Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Praktikas on nii, et see 1.0ms reageerimisajal tuleb juba nii palju kütet peale tühikäigul, et segu on meeldivalt rikas.
Kui sa nüüd veel tahad nö reaalselt hakata pihustit lahti ka hoidma, siis arva ise edasi kuhu poole segu liigub.
Sellepärast ongi lisaks teooriale ka praktikat vaja, asjad ei ole praktikas tihti nii lihtsad kui teoorias.

Mul näiteks on HR koodiga pihusti MT kella järgi 0.9ms lahti, kuigi min aeg peaks olema 1.0ms ehk reageerimisaeg.
Ehk siis ma sulgen pihusti juba varem kui pihusti on täielikult avanenud, et segu saada 14 tuuri.
Seda juba 600cc pihustitega, sul on ju pea 2x suuremad pihustid. Ehk pead oma valemisse veidi muutujaid lisama ja keerulisemaks tegema.

Vända pealt triggerit lugedes muutub ju ainult nuka ajastus mitte süüte ajastus.

Tutikas VR sensor + VR input V2.2-ele ~1k kokku. Triggerwheel ~300-500 lisaks.
See mountida originaal rihmaratta külge ja andurile kerge kronsa teha.
~2.5k võiks nagu hakkama saada, isegi kui ise ei tee.
Ise tehes tuleks vast ~800-1000 koos treimisega, teha lastes töö lisaks.
Muidugi teha lastes tuleb eeldada, et see kes teeb saab ka reaalselt aru mida ta teeb.
Kui asi huvi pakub, võime PS-is edasi suhelda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

9k pööret ? huvitav mis õli teeb vändas sellise pöörde juures , suurt midagi vist enam :lol:
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Sellepärast ongi lisaks teooriale ka praktikat vaja, asjad ei ole praktikas tihti nii lihtsad kui teoorias.
Teoorias on asjad keerulised, praktikas lihtsad aga valed :lol:
Seda juba 600cc
õnneks bensuga 600 ongi ca sama mis E85'ega 1000.
Praktikas on nii, et see 1.0ms reageerimisajal tuleb juba nii palju kütet peale tühikäigul, et segu on meeldivalt rikas.
Kui sa nüüd veel tahad nö reaalselt hakata pihustit lahti ka hoidma, siis arva ise edasi kuhu poole segu liigub.
Kas MT tõesti näitab PW - nagu pulsipikkus (avanemis+avatus-aeg), või näitab ta ainult avatus-aega.
Aga kas ei aita siis kui öelda, et avamisaeg on 0.6ms 1ms asemel? Eriti kui ta ju reaalselt ongi väiksem.
Eks annan teada kui VR'i kasuks otsustan.
Vända pealt triggerit lugedes muutub ju ainult nuka ajastus mitte süüte ajastus.
Jah aga nuka ajastuse muutudes võiks natuke ka süüdet uuesti timmida! Muidu seal suhe vast 1:10 vms et kui rihm venib 10kraadi siis 2kraadi süüdet vaja muuta. Aga rihm nii palju ei tohiks venida.
Aga mis põhiline, sõidu ajal venib rihm ühtemoodi ja venimise võrra süüde paika pannaksegi. Probleemiks on vibratsioonid, eriti kui püttide tugevused on erinevad, venib ka rihm iga pütiga erinevalt, ja oleks vaja ka igale pütile oma graafik või kompensatsioon (ntx 1. pütt alati 1kraad varasem) - siis muidugi 2 varianti, kas timmida iga pütt tema effektiivse kohani, või üritada vibratsiooniga võidelda ja tugevamad panna hilisemaks.

Ah seda kah, et eile lõikasin ikka esispoilerist selle numbrimärgi augu välja - süda rahul. Nii tuleb parem tuulekoda. Tegin ka cooleri alla jalad tikkpoltidest.

Pilt
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Minuteada on jah avanemis aeg juba MT kellal olemas, ehk kell näitab pihusti avanemisaega + pulsi pikkust, mitte pulsi pikkust üksi.
Minuteada selle kasutatava algoritmiga ei saa nö pihusti avanemise aega jooksvalt muuta, see on konstant.
Lisaks selle avanemise ajal ei ole kütuse kogus samal rõhul iga kord konstante.
Kunagi lugesin selle kohta aga ei mäleta enam nii täpselt. Meelde jäi, et avanemise aega nö VE tabeli ulatuses muuta ei saa.

