Nissan 200SX S13 ATM-kastiga CA18DET 124KW mootoriga.
Ostes oli ta 100% stock, uue turboga jne, oli just puhtalt ülevaatuse läbinud, aga õiget minekut polnud. Sai vahetatud benapump ja olukord läks palju paremaks. Vahetasin veel ka TPS, MAF, CAS, küünlad, süütepoolid ja olukord läks veel paremaks. Aga ikkagi on ta 4 käigulise ATM-kastiga, mis on üüüsna uimane ja pikkkkade käikudega (s.h. kiire diffriga): esimesega läheb 85kmh ja teisega 135kmh vms. On ka stockis 20kg raskem - tegelikult aga 200kg raskem

Manuaal
ATM
Manuaalkastiga 7.2sek, ATM-kastiga 9.0sek 0...60mph.

Kui keegi leiab S13 ATM kiirenduse kohta rohkem tehase andmeid, andke teada.
Kuna õlitustoru ummistus, jooksis see tutikas T25 hetkega suht korralikult kokku. Kuna uus T25 maksab mingi 12K vahetasin siis turbo kasutatud stock turboga, mis mõne tuhande km'ga kogus kah korraliku õlilondi taha. Sai soetatud Motary käest Siimu vana S14 pealt T28 ja peale selle ainus modi oli koonusfilter, mille kruttisin külge kuna teise autoga sain kõik vajaliku kaasa. (meenus, et pasunatega BOV oli juba ostes)
Turboga sain kaasa ka on apexi õlivooliku, ja äravool ning vee torud on panin kah vähe paremini.
Teisel S13'el jäävad üle mõned jupid, mida keegi normaalse hinnaga osta ei taha, seega keeran need oma igapäeva sõidiku külge.
Z32 MAF - stock peaks lõppema juba 200hp juures Z32 oma aga ...500HP
534cc pihustid - kuni 400hj, kuna teisele masinale ostsin E85 tarbeks 1000'sed - ja stock'idel tihendid lekivadki juba
MBC - polt-kuul-vedru - jäi üle kuna teisel hakkan boosti MS'iga juhtima. T28 hoiab vaikimisi ainult 0.4bar,
ROMulator - kütuse- ja süütekaardi näppimiseks. Esialgu läheb Janno GT28R Laki dünos hoolikalt tehtud chip - ca ST2.5
FMIC - Üle jäid teiselt ka kõik vajalik FMIC paigalduseks. IC ostsin praktiliselt uue 51x250x500mm kärjega Renault Trafficult 500eekuga. 2" võib küll väike olla, aga esilagu "maa ja ilm" võrreldes stock cooleriga, mis on mul põhimõõteliselt kinni oksüdeerunud.
1 pluss kah, ATM'idel on VLSD juba tehasest.
WideBand'i üritan seadistamise ajaks laenata kah teiselt masinalt.
Kui kõik paigaldatud on eesmärk tagasihoidlik 1.0bar'iga 225rwhp Dynomaxis ära tõmmata (250HP mootorist) - ikkagi stock kolvid - millede piiriks eestis on juba 250 ja vähemgi, ning rootsis väidetavalt väga hea seadega kestavad kuni 400hp. Iseasi on ATM-kasti ülekande-kaod - keegi teadis rääkida kuni 30% kadudest - nii suuri kadusid ei taha uskuda. Kuna näiteks CarMeter programm pakub 4% differ + 5% võllid-teljed + manuaal kastile 6% ja atm'ile 8% + 5% torque-converter
manual 4+5+6=14%
atm 4+5+8+5=22%
Seega peab rahul olema kui 205hp dynomaxist välja tõmmata. (Jannol oli suht sama turbo @ 1.1bar 275hj)
Hetkel on 0.4bar@T28 tunde-järgi tõmme sama või 10% vähem kui oli 0.7bar@T25.
Homme vaja veel IC 1 lõdvik osta ja võib põhimõtteliselt paigaldama hakata. Aga tahan enne WB logimiseks asju ette valmistada.