaldust on ka aju reflashitud?
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Antud autol on vahepeal mitu omaniku olnud peale algset omaniku, kes selle auto selliseks ehitas.
Väidetavalt on mingi moditud Prodrive map sees aga mis seal tegelikult on teab hetkel vaid vanajumal ise.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Kui omanikul soovi, siis võin vaadata mis praegune seade teeb ja vajadusel korrigeerida.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

taxu kirjutas:Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusre¹iimis võtab rohkem.
No fakt on see, et Subaru võtabki 15 kanti linnas ära. Ma ei tea kas see on boxer mootrorist või millest aga evo-d ja celicad jäävad selles osas kõvasti alla.
Kelm
Postitusi: 41
Liitunud: 28.12.2006 18:01
Asukoht: Evo istmel

Postitus Postitas Kelm »

turbobmw kirjutas:
taxu kirjutas:Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusrešiimis võtab rohkem.
No fakt on see, et Subaru võtabki 15 kanti linnas ära. Ma ei tea kas see on boxer mootrorist või millest aga evo-d ja celicad jäävad selles osas kõvasti alla.
Linnas evoga ja alla 15 sajale :shock: :shock: :shock: kuda see asi võimalik, gaasi pedaalile ka iks natukenegi vajutate ve?
Ma proovisin oma evoga vähegi öko sõitu ja sain pikal maanteel keskmiseks 9 sajale, seda ikka väga viisakalt kulgedes, linnas alla 15 ma ei unistaks ka. See ei oleks enam sõitmine vaid venimine.
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
313
Postitusi: 51
Liitunud: 01.03.2007 19:02

Postitus Postitas 313 »

Venna Evo IX võtab samapalju linnas kui minu Subaru ...ainuke vahe on see ,et tema vahest vajutab ka ikka. Evol tegelt vist isegi liiter või kaks linnas kütusekulu suurem...
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

väga ulme sel juhul. Aga söidrööm vast katab selle paar lisaliitrit :)
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kuna maanteel on mu celical ka mingi 9l kulu, siis ei tule vahe ilmselt masinast, vaid just sõidustiilist. Mis te siis raiute iga foori tagant vinega minema? Tuleb aeg ajalt käia kuskil rinkal paarutamas, siis pole nii suurt vajadust masinat linnaliikluses proovile panna.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vasta