Ühesõnaga minu auto tühikäik tuleb sisuliselt pihusti lekkest (PW on sisuliselt 0, ainult open time on kasutusel) :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas::-D
Vaatsin ms koodi, ja pw mida MT näitab on ikka koos opening ajaga. Ehk 0.9ms oleks absurd, kui aku pinge on 13.2. Aga kui pinge 14.2, siis 0.85ms olekski 0-pihustamist - ainult avamine. Samas ka sulgumine võtab aega (kah ligi 1ms) ja koodist see osa on välja jäätud, "kuna oli kunagi probeeme tekitanud". See aeg on jah konstantne. Pidasin silmas seda, et kui parema seadistuse saab batt_corr väärtusega 0.5 vs 1.0, siis miks mitte :). Et noh siis tuleb muidugi ka mujalt 0.5ms jagu juurde keerata.

väljavõte MS koodist

Kood: Vali kõik

***************************************************************************
** JSM changed it to just be one routine per page. Maybe Eric will kill
** me, but we've plenty of flash and I'm obviously a bit lazy.
***************************************************************************

VE1_LOOKUP:				; ALWAYS page 1
        clrh
        clrx

edit: Mingi lihtsustatud ECU pinout:
http://www.plxdevices.com/ECUDatabase/N ... viaS14.pdf
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Astrona kirjutas:Kapotti alla tegin nii palju ruumi, et vesicooler ja FMIC ära mahuks - neile vaja teha veel siis kinnitused ja tuule koda.
PiltPilt
* Nõme on see numbri-tagune-ava stanges. Numbrit plaanin hoidma hakata kuskil all servas. Kui see aga üheks suureks avaks lõigata, ei jää eriti esteetiline. Samas kuidas ma teen cooleritele tuule-koja kui sinna jääb see hvaking ava. Võibolla peaks ikka lahti lõikama, siis jahutus ikka parem ja mingi võrguga katma ehk hajutab tähelepanu ära ja väga ei riiva silma zzz..
Askonz kirjutas:seda pilti mõtled Pilt
Ühesõnaga, lõikasin ette u. samasuguse augu sel Olavi pildid. Kuna klaasriiet pole pannud, ja tuulekoja tegemine kah käsil, üritasin need konarused katta 1mm plastik+neetidega. Nagu arvata oli - üsna rõve jäi. Isegi programmeerija kohta on seal meisterlikkusest asi nii kaugel, et ei julge siia pilti pannagi :lol:
Plasti neetisin välja poole, ja keerasin üle serva sisse, et see ülemine serv jääks sujuv... Auk lõigatud, plast needitud - eriti tagasi teed pole - pahtlit kah vedama ei hakka. Nüüd plaanin numbriplaadi panna sinna ülesse serva peale, et kõverad plasti servad silma ei riivaks, mitte et ma mukkija tüüp oleks, aga pole kena teiste süda pahaks ajada :) ja siis väike tjuuning võrk - no ja siis peaks juba hästi kokku minema masina ülejäänd "rotika stiiliga".
Ei saa kaua mukkima jääda, kevad koputab garaaziuksele :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

PiltEnamus rõvedusest suht oskuslikult varjatud numbrialusega :)
PiltPilt
All paremas nurgas on näha kuda LIC ja FMIC kokku istuvad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
TEH
Postitusi: 75
Liitunud: 12.07.2006 1:08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TEH »

Huvitav teema. miljon lehekülge arvutusi ja teooriat aga tulemust pole nagu siiani. :?
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

TEH kirjutas:Huvitav teema. miljon lehekülge arvutusi ja teooriat aga tulemust pole nagu siiani. :?
Mis tulemusest sul nagu väheks jäi? Palju on 353HP rattast tõmmanud 1.8L mootoreid eestis?
Või pead silmas hetke progressi? Paljud ei taha peale mootori sulatamist garaazi poole vaadatagi :) nii et igasugune progress on igati positiivne.
Või pead kehva ET'd silmas? Eelmise aasta 13.3 oli ca 300hp mootorist setupiga ja külma rinka rehviga. Korraliku rehviga (mis nüüd on olemas) oleks 1.8s 60ft'iga olnd tulemus 12.8s. Ja see hooaeg tuleb sellele lisaks ca 50% rohkem võimsust (15% võrreldes 1.5bariga) ja 10% vähem kaalu.

Lugesin ka su teemat, et aru sada, mis sinu jaoks tähendab "tulemus" - 1 lehekülg: mitte üht arvutust, teooriat, mitte midagi. Pealt näha ilus tore auto, aga praktikas aeglasem veel kui vanad S13 rondid :)

See kui kõik on laiali, ei tähenda, et progressi pole, vaid seda, et progress on ca 50% peal :)

Võtan vastu panuseid ebaõnnestumise teemadel ( a la, ei sõida alla 13 seki, ei tõmba 400rwhp jms) - aga ainult rahalisi panuseid :evil:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Äh ei ole mingeid panuseid siin enam vaja. Nüüd sul enam tagasiteed pole, kui ei taha häbisse jääda. :-D
Soovin igaljuhul edu sulle. Mis rõhu sa selle 400whp juurde arvutasid? 1,8Bar?

EDIT: Arvad, et käiguosa ei murdu 12,x sek ET-katsel?
EDIT2. Sul mingi 11.99 ka signatuuris...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Moss kirjutas:Äh ei ole mingeid panuseid siin enam vaja. Nüüd sul enam tagasiteed pole, kui ei taha häbisse jääda. :-D
Soovin igaljuhul edu sulle. Mis rõhu sa selle 400whp juurde arvutasid? 1,8Bar?

EDIT: Arvad, et käiguosa ei murdu 12,x sek ET-katsel?
noh M/T street rehvidega tõestas RFL, et kastid veel kestavad 1.8s 60ft stardiga. Mul varuks M/T drag, mis teoorias peaks vähe valusam olema - eks näis - kast ongi juba selles mustas nimekirjas, et hea kui kestab, aga enne ei hakka sellega tegelema.

Eks korraks laseb 1.8bar peale, et asi korralikult pöördes oleks enne kui täisvõimsusele hakkab lähenema. Lõppkokkuvõttes jääb kõik väikse turbo taha kinni.
juunis oli 1.5bar @ 6000 = 353whp .64 kojaga nüüd plaan 1.5bar 6900RPM = 400whp või 1.7bar @ 6400RPM. .86 spoolib kah vast 1.5barini alles 5500RPM peal ja 6000RPM'iks @ 1.85bar olekski teoooorias 400rwhp. Samas uus intercoolerdus, E85 ja muud modid muudavad kah neid numbreid sinna-tänna. Aga eks näis palju .86 koda (mida ma pole siiani soetanud) puhub - kui tahab rohkem puhuda, ja BP on uue setupiga kontrolli all, siis saab loomulikult rohkem võimsust.
Mingi speci järgi ongi .86 kojaga GT2876R +90hp võimsam kui .64'ga, seega võiks heal juhul isegi 415rwhp peal piir tulla (433rwhp, aga kuna kõrgemal pööredel on kaod suuremad siis ikka rattast vähem).
Pöördeid enne 8000RPM piirata ei plaani, ja seega võib see 400hp tulla ka üldse 1.3bar @ 8000RPM.

krd pts, võtsin nädala puhkust ja nüüd nädal aega garaazis -5C, eriti ei tõmba sinna põrandale püheradama. :x Kõik plaanid jälle 1-2 nädala võrra edasi :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

tee kattest oleneb ju stardis palju - haapsalus liimil murda kuluosa tõenäosus suurem, kui raadil libedal betoonil.
kasti peavõllist pole veel keegi suutnud ju jagu saada, pigem pooltelg oma vanusega võib osutuda "nõrgimaks lüliks"
p.s ehituse abc müügil propaani abil töötavad soojapuhurid, enne aasta lõppu olid hea hinnaga - pole olemas halba ilma, on halb varustus!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Renn kirjutas:tee kattest oleneb ju stardis palju - haapsalus liimil murda kuluosa tõenäosus suurem, kui raadil libedal betoonil.
kasti peavõllist pole veel keegi suutnud ju jagu saada, pigem pooltelg oma vanusega võib osutuda "nõrgimaks lüliks"
p.s ehituse abc müügil propaani abil töötavad soojapuhurid, enne aasta lõppu olid hea hinnaga - pole olemas halba ilma, on halb varustus!
eile juba mainiti, et mihklil või kellelgi pidi olema siuke puhur :lol: Lähen vaatan, Mul garaazis on muidu auto kõrval nii palju ruumi, et 2 inimest mahub kõrvuti püsti seisma - praegune 1kw puhur on tooli üldse all. Peaks siis tolle uue puhuri lakke riputama.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mul on ballooni otsa käiv soojuskiirgur, see kulutab 3x vähem gaasi kui kõige väiksem puhur.
Mul läheb andmete järgi ~300g tunnis, puhurid pidid ~900g tunnis võtma.
Balloon ise 33kg, arvuta ise kui tihti pead seda vahetama, kui midagi ehitada ka tahad.
Balloonitäis gaasi hetkel AGA-s ~800.- eek lisaks veel ballooni rent.

Samas see puhur kütab asja kiiremini soojaks ja hoiab soojemana.
Aga noh kui sul on sisegaraaž, siis tahaks nagu midagi hingata ka ja gaasihais ilmselt hakkab meeldivalt levima 3x suurema kulu juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas: noh M/T street rehvidega tõestas RFL, et kastid veel kestavad 1.8s 60ft stardiga.
1,94 vms oli minumeelest ja et street radial. et street on veidi teine rehv
Vasta