Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

tee jah kõik ees ära siis mul hea järgi teha ja nõu ja jõu abi kasutada :P
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaheseina ka ikka wg klapi ja kuumaosa tiiviku vahele tegite?

TIG-ides oleks välimus kenam aga hakkab juba vaikselt looma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Pilt
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

millejaoks see vahesein hea on, aitab ta midagi üldse ? :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Päris äge.
Oleks veel wg flap-i poole samasugune kaar oleks eriti vinge.
Kunagi ES-is ühte sellist S14 dp-d nägin millel oli polditud ming vaheklots flantsile.

Vahesein on selleks, et wg gaasid tiivikust tulevat õhuvoolu ei takistaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Õlisurve tuli ilusti üles ja turbo õli tagasijooxust hakkas ka suht ruttu õli tulema. Nüüd on vaja veel natuke näppimist , küünlad peale keerata , paar juhet siia sinna ja siis peaks juba käivitama ;)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Käib nagu kellavärk 8)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Millal siis laiali? :-D

Eks tule siis näitama ka ikka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Ennem tuleb ikka korralikult kokku saada :lol:
Coilpacki ja WB toite kaableid veidi pikendada ja muud nipetnäpet koristust teha kapoti all. Ja muidugi põhja all on vaja seda 3 tollist summutis olevat auku lappida , pläriseb nii mis hirmus :-D
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Nonii , kuna suutsime ära unustada mõõta palju kolb peale ploki lihvimist üle ploki turritab , siis sai täna kaan maha võetud ja mõõdetud. Originaalis on 0.4mm ja mõõtmine andis tulemuseks 0.7mm . Kui veel kolbi natuke togida seal sees ja üks serv alla suruda ja siis teisest servast mõõta , siis on see 1mm üle ploki. Tihendi tootja andis tihendi kokku surutud paksuseks 1.2mm. Tundub et täitsa õige otsus oli.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oot, kolvid käisid vastu kaant?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

mõõtude järgi justkui ei oleks tohtinud käia. Mu NA BMW-l jäi kaane ja kolvi vahele 3 sajandikku ja sellest piisas täiesti :roll:........niikaua kuni 1 saale teise alla ennast keeras ja kolb veidi rohkem tõusma hakkas :-D
Pane või ploki ja plokikaane vahele rihmad nagu erkki blowerit kaane küljes hoiab :-D
Viimati muutis jeff01, 15.03.2009 13:40, muudetud 2 korda kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Kolvid vastu kaant ei käinud , aga ikkagi oli vaja ju kindlaks teha kui kaugele nad kaanest jäävad. 0.1mm tundub ikka liiga väike vahe olevat , nüüd tuleb natuke paksem tihend sebida ja siis on kindel et ka üle 7k pöörde midagi kuhugi vastu käima ei hakka.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Re: Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims

Postitus Postitas Reims »

Tänaseks palju sõidetud ja kätte jõudis aeg kerele ring peale teha
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
ja nii ta nööriotsas ära läkski
Vasta