Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Lisaks mis puudutab juppide müüki, siis Opel on ju nii odav auto ja neid on nii palju saada, et keegi ei tahagi midagi osta.
Nuka sain ka odavalt, kuna terve komplektne mootor on odavam osta kui nukk väga hea hinnaga.
Kui 3bar peal pihustid ~470cc, siis 2.5bar peal peaks ~432cc olema.
Eks näis kas saavad otsa või mitte.
* 429cc
* Mul läksid x20xev mootoril klapid pähe - ostsin üle katuse käinud omega 5K'ga. Romula küsis plokikaane eest 7K :lol:
* Eks ise tead. Mu meelest võtmega ukse avamine on nagu sportlikum - mu jaoks liiga sportlik oleks aga tabalukk :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tänase õhtu seisuga kapotialune juhtmestik ka juba täiesti vaadatav, nipet-näpet paar otsa ära lõpetada.

Nuka vahetamiseks vist ikkagi kergem kaas maha võtta, vaatasin veidi kapotialust ja tundub,
et nukk täies pikkuses kapotiall välja ei mahu, roolivõimendi reservuaari kronsa jääb ette ja see on vist kerega ühes tükis.
Kaanemontaaši kõik uued jupid peale uute poltide iseenesest olemas.
Aga krt mitte ei raatsi hetkel kaanetöösse investeerida, samas ilma on mõtetu seda kaant tagasi panna, sest varem pole ka uusi klapipesi lõigatud.
Ah üritan asja ilmselt nii nagu on hetkel tööle saada, kui saab anomaaliatest jagu, siis on motivatsiooni paremuse poole pürgida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ma tegin tavaliselt nii, et lasin vee välja, keerasin kaanepoldid lahti, aga kaant ei liigutanud, ja tõsti klapikambri eraldi maha. Ja tõmbasin siis pärast sama tihendiga kaane kinni tagasi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Ma ka nii teind :oops: :!:
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Teil oli tegu ilmselt vabalthingava mootoriga ja eeldatavalt polnud neid polte varem keeratud ning tihendit vaid 1x nii kasutatud?

Asja teeb keeruliseks see, et ma tean, et kaant juba 2x ilma lihvimata paigaldatud.
Poldid on jumal teab mitu korda järjest kasutatud. Lisaks tahaks ~1bar boosti selga lasta hiljem.
Üldiselt pidid kaaned peale ühte pingutus-avamis tsükklit juba veidi kõverduma.

Samas kui lasen poldid lahti ja vahetan nuka ära sellise meetodiga, siis jääb mulle tutikas tihend alles.
Ja kui peakski lekkima hakkama tihend, siis saab enivei uued poldid osta ja kaanetöö teha.
Topelt ei pea siis maksma vaid lihtsalt ei saa vältimatut edasi enam lükata.

Aga eks ma mõtlen, kas viitsin selle töö praegu ette võtta.
Vaatasin nukka uuesti ja ainult mõned nukid on tõsisemalt kulunud.
Tegelt peaks sisse ja väljalaske korra maha ikkagi võtma ja uued tikkpoldid panema.
Hetkel on ainult mõned tikud seal ja mulle ei meeldi alumiiniumi sees polte keerata korduvalt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

Astrona kirjutas:Ma tegin tavaliselt nii, et lasin vee välja, keerasin kaanepoldid lahti, aga kaant ei liigutanud, ja tõsti klapikambri eraldi maha. Ja tõmbasin siis pärast sama tihendiga kaane kinni tagasi.
ka mina olen samamoodi teinud paar korda :)

Mihkel mis hirm sul nende poltidega koguaeg on :) Teoreetiliselt tunduvad jube nõrgad olevat...aga reaalses elus millegipärast ei lähe katki :D
enda 8v mootoril kasutasin samu polte vähemalt 4x , kolmesel olen samu polte kasutanud neli korda ja kavatsen ka viiendat korda kasutada. Sama lugu kepsupoltidega.
peaasi et üle ei pinguta...ja samas liiga õrnalt ei tohi kinni keerata.
vanu polte kasutatakse ka väiksemates turbo projektides...ja poltide pärast see tihend sealt küll lendama ei hakka. pigem tuleks jah kaan lihvida.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No silindri rõhud vabalthingaval ja 1bar boostiga (rohkem kui topeltvõimsus) on ka veidi erinevad.
Kaane poldid venides lähevad lihtsalt nõrgemaks ja mul on komme probleeme ENNETADA mitte neid näiteks dynos KOGEDA.
Lihtsalt mul on teatud põhimõtted asjade ehitamisel, millest ma naljalt üle astuda ei taha kui tungivat vajadust pole või tegu väga kaalutletud otsusega pole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:No silindri rõhud vabalthingaval ja 1bar boostiga (rohkem kui topeltvõimsus) on ka veidi erinevad.
Oli ca 140hp 1.8 mootorist, siis 1bariga peaksid võtma 300+.
Nii sai tehtud lugematuid kordi :oops:, kaanetihend läks üks kord katki küll, aga siis oli ilm -20 ja masin on seisnud 1 kuu.
Seda küll jah, et kui kasvõi 0.5bar peale laduda, siis tihend oleks juba lennanud.
Kõikidel autodel ei veni poldid ühtemoodi. Ühel volkaril olid poldid peale välja keeramist 10mm pikemad kui uued :lol:.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sai täna lõpuks kätte võetud ja bensiiniga veidi möllatud.
Ei viitsinud seda tööd tükk aega teha aga vahetasin täna kütusevoolikud uute vastu (vanad olid jätkatud) ja panin ka originaal 2.5bar kütuserõhuregulaatori tagasi.

Lati tagasivoolu ots on siiski veel halvas kohas ja voolik jääb terava nurga alla aga kuna tegu tagasivooluga, siis ehk ei ole hullu.
Kui päris aus olen, siis ei viitsi küll hetkel hakata kütuselatti ringi ehitama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

ilus auto ja päris hea moto ka peale sinu tööd.
kas auto on õige 2000 või tehtud...taga sillatala või õõtsatega?
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Auto ikka ametlikult Vectra 2000 lihtsalt 16V mootoril käisid klapid pähe ja sõber tõstis sinna 8V NE vahele ja turbotas ära.
Mina lihtsalt parandan selle süsteemi vigu. Õnneks tähtsaimad asjad on Georgi tehtud ja ümber tegemist ei vaja.

Aju juhtmestiku ümber modifitseerimine on ka lõpusirgel. Nüüd on kapotialune juba päris viisakas, enne oli Renx sinna diagonaalis juhtmeid juurde vedanud :-D
Aju asukohta laiskuse tõttu vist hetkel veel muuta ei viitsi, tore muidugi oleks kui ta rohkem peidus oleks.

Reimsilt saadud karterituulutuse toru lasin ka traatkettaga puhtaks ja värvisin Hammeritega üle.
Niisama külge panekuks nägi asi ikka liiga ropp välja, kuigi ta mul juba vahepeal peaaegu küljes oli.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tarts
Postitusi: 92
Liitunud: 10.06.2008 3:38
Asukoht: valga
Kontakt:

Postitus Postitas tarts »

Oh sind Mihklit muidkui säed ja mukid ,aga talv ongi ju aeg ,atra seada. 8)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nüüd siis rihmaosa koos tagasi ja sai veendutud, et jah täpp rattal ja sälk karterikaanel on tõesti väntvõlli nullkoht.
Lisaks tuunisin generaatori veidi paremini külge, kuna enne oli see suht niisama seal, nimelt on geneka alumine kinnitus
kitsam kui kronsa vahe ja genekas sõitis seal vahes oma suva järgi.
Ideaalne ei saanud aga tundub parem kui varem. Õhufiltri pesin ka kindluse mõttes ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aju ja lisakellade juhtmestik nüüd lõpuks valmis.
Üks etapp vähemalt enamvähem lõppenud. Vaja veel ainult juhtmed ja kaitsmekarp oma kohale sättida.

Avastasin ka, et kütusepump tõmbab kuskilt räigelt õhku vahele.
Ilmselt paagis oleva pealepoolu toruga mingi kamm, pump ise väline muidu.
Eile eeldasin, et paagis kütet vähe, täna sai 15L peale kallatud aga ikka sama jama.
Koos õhuga oli 3bar peal tootlikus ~98L/H, näis palju ilma õhuta asja tootlikus on.
Kui väga palju ei parane, siis on suht kuses ja vaja tootlikumat pumpa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Vectra 2000-ndel/calibratel on see tavaline et votab ohku vahele. Pealevoolu toru on kahest osast ja nende vaheline o-tihend sureb lopuks ara.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Suletud