BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

680cc on nad 100% duty juures.
Hetkel on nad umbes 60% kasutuses, kui mälu ei peta.
Sain nad lihtsalt hea hinnaga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:680cc on nad 100% duty juures.
Hetkel on nad umbes 60% kasutuses, kui mälu ei peta.
Sain nad lihtsalt hea hinnaga.
Noh kui -20C väljas, siis peaks juba ca 70% ja enne töötempi saabumist võid isegi 100% välja pressida :) Kui tühikäigul CO on paigas, siis on dimensioon suht õige ja hea varuga.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seoses Reno auto mootori pulkadeks võtmisega ei suutnud ka enda M-i mootorist näppe eemal hoida.
Sõbrad tulid aitasid selle kolaka mootoripukki vinnata. Jõudsin sinna maani, et kolvid/kepsud plokist väljas.

Kõige rohkem huvitas mind väntvõlli seisukord, sellepärast asja lammutama hakkasingi.
Nagu arvata oli on saaled päris otsas omadega aga silma järgi on väntvõll ise veel OK.
Peab esimese rihmaratta ka lahti keerama lähipäevil, siis saab vända kätte plokist ning üle mõõta.
Standardis on asi ilmselt pindkarastatud? Ja kui nüüd rem. mõõtu lihvida, siis on suure jõuga suht kiiresti aamen?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

variant on ju ka see, et ülikõva pinnakattega lasta uuesti pinnata
mingi karbiidi seguga. nagu näiteks tuttava bemmi kolbidega tehti. siis on aga raskem muidugi seda otsustada, et mis mõõtu nad siis lõpuks jäävad.
selliste kulunud pindade probleem on tüüpiliselt ju hoopis selles, et nad on laperguseks kulunud. uute saaledega on piiiiiiisipiiiiiiisikene loks juba sündises sees kui sirgu asja ei aeta. samas aga see, et kui palju sellisel mootoril üldse eluiga oleks 800 hepa juures. teades seda, kui vähe suudab mihkel ennast sõites tagasi hoida (loe boosti kogu aeg juurde keerates) siis on tulemus ühel hetkel ikke, keps kuskil keset tänavat...
kuigi jah, hirmus poleks see, kui see tänavakiirusel juhtub, seal käib väiké pauk ja sis vaikus, rajal võib juhtuda nii mõndagi.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

standardis on nukk- ja väntvõllid tsementeeritud e. pind on rikastatud süsinikuga, mille paksus on 1,5-2mm, kui õieti mäletan :roll:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No mõõtes saab väntvõlli seisukorra ilusti teada.
Kui saaled korras on ja asjad veel originaalid, siis see näitab veelgi, et 99% tõenäosusega on väntvõll väga heas korras.
Minu puhul olid saaled muidugi suht otsas aga kõige alumine kiht veel ei paistnud.
Mõõdan väntvõlli kõigepealt ise üle ja siis viin selle ilmselt ka mõne vastava ala eksperfi kätte üle kontrollimiseks.
Ei taha antud mootoriga lolli mängima hakata näpuvigade tõttu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kuna tuli kange isu Bemmiga ka sõita ikka vahest, siis sai muretsetud ühed BMW originaal 16"x7.5" ET20 valuveljed talvevelgedeks.
Rehvideks soetasin kasutatud 195/50/16 Continental WinterViking 1 naastrehvid.
Tahtsin 185/55/16 tutikad Yoko lamellid osta hea hinnaga aga need olid laost juba otsas.
Järgmist mõõtu tutikad rehvid olid mõtetult kallid talvel 500km läbimiseks.
Mulle oli oluline, et diameeter 205/40/17 rehviga võrreldes samaks jääks, kuna ei viitsi esivedrustust kruttida ja korduvalt sillastendis käia.
Rehvi vähemalt minimaalne stretch oli ka loomulikult kohustuslik, tulemusega võib rahule jääda.

Sai täna siis velgedele rehvid peale pandud ja veljed autole alla kruvitud.
Väike tiirgi linnapeal tehtud ja tuju hea.

