Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Eem, elavad küll, tõestatud eluiga (tuttaval K27/29) on vähemalt 19 000km, mis hõlmas nii drag-race'i kui niisama igapäevasõitu. Pealegi on compressor wheel päris kõvasti kergemaks tehtud ning omavahel balansseeritud.
Ära ole nii pessimistlik!
Ära ole nii pessimistlik!

Viimati muutis Raceboy, 28.07.2005 13:43, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
no eks siis räägid kaua ta sinul töötab
Aga ükskõik kui hästi balanseeritud ka ei ole, hübriidid on lihtsalt oma olemuselt lühema elueaga kui traditsioonilised turbod. Muidugi hübriidi omaduste vastu on jälle raske saada. Just seepärast neid kasutataksegi enamjaolt racingus, kus performance on oluline maksku mis maksab.

Aga ükskõik kui hästi balanseeritud ka ei ole, hübriidid on lihtsalt oma olemuselt lühema elueaga kui traditsioonilised turbod. Muidugi hübriidi omaduste vastu on jälle raske saada. Just seepärast neid kasutataksegi enamjaolt racingus, kus performance on oluline maksku mis maksab.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Paljuski taandub ta sellele, kui palju peab hübriidi kstamisel nö aretama, KKK-del ei peagi, st kõik osad on 100% bolt-on.
Kui nii võtta, siis polegi mõtet autot võimsamaks teha, kes teab, kaua ta vastu peab. Kui ta peab vastu 5000km, on see vähe, kui ta peab vastu 30 000km, on see piisav.
Kui nii võtta, siis polegi mõtet autot võimsamaks teha, kes teab, kaua ta vastu peab. Kui ta peab vastu 5000km, on see vähe, kui ta peab vastu 30 000km, on see piisav.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mõned pildid mootori kokkulappamise algusest siis:
Siin siis asjad, millest peaks saama 931 mootor, mõned pole pildil, aga mis siis.....

Raamsaaled paigas:

Väntvõll paigas:

Ja raamsaalede pakud ka paigas:

Ohverdasin korraliku töö ja puhta keskonna nimel ühed oma armsaks saanud teksad, kuna jupid olid enneolematult puhtad, tegin tööd toas, vältimaks kõrvaliste osiste mootorisse sattumist
Siin siis asjad, millest peaks saama 931 mootor, mõned pole pildil, aga mis siis.....

Raamsaaled paigas:

Väntvõll paigas:

Ja raamsaalede pakud ka paigas:
Ohverdasin korraliku töö ja puhta keskonna nimel ühed oma armsaks saanud teksad, kuna jupid olid enneolematult puhtad, tegin tööd toas, vältimaks kõrvaliste osiste mootorisse sattumist

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeale siis asjad niipalju edasi liikunud, et mootor on pmst kokku laotud, vaid plokikaas veel peale panna. Mootori loodaks maikuu keskpaigaks aiste vahele saada. Saaks ka kohe panna, aga ei tahaks ilma sidurikoja "turvapuurita" seda teha.
Suurematest ostudest sai vahepeal soetatud VEMS Genboard v3.3, mis nüüd on koos 20*4 LCD-ga (näitab sõidu ajal EGT-d, WB02, fuel ja ign mape, rpm jne), mis võimaldab koostöös aju külge ühendatava tavalise PS2 arvutiklaviatuuriga sõidu ajal kõike seadistada.
Samuti läks originaalkapoti (26kg) asemele fiiberkapott, mis kaalub täpselt 7,59 kg.
Viimane suurem ost olid Porsche Cup 1 veljed kasutaja Porkee 951 Cabrio alt.
Suurematest ostudest sai vahepeal soetatud VEMS Genboard v3.3, mis nüüd on koos 20*4 LCD-ga (näitab sõidu ajal EGT-d, WB02, fuel ja ign mape, rpm jne), mis võimaldab koostöös aju külge ühendatava tavalise PS2 arvutiklaviatuuriga sõidu ajal kõike seadistada.
Samuti läks originaalkapoti (26kg) asemele fiiberkapott, mis kaalub täpselt 7,59 kg.
Viimane suurem ost olid Porsche Cup 1 veljed kasutaja Porkee 951 Cabrio alt.
Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 10:44, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Millalgi on plaan teha, kui veljed alla panen. Muidugi Pipi-Pikksuka sarnane ta ole: musta värvi kapott, valge esispoiler ja ülejäänud auto tuhmunud punane
Lootsin auto pildistamisest pääseda, kuni auto värvitud, aga eks peab siis nõudmistele järele andma

Lootsin auto pildistamisest pääseda, kuni auto värvitud, aga eks peab siis nõudmistele järele andma

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Noh, hakkab vaikselt sellepoole kiskuma jah, praegu on sisselaskekolle ehitus käsil.
Mootor on peal, aju paigaldus käimas.
BTW, kui kellelgi korralikku alumiiniumist fuel raili materjali, andku märku!

Mootor on peal, aju paigaldus käimas.
BTW, kui kellelgi korralikku alumiiniumist fuel raili materjali, andku märku!

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tean, et seda saab USA-st 12 $/ft osta, Urbani hind kahjuks ei sobi mulle (~1000+kr/50cm)
henri kirjutas:Meilt saab ainult rootsist, tellimusel.![]()
Arvan et tead isegi kellelt küsida.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tahaks siiski keevitada, jääb tugevam. Kuna rauast ei taha (ilmselt peab ühe asendus-raili võtma), jääb üle vaid alumiiniumist: kerge ja tugev, lisaks näeb hea välja.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;