Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kuidas sellele o-rõngale ligi saab?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Koos õhuga oli 3bar peal tootlikus ~98L/H, näis palju ilma õhuta asja tootlikus on.
Oleksid pidanud õhu kah ära mõõtma :lol: Pane kankule tühi kilekott teibiga otsa :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh paljast õhku kütusepump eriti suures koguses ilmselt pumbata ei jõua, seega ei oleks see väga reaalset tulemust andnud.
Kindalsti oleks muidugi mingi suhte konstandi leidnud asja juurde.

Ma vaikselt lihtsalt mõtlen, et äkki see sama õhk tekitas mootori koolemisprobleemi.
Pihustid on piisavalt suured, et ka ära kukkunud kütuserõhuga piisavalt kütust peale anda, et segu normis oleks.
Ainult et 1bar kütuserõhuga ei toimu kütuse ja õhu normaalset segunemist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kui rõhk ära kukub, ega siis ju kütusekogus väheneb. Lambdaga aju üritab võibolla 10-20% jurude keerata, aga kui 2.5 kukub ikka 1bar peale siis ca 60% vähem kütusevoolu. Regulaator peaks siis üldse kinni olema, ja tühikäigul benasurve kõrgem ja kuna vaakum kah parem, siis pool koormustel võib normaalselt töötada. Kui kooleb, vaata küünlaid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Pead paagi maha võtma. Tore see ei ole , aga kui õhk vahel , siis pääsu pole. Muidugi võib paagi silmini täis valada , see ühenduskoht on kuskil poole paagi peal ;) Samas kui juba paagi maha võtad , siis ehk on mõistlik sinna juba korralik pealejoox ja tagasi jooks teha , sest originaal on 50% juhtudel täitsa ära mädanenud :?
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ehk siis tüüpiž Opel, rotten dot com.

Ega oligi liiga vähe tööd veel selle autoga.

Renks, seadistamiseni oli ikka väga pikk maa sellest hetkest kus me juba seadistada üritasime :-D

Mis puudutab kütuseteemat, siis pihustid on piisavalt suured ja ka PW saan keerata tabelist nii kuidas vaja, et segu veel piisav oleks.
Tegelikult tatistasid pihustid ilmselt õhu ja kütuse segu mitte puhast kütust.
Väga vabalt ei pruugigi see antud teemaga seotud olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Pihustid ja pump ja voolikud peaksid selle väikse mootori kohta ok olema , ainukesed kahtlased asjad on hiina regulaator (selle vist panid juba originaali) ja siis see pumpa minev pealevool.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

kapotialused kütusevoolikud vahetasin ka juba ära, kuna neid oli jätkatud.
Originaal regulaator vahel tagasi. Pihustid on head.
Pumba tootlikuse mõõdan ka ära, kui õhust lahti saan, et kogu süsteemist pilt ette saada.

See paagi pealevool peaks ju istme alt ka kätte tulema?

Mõtlen praegu, kas see flow damper ka vahelt minema visata või mitte.
Näeb teine jube kusine välja (loe: üleni roostes).
Siis võiks juba pumba ümber olevad kütusevollad ka uued panna, ei ole teine nii suur väljaminek.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

flow damper ford sierrale maksis miski 2790.- :lol: Võtsin vahelt ära ja auto käis samamoodi kui ilma selleta. Kui neil korpus ära mädaneb hakkavad nad lekkima.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paak nüüd alt ära ja söötur seest välja võetud.
See tihendi süsteem on seal ju eriti lõkats,kuidas see üldse pidada saab.
Tihend tundus kuidagi kahtlaselt seal jah, kuigi kogu see süsteem liigub välja võttes.
O-rõngast originaalis loomulikult eraldi uut ei müüda.

Peab nüüd hakkama jälle mõõdu järgi bensiinikindlat o-rõngast otsima.
Jee, see on ju Eestis eriti saadav kaup.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
birdshit
Postitusi: 46
Liitunud: 30.11.2008 22:13
Asukoht: Söörömöö
Kontakt:

Postitus Postitas birdshit »

Mihkel kirjutas:O-rõngast originaalis loomulikult eraldi uut ei müüda.
Milline see umbestäpselt välja näeb?
tomsonmrt.com
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pruuni värvi rõngastihend, või mida sa täpsemalt mõtled? :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Viska sealt pumba juurest kõik roostes regulaatorid,jutud minema ja pane lihtsalt uued voolikud :)
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sellel flow damperil on oma mõte olemas aga et ta ka toimiks nii nagu ette nähtud (performance mõttes), siis peaks ta lati küljes olema.
Nii kaugelt ta ilmselt latis olevat kütusevoolu ei tasanda.

Bemmil viskasin ka selle vahelt minema ja tuntavalt ei muutunud midagi.
Saabki nüüd selle pumba plaadi nii tagasi installida nagu tehas ette näinud on.
Hetkel seisis asi plekikruvidega üleval, kuna kummipuksid olid kõik kunagi katki läinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

misasi on flow damper? :roll:
Suletud