Seetõttu nihutame meiegi oma autol raskuskeset kõvasti tahapoole. Hetkel lihtsalt ei tea, kas saame oma kubatuuri korrutada 2,3-ga või saame 1,7-ga hakkama, mis oleks muidugi parem.Nn street klassis on eelised autol, mille mootor asub kas keskel või taga. Seda tõestas MR2 päris veenvalt oma wheeliede ja vingete 60ft aegadega.
BHRA - Dragrace tehnilised reeglid 2009?
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Saan ma õigesti aru, et on OK, kui tankimise toru ja kork on pagassi all, ja tankimine käib pagassi põhjast läbi "tulekindla ja tihendatud" luugikese? Aitäh!2.4.2 Kütusepaak peab olema sõitjaruumist eraldatud tihendatud tulekindla vaheseinaga viisil, et sõitjateruumi kütuse sattumine oleks välistatud.
2.4.3 Kogu toitesüsteem (kütsuepaak, -torud, -pump jne.) peavad asuma väljaspool sõitjaruumi ja seespool kere gabariite.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ma usun küll....luugiga suletud tankimisava on ju igati turvaline. Paagi kõrguse tõttu on ka kütuse salongi sattumise võimalus välistatud.Astrona kirjutas:Saan ma õigesti aru, et on OK, kui tankimise toru ja kork on pagassi all, ja tankimine käib pagassi põhjast läbi "tulekindla ja tihendatud" luugikese? Aitäh!2.4.2 Kütusepaak peab olema sõitjaruumist eraldatud tihendatud tulekindla vaheseinaga viisil, et sõitjateruumi kütuse sattumine oleks välistatud.
2.4.3 Kogu toitesüsteem (kütsuepaak, -torud, -pump jne.) peavad asuma väljaspool sõitjaruumi ja seespool kere gabariite.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.