Mis peamine, nüüd on autol jälle rohkem SLEEPER LOOK. :)

Veljed ise sellised:
Pilt Pilt

Minu arust sobivad E30 alla päris kenasti, nagu tehasest tulnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mihkel kirjutas:Seoses Reno auto mootori pulkadeks võtmisega ei suutnud ka enda M-i mootorist näppe eemal hoida.
Sõbrad tulid aitasid selle kolaka mootoripukki vinnata. Jõudsin sinna maani, et kolvid/kepsud plokist väljas.

Kõige rohkem huvitas mind väntvõlli seisukord, sellepärast asja lammutama hakkasingi.
Nagu arvata oli on saaled päris otsas omadega aga silma järgi on väntvõll ise veel OK.
Peab esimese rihmaratta ka lahti keerama lähipäevil, siis saab vända kätte plokist ning üle mõõta.
Standardis on asi ilmselt pindkarastatud? Ja kui nüüd rem. mõõtu lihvida, siis on suure jõuga suht kiiresti aamen?
Üldiselt peaks ju kestma senikaua kuni ei lihvita üle tehase ettenähtud remontmõõdu. Arvestades, aga selle mootori hinda siis mina küll kokku hoidma ei hakkaks.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Uskumatult fun on selle autoga sõita selliste ilmadega nagu eile õhtul Tallinnas oli.
Turbokompott tekitab väga madalalt juba piisava pöördemomendi, et ka kolmanda käiguga 2k rpm-ilt vajutades hakkavad hetkega tagarattad tühja kaapima.

Juba teist korda see aasta sai Bemmiga 4h tripp tehtud läbi Tallinna eri linnaosade ja lumiseid kurve nauditud, leidub ikka päris häid kurve.

Rahulikult on täiesti võimatu sõita, kuna see ei ole lihtsalt võimalik, varbaotsaga õrnalt gaasi puudutades kaob juba ratastelt pidamine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

See on ju tore aga samas ebapraktiline, mulle eelmise auto 200+kw + 235 rehvist piisas ,et selline kombo nõmedaks muutuks. Liiga palju sai suhu 2x nõrgemate autode käest stardis.


Taha laiemaid rehve ei pane?
Palju siis jõudu on?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No Dynomax-is oli 153kw rattast (~175kw mootorist) ja 285nm rattast (~330nm mootorist).
Elu teeb keerulisemaks mudiugi ka 63mm segusiiber, mis on 1.8 mootorile response suhtes liiga suur.
Väike gaasivajutus on sama mis originaal 44mm siibriga pool gaasi.

Talvel on nii ikka väga lõbus sõita, suvel on kohati jah tüütav aga fun sellegi poolest.
Mul teine auto ka, millel suvel pidamisprobleeme eriti pole, samas talvel Bemmiga suurt vahet pole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

e30 on nii kerge auto, et kui on ikka märgtavalt rohkem jõudu stockist, siis ei teki pidamist ka 315 laia rehviga. tänaval aitab pädev tihend rooli taga, veerandmiili peal dragi slikid.
see võimsal tagaveolisel autol laiemate tänavarehvidega pidamise saavutamine on rohkem linnalegend ...
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

IMO suured rattad = rohkem pöörlevat kaalu...see lihtsalt piinab kone ära mitte ei tekita pidamist...been there done that...pigem mingi tänavaslikk on see mis peaks ideeliselt parema pidamise andma...talvel siis vast oleks vaja piike :D:D

rinkal andis 15" ratas 13" asemel olulise kiiruse vahe minu autol..oli tunda et käib raskemalt edasi...samas ratta diameeter kasvas 15" rattaga 3 cm mis ei ole teab mis palju
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üks talvine pilt ka autost:
Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

150kw peaks laiema rehviga ikka maha panema.
Ma ütleks,et mul endal 285 rehviga ja 254kw oli pidamist piisavalt näiteks.

Aga tore auto jah, kerge kaal teeb selle kiireks.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta