Uurisin eile veidi MSnS progressi (viimati tegelesin sellega aastaid tagasi kui oli v24 vms)
MegaSquirt N Spark v29 on korralik edasiminek, eriti selles suunas, mida mul vaja. Nimelt on juurde tekkinud: * 2nd trigger * kuni 6 süüte väljundit * custom trigger-wheel.
Mul on "MegaSquirt I v2.2" ehk 1 vanemaid plaadi versioone, millega enne oli ainus võimalu panna special triggerwheel väntvõlli otsa, võtta kasutusele coilpack, joota IGBTsid jne
* Nissan/Mitsubishi CAS anduril, mis istub nukkvõlli otsas, on 2 optilist andurit (LED + foto-diood + signaali-skeem),
* * * välimine rida 360 akent/hammast (ühtegi puudu pole) 1*-signaal
* * * sisemine on 1 aken silindri kohta, kusjuures akna pikkused on erinevad, konkreetse silindri tuvastamiseks, ja akende tagumised servad on täpselt 180kraadiste vahedega. 4 akent 720kraadi kohta. v29'aga on lood vähe paremad:
1 variant oleks mätsida kinni 2. ja 4. aken 180-deg ringi peal, et tuleks signaal iga 360 kraadi tagant ja laseks selle 2nd triggeriks, mis simuleeriks puuduvaid hambaid, näitamaks 1. püti asukohta u. nagu 60-2 ja 36-1 jms. Base-triggeri jätks siis selle 180-ratta peale. Ning siis jooksutaks Wasted sparki MS väljunditega Spark A ja Spark B - kui Nissani power transistor seda võimaldab, siis 2 süüte väljundit jagaks 2 + 2 ja juhiks kahte COP'i korraga.
2. variant on, kui sellel aken/silinder real mätsin kinni kõik peale 1. püti akna ja jätan selle signaali 2nd triggeriks. Siis seadistades MS'il Spark Outputs A+B+C+D ja juhtides need powertransistori vastavatesse otsesse. Arvatavasti on vaja ka mingid pull-up'id, seda saab stock aju pealt mõõta. Ei näe erilist põhjust, miks peaks WastedSparki kasutama - loodetavasti pole siin ka konksu.
2nd triggerile tehakse tavaliselt kah vist mingi opto-isolaator, kuigi arvan, et see töötaks ka ilma, eks näis.
Lihtsuse huvides on plaan MegaSquirti paigaldamisel teha nii vähe muudatusi kui võimalik ja kasutada ära stock tehnikat.
Panen siia nüüd kõik teada oleva info megasquirtitamiseks.
* teha adapter DB37 -> ECCS ECU, pesa joodan maha põlenud ajult
* kõik Nissani andurid
* * CLT - 20C/2.5K ja 80C/0.3K - suht boschi NTC, et ei peagi võibolla kalibeerima
* * * A: pin30-must
* * * B: pin28-sinine/oranz
* * TPS - potekas
* * * D: mass - aju pin30 - must

* * * E: signaal ajju 1-10K takistust - aju pin38 - heleroheline/must
* * * F: reference 5V peale - aju pin48 - heleroheline/punane
* * * S13 Manualis, TPSi erinevates skeemides on tähistused erinevad, ja seega võivad siin vead sees olla.
* * CAS
* * * D. 180-kraadi optiline andur 0 vs 5V. Aju pin 41/51.
roheline/
kollane
* * * C 1-kraadi optiline andur 0 vs 5V. Aju pin 42/52 -
roheline/must
* * * B: 12V toide - aju pin 49/59 - must/valge
* * * A: mass - mootori-mass - aju pin 60 - must
* * * D & C - ühest aju pinist (41&42?) antakse 5V peale, teisest (51&52?) mõõdab CAS'i pull-downisid

