O: Turbo setup Lada 2106

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Lenzer
Postitusi: 3
Liitunud: 04.02.2009 19:58
Asukoht: Tartu

O: Turbo setup Lada 2106

Postitus Postitas Lenzer »

Tered!

Soov siis saada vajaminev kraam oma 2106-e turbotamiseks. Äkki kellelgi terve setup üle või pakkuda komponente.

Pakkumised võib ka siia teha.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mootoriremont - 5tuh
WB lambda - 4 tuh
Sisselaske kolle - 4tuh kui veab
Pihustid - 2tuh kui kasutatud
Turbo - 3tuh mõni kasutatud
Cooler, bensupump, voolikud, torud, juhtmed, muud tarvikud - 5tuh kindlasti
Megasquirt - 5tuh
Sidur mis matsu kannatab - ~4tuh
Hooratas, kuhu see sidur külge istuks ~4tuh
Summuti - 4tuh

Ainuüksi pilpad = 40tuh

Tahad mingit tugevusvaru, arvesta 5k juurde kasutatud turbomootori juppide eest. Doonoriks sobivad meil üsna levinud turbomootorite osad.

(krt, nüüd võttis enda kah kaameks :oops: )
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Derik »

Miks alati räägitakse standalone ajudest ja ulme pihustitest ja muust kraamist? Asju saab teha ka odavamalt, et ta töötaks ja saaks fun-i. Kõik ei taha alati täiuslikult töötavat 200+kw autot vaid lihtsalt mõningad kw-d ja palju lõbu + isetegemis rõõmu juurde. Mõned tahavad lihtsat HMT-d. Ise saab teha kollektori ja downpipe-i ~500kr, mingi turbo ~3000kr, BOV ~600kr, voolikud ~500kr, torustik ~600kr, kui on vaja sissepritse süsteemi siis mõni vana matsuga masin ~3000kr. Sidur, korvi lasta modida kui vaja ~300kr, pihustid (piisavalt tootlikud) ~800kr, mõni vajalik andur nt. MAP andur ~250kr. Sorry kui liiga puusse panin. www.homemadeturbo.com
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh kui oled korra juba midagi odavat teinud, sisi järgmine kord tahaks tulemust ka.
Ja liskas mõtled hiljem, et miks oli eelmine kord vaja raha maha visata.

Mina näiteks kahjuks ei oskagi enam soovitada tõelist säästuprojekti listi.
See 30-40k list ongi paras säästuprojekt aga selle vahega, et lõbu on igast asendist palju rohkem, mitte ainult ühes konkreetses olukorras (põhjagaas) ja mujal katkub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

US and A stiilis oleks asi veel odavam kui deriku hinnad :)
Vahetükk originaal väljalaske kolde ja turbo vahele, 2,5" downpipe, pisem sisese wastegatega turbo, vahetükk originaal sisselaske koldest kompressori surve poolele ja vahetükk karpa ja kompressori vaakumi poolele, õli torud ja modid jagaja rõhuga eelsüütenurka vähendama. Proovid ja katsetad nii, et törlönt käib sumpast välja jaa küünlad on korras :-D

Lugesin läbi ühe ligi pool sajandit ringi veerenud mootori turbotamise teema ja on minujaoks senini arusaamatu, et see auto sõitis enam kui 2 aastat 15-22 PSIga käis dünos segu kontrollimas ja jõudu tõmbamas aga muidu käis kõik ikka kirve meetodil ja eelmise sajandi märksõnade järgi (karburaator, jagaja, küünalde värv must suits) mudu 50 hp kanti produtseeriv väike õhkjahutaja tõmbas dünos sellised numbrid:
1600 single port turbo
141HP and 158TQ at the wheels
13.2@109.44
Ei ole need mootori detailid nii õrnad midagi, et kohe peaks hakkama kompoti sisu lahkama aga normide piires tihe peaks küll asi igast otsast olema.
Nii et kõike saab teha.....ka väikeste vahenditega aga peab ise miskite teha mõistma (Vähemalt keevitus ja rellakas peaks peos seisma)
EDIT: Sigullile sellise komplekti ise tegemine polegi raha maha viskamine kuna materjali kulu on minimaalne (Must metall on imeodav) ja niikuinii eksib siia foorumisse varsti järgmine kes tahab taas siksi turbotada ja saadki oma komplektist lahti...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kas teemaalgataja mainis hinda?

Ise tehes saab odavalt, kuid siin mainiti midagi valmis kit`ist.
Tööraha maksab juba midagi, eriti kui pead hakkama orginaalajuga jändama.

Aga üldiselt võiks vist arutelu ära kustutada, ikkagi ostu-müügi teema.
"Turbo minu autole" ja "kui odavalt saaks asja teha" teemasid on lahatud ja ka mõningate järeldusteni jõutud.
Lenzer
Postitusi: 3
Liitunud: 04.02.2009 19:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Lenzer »

Tegelikult oli mõte peas jah teha lustimiseks vägev säästupill, max 10-15k setupiga. Sain ühelt rallimehelt Ziguli Mosseostuga kauba peale. Zix on ideaalses korras (ma mõtlen tehasekorras), mootor juba osati moditud. Nüüd kuna tegemist on Turboclubiga ja siin oli terve hulk boostiga Ladasid, siis korra tekkis rumal lootus, et kellelgi on üle kas Zigulile aretamiseks komponente või terve komplekt. 40-50k setupi tõenäoliselt ei tule, nende jaoks on mul teised autod.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Moss kirjutas: Mootoriremont - 5tuh
WB lambda - 4 tuh
Sisselaske kolle - 4tuh kui veab
Pihustid - 2tuh kui kasutatud
Turbo - 3tuh mõni kasutatud
Cooler, bensupump, voolikud, torud, juhtmed, muud tarvikud - 5tuh kindlasti
Megasquirt - 5tuh
Sidur mis matsu kannatab - ~4tuh
Hooratas, kuhu see sidur külge istuks ~4tuh
Summuti - 4tuh

Ainuüksi pilpad = 40tuh

Tahad mingit tugevusvaru, arvesta 5k juurde kasutatud turbomootori juppide eest. Doonoriks sobivad meil üsna levinud turbomootorite osad.