On vaja MS'iga pull-up hoida.
* * pin27 - MAF - ei kasuta
* * pin29 - NB-EGO - ei kasuta
* * pin54&57 TPS-idle-switchi - ei kasuta
* Releed
* * Kui võimalik, jätan kõik releed nii nagu nad on. Peab veel uurima
* COP - 4 süütepooli - 3'ne pistik - ei muuda ühendust
* * must - pidev mass on peal
* * 12V toide - süütepoolide releest 1. poolil must-kollane - teistele läheb sama edasi valge juhtmega
* * süüte-signaalid powertransistorist - R/L, R/W, R/G, R
* PT - Power Transistor - süütevõimendi - peaks olema 4-lolli transistorit
* * 4-pin pistik - süütepooli-signaalid (massid) 1-4. Ei muuda
* * * 1. coil - pin1 - punane/sinine
* * * 2. coil - pin2 - punane/valge
* * * 3. coil - pin3 -
punane
* * * 4. coil - pin4 - punane/roheline
* * 6-pin pistik. R/G, R/L, R/Y, B, R/W
* * * 20 - mootori mass - aju pin10,20,50,60,116,108,107 - must
* * * 21? - silinder 1 - aju pin1 - punane/valge
* * * 22 - silinder 2 - aju pin2 -
punane/kollane
* * * 23 - silinder 3 - aju pin3 - punane/roheline
* * * 24 - silinder 4 - aju pin11 - punane/sinine
* * * NC
* pin 7 - tahhomeetri väljund - ei teagi, kas see võtab pulse/cyl või pulse/4cyl -
* * enivei, 2. tahhokas on olemas, ja vana tuleb vist seega üldse välja kraapida
* * MS'il on muidu Tahho väljundi võimalus olemas
* pin49,59,109 - aju süütelt-toide - must/valge - ECCS relee pealt 12V,
* * mis tuleb punase juhtmega läbi releeboxi 12V aku pealt.
* * Ühendatud ka pin58'ga ja relee mähisega.
* * mähise teine pool tuleb ajust pin16 punane/must
* pin45 - süüteluku "signaal" - must/punane -
* * +12V kui *süüte võti on ACC või ON asendis
* * See lülitab läbi aju pin16 massi, et ECCS-relee aktiveerida
* * Starteri ajal peaks see signaal katkema.
* * SELLE PEAKS ERALDI LÜLITIGA ASENDAMA, mis tõmbab eccs mähise massi ja mure murtud.
* pin16 - ECCS relee. Vaja massi lülitada, kui pin45 tuleb?
* * Paneb ECCS relee'ga ajule jms täis voolu peale.
* pin58 - aju pidev toide ?? pole vist vaja
* pin43 - starteri signal - ei kasuta
* pin18 - benapumba relee - lilla/must. Paneb MS külge pump-priming'uks või otse?
* * lülitab ka külmkäivitus lisaõhuklapile 12V peale
* külmkäivitus lisaõhuklapp benapumba relee - lülitab 12V peale - mass on tal pidev.
* pin103

AAC külmkäivitus lisaõhuklapp - selle panen otse süüte voolu taha, kui seda vaja peaks minema.
* * Kui vool on peal, peaks tolle siiber kinni minema.
* IAA Control - FICD CONTROL- võib minema visata,
* * kuna manualist selgus, et too on ainult konditsioneeri jaoks.
* * see on siuke pulk SL kollektori küljes, mille otsas on pistik.
* * samas on ta solenoid klapp ja võibolla sobib boost-controllerina kasutada.
* * Selle juhtimisega peaks MS hakkama saama
* pin106 - A.A.C.V (aux air ctrl) - (hõbe-must?) see on see stepper mootor vms SL kolle küljes - aju juhib massi.
* * 12V tuleb peale (must/punane) läbi relee-boxis kaitsme kui võti on ACC või ON asendis.
* * MS-I ei suuda seda vist juhtida:?:
* pin23 - detonatsiooni andur - ühendab läpaka-helikaarti, ehk mingi softiga saab detektida
* pihustid - 1000cc - low-imp, - loodetavasti

saab neid 2 FETiga ja kui muidu ei saa, siis vähemalt PWMiga juhtida
* * 1. pin101 - valge/must + valge
* * 2. pin110 - kollane/must + kollane
* * 3. pin103 - roheline/must + roheline
* * 4. pin112 - sinine/must + sinine
* * need otsad, mis ei lähe ajju, lähvad läbi dropping-resistor'isse
* Dropping Resistor'il 6 otsaga pistik, milles 5 klemmi
* * 4 otsa - W, Y, G, L lähevad pihustite peale toiteks
* * punane (pistikuklambripoolne) läheb läbi relee-boxis-oleva kaitsme aku +12V klemmi peale.
Ei tea kas on üldse PWM'iga vaja mässata, kui siin takisti vahel on - peaks takistuse ära mõõtma ja kui see mingi 10oomi on, siis nagu ei näe mõtet.
ECCS laseb anduritesse 5V sisse nagu MS'gi v.a. idle switch.
Lisaks tuleb:
* IAT - GM oma - olemas
* WB - olemas (0-5V 10-20:1)
* EGT - olemas, aga vaja võtta kellast mingi analog output, ja kui ei saa, siis tuleb teha AD5XX kiviga adapter vahele - igatahes, hea oleks teda logida.
* Boost solenoid - vaja osta
* ventika relee - võibolla hiljem
* MAP - MS peal 250KPa, esialgu peaks piisama, kuna mis seal 1.5bar ja ülespoole ikka regullida on?

rõhku?
EDIT: MegaSquirtis saab valida kuni 255 hambaga trigger-wheel'isid. Seda asja peab veel uurima. Ei saa sellest second triggerist veel 100% aru Aga noh kui probleem peaks tekkima, siis saaks ka selle 4 auguga ringi jätta base-triggeriks ja teisel ringil lüüa hambad sisse
EDIT: Muudan seda postitust jooksvalt.