(krt, nüüd võttis enda kah kaameks :oops: )


Moss'i list modifitseeritult


WB lambda - 4 tuh
Pihustid - 1 tuh kui kasutatud
Turbo - 3tuh mõni kasutatud
Cooler, bensupump, voolikud, torud, juhtmed, muud tarvikud - 5tuh kindlasti
Megasquirt - 5tuh
VL kolle(flantsid ja torud) 3 tuh ehk

Kokku 21 kilo

Sellise setupiga teeks juba mossele ära
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

KaroK kirjutas: Moss'i list modifitseeritult


WB lambda - 4 tuh
Pihustid - 1 tuh kui kasutatud
Turbo - 3tuh mõni kasutatud
Cooler, bensupump, voolikud, torud, juhtmed, muud tarvikud - 5tuh kindlasti
Megasquirt - 5tuh
VL kolle(flantsid ja torud) 3 tuh ehk

Kokku 21 kilo

Sellise setupiga teeks juba mossele ära
21tuh krooni ning 200km hiljem avastad, et vaja oleks mingit sidurit...
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

kes siin 500-ga kollesid ja downpipe-sid teevad....

Flansid plaanite ise rauasaega lõigata vä?
Mul läksid need juba suurema summa maksma näiteks :)
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

mart154 kirjutas: Flansid plaanite ise rauasaega lõigata vä?
Võimatu see ju pole.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Samas ei peaks see foorum olema koht kus rauasaega flantse lõigatakse ja romulajuppidest turboautot ehitatakse. vahest enam muid teemasid ei olegi.
Sellised projektid on muidugi väga toredad aga kui esitatakse selliseid küsimusi nagu esimeses postis, siis järelikult vastavad käsitöö oskused ja teoreetilised teadmised puuduvad.
kui 10k eeki on auto ehitamiseks suur raha, siis tuleks see raha tasuvama töö otsimiseks kulutada.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
silver7
Postitusi: 72
Liitunud: 08.01.2006 20:40
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas silver7 »

Tere.
Ärge siis nii kõvasti ka madistage.mehele on antud teada ja andke kõik oma nägemused head ja vead.Selge et raha puudus on suur kuid võib olla tahtmine veel suurem.väikesema rahaga ja suure tööga saab kindlasti midagi aretatud. Tulevad kogemused ja tõdemused ,miks ma ikka ei pannud veel raha juurde oleks saanud parema.Mina arvan et enamus aretajatest on selle üle elanud.selline on just aretaja tegija töö tulemus.,seaduspärasus.
Ka mina loodan siit foorumist palju teiste kogemusi ,tähelepanekuid,õpetusi,et mitte ise korrata juba teiste poolt tehtuid vigasid juba konkreetselt töö teostamise juures.Ega üksi mõeldes ja tuhlates internetis ,raamatutes lihtne ei ole .Küsimustes saades vastuseid,et kas otsingut ei oska kasutada on väga vale vastus .avage oma teadmised konkreetselt ja sõbralikult Kindlasti on tulemus kordades parem küsijale kui ka vastajale tulevikus, sest ka tema saab tulevikus vastuseid oma probleemidele kui sellega on tegelenud kümneid päid.
Edu aretajatele ja töönarkomaanidele.fännidele.
Silver
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kui ma endale säästuprojekti teeksin, siis esimese asjana otsiksin pritsemootriga auto toite- ja süüstesüsteemi kogu karvadega. 200SX'i pilpaid peaks leiduma soodsa raha eest, vähemlevinud on Mazda 323 turbo. IMHO peaks olema vähimat häkkimist ja samas mõistlikku töökindlust omav kompott.
Lenzer
Postitusi: 3
Liitunud: 04.02.2009 19:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Lenzer »

Tõepoolest endal kogemusi ei ole, samas on sõpru kellel on oskusi ja mutrivõti, käi ning keevitus püsivad mul käes küll. Rahapuuduse üle ei kurda aga iga auto jaoks on mul oma eelarve, mille ületamine ei ole enam tõhus (S4-ad ja Legacy T-d maksavad juba ca 30k). Taolisel turul ei ole 30k invest Lada alla minu jaoks hea mõte.

Ma püüan ennast korrata- teema püstitamise eesmärk oli selgitada, et ehk on kellelgi taoline Lada setup üle jäänud ning ootab kuskil nurgas uut omanikku. Kui mitte, siis mitte- antud 06-e mootor on piisavalt juba timmitud, et sellega jääl ja kruusal lustida. Lihtsalt kuni 10-15k oleksin meeleldi veel autole lisanud, et vahvad hääled ja vinge tõmme saada.

Miks iga teema muutub Battlefieldiks? Ma mõistan, et Turboclubi mehed teevad teadmistega laitmatuid tulemusi ning ülimaid hinna/tulemuse suhteid aga ärge suretage välja kirvemeetodi mehi ja säästuprojekte- ka need on uskumatuid tulemusi saavutanud.

Peace, Lennart

[EDIT] Tänud Moss, mu mehaanik arvas sama ja eks sellest tulebki tnslt alustada. First EFI, then T
Vasta